نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره

روزنه های امید

اولین هدیه های نازنین زهرا

1392/7/21 0:46
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تو این پست برای ثبت یادگاری می خوام اولین هدیه هایی که وقتی متوجه شدیم دختری عمه فهیمه جون برای شما خریده رو بذارم ...قبلش باید از عمه فهیمه عزیز تشکر کنیم چون تو این مدت ( البته قبل عروسیش الان دیگه سید اومده مارو محل نمیذاره نیشخند )‌ خیلی زحمت من و شمارو کشیده ... تازه کلی هم برات هدیه می خرید ... البته می خرید الان دیگه شوهر کرده خسیس شده هیچی برات نمیخرهنیشخند... میدونم این پست و میخونه خواستم اذیتش کنم ... شوخی کردیم عمه جون زبان جدی نگیر... به هر حال خواستم امروز عکس هدیه های عمه فهیمه رو برات بذارم تا هم یادگاری بمونه هم یادت بمونه چه عمه مهربونی داری ... قلبقلب

این اولین هدیه بود ... کلی هم ذوق میکرد و نازت میداد ... ماشالله خوش سلیقه هم هست ... هر چی برات میخرید همه مارک بود ...( توجه کردی به جمله مامان جان می خریدزبان ... الان دیگه نمی خره )

این گیره هارو خیلی دوست دارم ...خیلی نازن ... چرا دیگه عمه جون برات گیره نمی خره ؟متفکر

این جمله سوالی و پرسیدم که غیرتی بشه برات بخره از خود راضی به این میگن کلک رشتیعینک

الهی نمیدونی این سارافون چه نازه مدلش خوب تو عکس نیوفتاده ...

جنسش کبریتی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی نازه ...

انشالله به دنیا اومدی برای سال بعدش اندازت میشه ...

امروز عکسش و میذارم سال دیگه انشالله تنت میکنی با عکس خودت میذارم

خوب رسیدیم به این عروسک ...

این عروسک و شریکی خریدیم ... یعنی پولشو نصف عمه خانوم داد نصف من دادم ...

داستانشم این بود ... شبی که با عمه رفتیم لباس عروس ( برای عقد )‌ و سفارش بده من از این عروسک خوشم اومد ... خواستم بخرم عمه گفت نصف پولش و من میدم ... هی من میگفتم نه هی عمه میگفت نه نداریم تا اینکه من قبول کردم قیافم مثلا ناراحت بود که چرا عمه جون زحمت کشیدن ولی خودمونیم دخملی تو دلم قند آب میکردم از خود راضی...

و بالاخره رسیدیم به آخرین هدیه فعلی از جانب عمه خانوم ...

میگم فعلی چون کلک رشتی زدم این پست و گذاشتم تا غیرتی بشه به جای پس انداز پولهاش بازم ولخرجی کنه برات نیشخند

دست عمه فهیمه جون درد نکنه ...( این و درشت تایپ کردم که به دل نگیره نیشخندقلب)

نازنین زهرای گلم انشالله از همشون به خوشی و شادی استفاده کنی قربونت برم ...

قابل توجه عمه فهیمه خااااانوم:

ما مخلصیم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیاد ...

شوخی کردیم باهاتا یه وقت ناراحت نشی ولخرجی کنه من ناراحت میشم و معذب چشمکنیشخند

ما شماروووووو دوست میداریم زیااااااااااااااااااااااااااااااااااد خواهر شوهر عزیز قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامانی چشم به راه
21 مهر 92 6:53
نه زینب.هیچ علامتی ندارم.فقط گاهی تاگیا زیردلم درد میگیره

دوتا حاملگی قبلیم سینه هام داشت میترکید انقد درد میکرد..الان خبری نیست
زینب نشه داغونممیشم


اول سلام.
دوم به دلت بی خود بد راه نده زینب منم هیچ کدوم از حالت های قبلی و نداشتم. اصلا منتظر پریود بودم. یادت رفته اینقدری عادی بود که تو کیش 100.تا کار خطرناک و بازی عطرناک کردم یکیش کارتینگ بود چون اصلا فکر نمیکردم حامله باشم. می خوام بهت بگم داغون چرا ؟ ولی خودم کشیدم میدونم سخته و چرا نداره. ولی از ته دل برات دعا میکنم باور کن برات نذر کردم زینب انشالله بی بی زینب دست خالی ردمون نمیکنه. انشالله میگی بارداری میرم نذرم و ادا میکنم. اگه زبونم لال نبودی خدا رو به صاحب صبر حضرت زینب قسم میدم ارومت کنه هم تورو هم همسرت و به خدا منم استرس دارم برات باور کن
مامان بی تاب
21 مهر 92 13:24
دست عمه جون درد نکنه .اما هی دختر الان که عقده رفت سر خونه و زندگیش که دیگه امید نداشته باش بچه دارشد که دیگه اصلااااااااااااا


هی هی هی اره بی وفا شده دیگه مارو دوووست نداره فقط سید و دوووست داره. .. ببینه چی نوشتم من و میکشه
مریم.خوزستان
21 مهر 92 21:07
مبارکت باشه گل دختردسته عمه جونتم دردنکنه...

خدایا به حق باب الحواحج ابولفظل عباس(ع)]عمدارکربلا به حق عشقم امام رضا(ع) نازنین زهراجونم صحیحوسالم به دنیا بیادودل مامان وباباشوشادکنه البته من که بیشترازمامانی خوشحال میشم ازبس ذوقتودارم دخملی سپردمت به الله
یاالله... دخیلت


سلااام خوش اومدی خاله جون. ..
خیلی مهربونی که دعا میکنی. ..
انشاااالله
مهتاب
22 مهر 92 11:03
واییییییییییییییییییییییی خدا جونم اینجا رو ببین چقد نازن دست عمه جون درد نکنه خیلی زحمت کشیده برای نازنینش عمه همیشه برادر زاده رو دوست داره مطمئن باش این همه مهربونی بیشتر میشه که کمتر نمیشه تازه بهت قول میدم که اقا سید بیشتر به نی نی تون دل ببنده والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام مهتاب جونم. این عمه خانوم خیییلی مهربونه. خواستم اذیتش کنم. جدی جدی راضی به زحمتش نیستم. اره میدونم نه اینکه نازی زهرام مثل مامانش خوکشلو شیرین زبونه واسه همین
یثنا
22 مهر 92 14:13
سلام خوبید هم شما هم زهرا عسلی ؟
انشالله دی ماه میاد و همه این لباسای خوشگلو تنش میکنی
بزرگ هم که شد به دستای پر مهر مادرش بوسه میزنه و میگه ممنون مامان جون بابت لباسایی که با عشق برام بافتی


سلام یثنای عزیزم. مرسی خانومی انشااااالله. انشالله خدا به حق امام حسین به زودی دلت و شاد کنه با دادن بچه های سالم و صالح. باور کن که به یادتم
مامان امیررضا
22 مهر 92 15:33
هرچه امام حسین(ع)دردعای عارفانه عرفه اش از خدا طلبید ارزانیتان باد.
التماس دعا


سلااام مرسی دوست خوبم.
محتاجیم به دعا.
انشالله همیشه و هر روز عید باشه برات.
خیلی دعامون کنیا
مامان نغمه
22 مهر 92 20:48
به به چه عمۀ خوب و مهربونی... دستشون درد نکنه... عمه خانوم فهیمه، ما منتظریم بازم عکسای هدیه های شمارو ببینیم )


سلاااام عزیزم واقعا مهربونه دستش درد نکنه.
این و خوب اومدی ما هم منتظریم
عمه فهيمه جوني
23 مهر 92 13:47
مامانييييييييييييييييييي چرا كامنت عمه جونو نذاشتييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


واسه اینکه خصوصی فرستادی نمیشه اینجا ثبت کرد عقشم
فرشته مامان محمدرضا
23 مهر 92 14:35
مبارکت باشت نازنین زهرای نازنین. انشالله به سلامتی ازهمشون استفاده کنی. دست عمه فهیمه مهربون هم درد نکنه.


قربونت انشالله
مامان فرشته کوچولو
23 مهر 92 19:00
سلام زینب جونم دخمل نازمون چطوره قربونش برم مبارک دخملی باشه الهی که به شادی از همشون استفاده کنه پستای قبلیت و خوندم امیدت به خدا باشه زندایی منم سر پسرش دکترا بهش گفته بودن بچه مشکل داره باید سقطش کنی ولی قبول نکرد گفت هرچی خدا بخواد به دنیا اومد خیلی خوشگل و سالم الانم 7 سالشه ایشالله که سالم میاد تو بغلت میای عکسای نازشو برامون میزاری مواظب خودت و فرشته کوچولومون باش


سلام قربونت. پسر گلت چطوره عزیزم. انشالله دختر منم سالم باشه خیلی براش دعا کن.
مامان امیررضا
24 مهر 92 1:10
به مسلخ كشيدن نفس وبه معراج بردن عشق برشمامبارك،اميدوارم فردا غمهايتان قربان شاديهايتان گردد، عيدقربان مبارك.التماس دعا


سلام عزیز دلم عید شماهم مبارک
نگاری
24 مهر 92 16:29
ای جونم عمه جون دستش درد نکنه
زینب جونم چشم رو هم بذاری دختری می یاد بغلت و عمه جون بخوادم نمی تونه جلو خودشو بگیره و حسابی واسش خرید می کنه


سلااام عزیزم انشالله سروقتش سالم بیاد تو اغوشمون دل مارو هم شاد کنه با دعای خاله های مهربونش
مریم.خوزستان
24 مهر 92 22:36
سلامممممممممممممم
عیدت مبارک زینب جونمممممممم
نازی خاله عیدتوهم مبارک قربونت بشم


سلام عزیزم عیدت مبارک
مامان نفس
25 مهر 92 0:25
زینب خانوم من که باهات قهرم ولی دوسستت که رمز فرستاده تاییدش کردی


سلام عزیزم چرا قهر
مهسا
26 مهر 92 2:11
چون خواهرتو فراموش کردی


باور کن فراموش نکردم مهستا کمتر نت میام ببخش حق داریالانم که سه روزه افتادم هیچی نمیتونم بخورم جز سرم قیافم دیدن نداره دعا کن خوب بشم بچم اذیت نشه
یثنا
26 مهر 92 18:04

نه نه اشتباه نکنید اینا همش مال نازنین زهرای گل گلی خودمه
مامان زهرا هرموقع دستتو رو شکمت گذاشتی تا با زهرای دوست داشتنیت حرف بزنی بوسای منو بهش برسون و بهش بگو با دستای کوچولوش پیش خدا دعا کنه فرشته های ماهم زود بیان تو دل مامانیشون


سلام عزیزم چشم
باور کن دعا میکنه عزیزم انشالله
نفیسه
27 مهر 92 1:32
فکر خوبی کردی!
همش رو به شادی بپوشه
آمین


سلام انشالله عزیزمانشالله نی نی گل شما هم به سلامتی به دنیا بید مشخص نشود چیه؟
مامان زهرا ناز
27 مهر 92 1:39
مبارکت باشه عزیزم
انشالله زود دی ماه بشه و دختر نازمون به دنیا بیاد و اینارو تنش کنه


انشاااالله عزیز دلم با دعای شما
نفیسه
28 مهر 92 21:34
نه عزیزم هنوز
اواخر اذر معلوم میشه


جدی ای جااانم.
من تو 13هفته رفتم واژینال کردم مشخص شد
مرضيه (مامان محمدمهدي)
29 مهر 92 9:43
سلام خانمي
انشاالله ني ني گلي به سلامتي به دنيا بياد و از اين كادوهاي خوشگلش استفاده كنه
دسته عمه جونش هم درد نكنه،عمه ها عاشق برادرزاده هاشونن


سلام مرضیه جونم انشاااالله با دعای شما. واقعا برادر زاده میگن شیرینه این عمه خانوم هم مهربونه
یثنا
29 مهر 92 13:35
سلام فقط دلم برای زهرا بوس بوسی تنگ شده بود گفتم بیام ببینم مامان جونش چه خبر جدیدی از گل دخترمون گراشته که دیدم هنوز خبری نیست


سلاام یثنا جونم ببخش حالم بد بود. نیومدم چشم میذارم عزیز دلم
مامان فاطمه
30 مهر 92 17:28
دست این عمه خانم درد نکنه با این لباسای قشنگ.مامانی دوست داری نی نی هامون با هم دوست شن؟؟؟دختر من 10 ماهشه،اگه دوست داری بهم سر بزن


سلام عزیزم قربونت.
حتما گلم
مریم.خوزستان
30 مهر 92 21:47
دلم براتون تنگ شدهههههههههههههههه
امیدوارم سلامت باشین


سلام ما هم همینطور امروز زنگ.زده بودی یه ماشین. زده بود به ماشینمون نمیتونستم حرف بزنم
مریم.خوزستان
1 آبان 92 15:24
سلام وای چه بد؟خدای ناکرده که چیزتون نشدددددددد؟دلنگرانتم گلم


نه نشد ولی ترس خوردما
فروشگاه باتجربه
28 آبان 92 18:05
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار