نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

جدیدترین هدایای عمه فهیم خانووم

1392/9/18 18:28
698 بازدید
اشتراک گذاری

دست عمه جون درد نکنه که مارو شرمنده میکنه با این همه لطف ...

زهرا خانومی عمع جون خیلی دوست داره ها ...

دختری چی میخوای تو کیفت بذاری ؟...نیشخند

نازنین زهرا جونم این همون تل سری که چراغ داره و روشن میشه خیییییییلی نازه ...

 

این کناب خریداری شده از نمایشگاه کتاب ...

عمه جون دست شما درد نکنه ... انشالله برای نی نی جونت جبران کنیم

ماچ ماچقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه مامان زهرا
20 آذر 92 1:31
دست عروس خانوم درد نكنه ، ايشالا ني ني خودش مبارك نازنين جونم باشه عشق خاله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام خواهر مرسی گل من. خیلی محبت داری. خواهر جون خصوصی و خوندم. جواب و اس دادم بهت چرا جواب من و نمیییدی
فاطمه مامان زهرا
20 آذر 92 23:39
زينب جان من گوشيمو بعد از كلي وقت كه بدون شارژ يه گوشه اي افتاده بود حدوداي ساعت ٤ روشن كردم كه همون موقع اس ام اس هاي شما رو ديدم و جواب دادم . ببخش اگر دير جواب دادم
مهدیه ( مادر دختری)
22 آذر 92 10:30
بچه ی من عمه نداره!
مریم.خوزستان
27 آذر 92 1:25
مبالکه دخملیییییییییییی