نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

روزنه های امید

بدون عنوان

1392/7/2 23:26
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

امروز رفتی تو 23 هفته ... ماشالله خانومی شدی برای خودت ... با تکونات دل مامانی و آب میکنی ...

هفته ای که گذشت پر بود از روز های خوش و البته روزهای دلواپسی ...

عمه فهیمه جونت 29 شهریور یعنی همین جمعه که گذشت به سلامتی عقد کردن ... شما هم کلی تو دل مامانی تکون خوردی ... عمه فهیمه جون مثل فرشته ها شده بود ... خیلی ناز شده بود ... مراسم عقد تو خونه ما برگزار شد . بعد مراسم هم که همه رفتیم تالار ... دست آقا جون (‌بابای بابایی‌ )‌درد نکنه یه عقد مفصل گرفته بود که با عروسی فرقی نمیکرد ... عمه جون هم لباس عروس نباتی پوشیده بود ماشالله مثل فرشته ها معصوم شده بود... خدارو شکر انشالله خوشبخت بشن ...

اینم عکس سفره عقد که خونه ما برگزار شد ... برای یادگاری میذارم...

اینم عکس حلقه عمه و آقا سید که سید با دقت تمام مشغول گرفتنش بود ...

انشالله به حق صاحب اسمت یه روزی بیام عکس سفره عقد شمارو بذارم مامان فدات بشه ...

خبر بعدی اینکه 2 روز پیش پیرهن صورتی که داشتم میبافتم تموم شد ...

خییییییییییییییییییلی ناز شده ...

قبل این 2 تا تجربه بافت داشتم ...

اولی یه ست (‌ژاکت ،‌ کلاه ،‌شال ، پاپوش)‌بود که برای داداش امیرعباست بافته بودم قسمت نبود فرشته آسمونیم بپوشه ،‌دست نخورده موند برای شما ...

دومی هم قبل سفر کربلا یه پلیور بافتم البته با کمک مامان جون زهرا (‌مامان بابایی‌)‌ شب قبل رفتنم آماده شد و با خودم بردم همه جا تبرک کردم ،‌چون اون موقع باردار نبودم و نمیدونستم فرشته ی زمینیم دختر یا پسر یه رنگی گرفتم که به هر دو بخوره ...

سومی هم که تازه تموم شده مخصوص خودته ... یه پیراهن صورتی ناز ... مدلشو از سایت نی نی بافت برداشتم خیلی سعی کردم شبیه اون شده باشه .... انشالله صحیح و سالم و صالح به دنیا بیای این پیراهن ناز و تن کنی من و بابایی ذوق کنیم ...

دختر گلم مامانی تازه بافتنی یاد گرفته و زیاد وارد به کار نیست ... اما با این حال اگه قشنگم نباشه ... تار تار این لباس با عشق به هم بافته شده ... عشق و امید بودنت و داشتنت ... خدا شاهده که بعضی روزها با هر تاری که میبافتم صلوات میفرستادم ...

زهرای نازم تو قشنگتیرن و بهترین هدیه ای برای من و بابایی ...

از دیروز هم شروع کردم به بافت یه سارافون و کت دیگه اینم فکر کنم ناز بشه ...

البته این و دارم سایز کوچیک میباف که انشالله دی ماه که به دنیا اومدی بتونی بپوشی ... انشالله ...

....

زهرا جان خیلی برای سلامتیت دلنگرانم ...

خدا تورو بعد کلی انتظار به من و بابایی داد حالا خودش باید تورو برام نگهداره مامان جان ...

تو این هفته ها گاهی از بس اشک ریختم چشام تار میدید ...

دلم خیلی شکست ... ولی امید و توکل و از دست ندادم ...

تواین هفته های دلواپسی 3 بار رفتیم باهم زیارت ...

اولین زیارتت جمعه  21 شهریور که با مامان جون فاطمه ( مامان مامانی )‌ رفتیم خواهر امام ( خواهر امام رضا )‌

دومین زیارتت سه شنبه 26 شهریور ( میلاد امام رضا )‌ با دختر عمه های مامان (‌معصومه ،‌آذر ،‌مریم )‌دختر عموی مامان (‌مریم )‌رفتیم زیارت خواهر امام ...

سومین زیارتت که امروز بود با دختر عمو مریم ( دختر عموی مامانی ) و پسر گلش مهراد رفتیم زیارت بی بی زینب یه زیارتگاه غریب وسط یه کوچه ... دلم خیلی گرفته بود ... آروم شدم ... خیلی اشک ریختم ... خانوم و به مادرش زهرا و عمه سادات حضرت زینب قسم دادم تا شفای تورو از خدا برام بگیره ... وقتی داشتم میرفتم دلم خیلی پر بود ... برای سرازیر شدن اشکهام همین بهانه کافیه که تو خدای نکرده نباشی یا مشکلی داشته باشی ... چشهام تو این مدت عادت کردن به باریدن ... براشون فرقی نمیکنه تو خیابون باشم یا تو جمع ... نشستم پیش قبر خانوم یه دستم رو شکمم بود یه دستم روی قبر آروم آروم باهاش حرف زدم ... دختر گلم شما هم تو شکمم تکون میخوردی ... شاید توهم داشتی برای سلامتیت دعا میکردی ... با همه ی این تلخی ها و سختی ها شکر که خدا هست ...اگه اون بهم نگاه ی کنه همه ی سختی ها برام آسون میشه ... شاید دکترها به تشخیص خودشون میگن تو شاید مشکل داری ... ولی من میگم خدایا مگه غیر اینه که اگه بخوای شیشه رو کنار سنگ سالم نگه میداری ؟ نازنین زهرای من و سالم بهم ببخش ... من سلامتیت و از هیچ دکتری نمی خوام ... من به خدا ایمان دارم حتی همین حالا که دلم شکسته ... من به شفاعت دست بریده ی کربلا ایمان دارم ... فرشته ی کوچولوی من اینم یه آزمایشی از جانب خدا ، دعا کن این مادر گنهکارت از این آزمایش سربلند بیرون بیاد ... دعا کن توکلم و از دست ندم ... زهرای من ،‌ دختر گلم من شفای تورو از خدا میگیرم ... خودش گفته دلی که شکست جواب میده ، منم دلم شکسته اصلا مگه میشه به مادری بگن بچت این مشکل و داره قلب مادر نشکنه ... خدا جواب میده ... خدا به آبروی حضرت زهرا جواب دل شکسته من مادر و میده ... من امید دارم به رحمت خدا ... خدای مهربونی که تورو به من و بابایی داده ، سالم و صالح تورو تو آغوش ما میذاره انشالله ... شاید نوشته هام تلخ باشه ... اینارو اینجا مینویسم که روزی که انشالله بزرگ شدی و خوندن نوشتن یاد گرفتی و اینارو خوندی متوجه بشی که مامان و بابا برای داشتنت ، برای سلامتیت چقدر خدارو صدا زدن و چقدر اشک ریختن ، تا هیچ وقت یادت نره که چقدر دوست داریم و مارو فراموش نکنی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان نفس
2 مهر 92 23:38
سلام زینب جونم.چه سفره عقد قشنگی چه حلقه های زیبایی ایشالا خوشبخت شن.سارافنشو چه قشنگهههههه ایشالا به سلاممت بپوشش.عزیزم همه چیزو به خدا بسپار همون که زهرا رو بهت داده عزیزم.واسه منم با دل شکستت دعا کن


سلام عزیزم. چشات قشنگ میبینه گل من. خیلی دعام کن. خیلی
♥♥ یـــــــــرمـــــیا ♥♥
2 مهر 92 23:59
انشالله صحیح سالم به دنیا بیاد این نی نی گل ناز


سلام دوست خوبم انشالله
مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
3 مهر 92 0:48
سلام عزیزم سلام خواهرم .

امیدوارم عمه فهیمه جون نازنین زهرا جون خوشبخت بشن

سفره عقد قشنگیه

واما هنر مامان جون

زینب جون خیلی زیبا و شکیله مبارک

دخملی باشه انشاالله بیاد وبپوش و شما وبابایی لذت ببرید

امیدوارم که خدا سالم وصالح بهت ببخشه

آمین

زینبم توکل بخدا کن اون خدا خودش نگهدار دخترت

خودش داده پس مراقبش هست

از ته دلم براتون دعا می کنم وخدا رو به این دل شبش قسم میدم نازنین زهرا سالم باشه

تورو خدا گریه نکن که واسه نی نی بد

راستیییییییییی23 هفتگی عسلمون مبارک








سلام زهره جونم خدا نی نی های نازتو برات نگهداره ...
خیلی دعامون کن
مامان امیررضا
3 مهر 92 0:49
سلام عزیزم انشالله لحظه لحظه زندگیت سرشار از خوشی و سلامتی و جشن های زیبا باشه. انشالله که عمه خانم هم خوشبخت بشن .مامانی آفرین چه کار خوبی کردی چه لباس قشنگی برای زهرا جون بافتی مطمئن باش وقتی بپوشه مثل ماه می شه. انشالله به حق امام رضا و ائمه اطهار زهرا جونم سالمه انقدر هم گریه نکن استرس و ناراحتی برا زهرا جون خوب نیست وقتی دنیا اومد استرسی می شه ها . این گل ها رو برات فرستادمحالا یکم بخند .بوووووووووووس


سلام دوست خوبم خیلی محبت داری. میدونم ضرر داره استرس ولی چه کنم منم مادرم وقتی تو چشام خیره میشن میگن احتمال مشکل تو دخترت هست دل ادم. هوری میریزه قلب ادم میشکنه. خدارو شکر خدا هست ائمه هستن وگرنه میمردم. انشالله زهرام سالمه
مامان بی تاب
3 مهر 92 1:06
سلام .چه سفره قشنگیه انشالله که خوشبخت بشن چه بافت نازی داشتی انشالله که دخمل گلم تو زمستون بپوشه .کم کم داری اوستا می شیا


سلااام. انشالله همه خوشبخت بشن. جدی سمیه. ؟ حالا کجاااا تا اوستا بشم. انشالله سالم به دنیا بیاد بپوشه
مهتاب
3 مهر 92 9:29
به به چه لباس قشنگی خانوم ببخشید سفارشم قبول میکنید البته با همون ذکر صلوات ایشالا که به خوشی نازنین زهرای ما تنش کنه


سلام چشات قشنگ میبینه خواهر. ادرس بده برات میبافم میفرستم. برای خواهرزادم میبافم با همهن ذکر صلوات. جدی میگم سایز بده
ضحی
3 مهر 92 11:25
سلام انشاا... زهرا جون سالم سالمه خاطر جمع باش هروز براش وان یکاد بخون حمد بخون حتما سالمه به حق صاحب اسمشپنج گل به نیت پنج تن تقدیم به نازنین زهرای گلم


سلام ضحی جان. انشالله چشم می خونم انشالله سالمه دخترم با دعای خاله هایخوبش
مامان نغمه
3 مهر 92 12:01
وای عزیزم محشر شده... مبارکش باشه الهی بسلامتی بپوشه...
الهی همیشه توی خونتون مراسمهای شادی و جشن به پا باشه خانومی


سلام مرسی دوووست خوبم. انشالله با دعای شما. انشالله دل همه شاد باشه دل منم شاد باشه
عمه فهيمه جوني
3 مهر 92 12:31
rozaneomidخوشگلم
مرسي ازاين همه لطف
هيچكي نميدونه با اين حالت چقدر واسم زحمت كشيدي
ممنونم عزيزم
ايشالا به حق محسن خانوم فاطمه زهرا
به حق ناله هاي دل خانوم زينب
نازي زهراي من صحيح و سالم به دنيا مياد و واست دنيا دنيا شادي رو هديه مياره...
شك نكن خدا به حرمت دل بي بي زينب حاجت دلتو ميده...


سلام عمه خانوم عزیز. هر کاری کردم برای خواهرم بود. انشالله خدا کمکم کنه نازنین زهرام سالم به دنیا بیاد سالم و صالح بزرگ بشه
ماماطهورا
3 مهر 92 14:51
سلام خانومي عقدعمه جون مباركه انشالله خوشبخت بشن
مامان هنرمند كارت حرف نداره خيلي ناز شده سارافون نازنين زهراجونم مباركش باشه
عزيزم نگران نباش همون خدايي كه نازنين و بهت داده همون خداهم نگهدارشه پس بدبه دلت راه نده


سلام عزیزم چشات قشنگ میبینه
...
انشاااااااااااااااااااااالله
نفیسه
3 مهر 92 18:58
عزیزم مبارک باشه همه چی
لباسشم به شادی ها بپوشه که حتما همین طوری میشه
عزیزم زینب جون به بهترین ها فکر کن تا بهترین ها اتفاق بیافته


انشالله عزیزم.
مریم.خوزستان
4 مهر 92 2:09
سلاممممممممممممممم خواهر



چندروز نبودیم اتفاق خوشی افتاده

فهیمه جون انشاالله خوشبخت بشین

ازراه دور بادست محکم بزن توسرم دیگه بایدرفتسفره عقدهم قشنگه حلقه ها هم نازن

انشاالله که همیشه نازنین زهرای ما سالمه

خداوندا به حق حضرت رقیه(س)زهرای عزیزموهرلحظه درپناه خودت نگه دار

الهییییییییییییییی امیییییینننننننننننن

چه پیرهن قشنگیییییی به شادی بپوشی گل خوشبوی من...



راستی زینب جونم خواهرم اینقدربه خودت استرس وارد نکن واسه گل دخترضررداره

بوس واسه 2تایتون





چشم خاله جون

مامان زهرا ناز
4 مهر 92 23:58
سلام عزیزم انشالله همیشه خبرهای خوش ببینیم و به شادی باشه عزیزم

راستش منم وقتی چهار ماهه باردار بودم دکتر سونوگرافم بهم گفت که گردن بچه غیر عادیه و منم مثل ابر بهار اشک میریختم و افسرده شدم تا اینکه یه سونوی چهاربعدی گرفتم گفت که خطای دید بود و بچه سالمه ...
خودت رو نگران نکن این روزها اشتباه پزشکی تو کشورمون سر به فلک می زنه


سلام عزیزم. خدا دختر گلت و برات نگهداره. واقعا هر کی یه چیز میگه. انشالله زهرای منم سالمه
دریا
5 مهر 92 12:16
سلام عزیز دلم
چه سفره عقد زیبایی ان شالله همونطور که خودت گفتی برا دخمل خوشکلت سفلره عقد بندازی عزیز دلم
عزیزم به خدا توکل کن مطمئن باش خدا بهترین ها رو برات می خواد من احساس میکنم خدا خیلی تو رو دوست داره آخه میگن خدا بنده های خاص خودشو بیشتر امتحان میکنه پس بنده خوب خدا برا ما هم دعا کن


سلام دریا جان. شما لطف داری من. خیلی گنهکارم خدا باید بهم رحم کنه. من همیشه به یادتون هستم. باور کن همیشه از خدا می خوام بچه هاتونو سالم بهتون ببخشه
فاطمه مامان زهرا
6 مهر 92 1:35
زینب جان کامنت من رسید ؟


سلام اره گلم ببخش نشد جواب بدم تشکر کنم. خیییلی محبت داری فاطمه جان. خدا دختر گلت و برات نگهداره انشالله. زهرای من و سر نمازات تو قنوتات فراموش نکنی خواهر. راستی یه اندازه از دور کمر زهرا برام بگیر با استین و قد زهرا کار دارم. جان من بگیر . می خوام براش یه چی ببافم. کارم تمیز نیست ولی خوب بدم نیست
مهتاب
6 مهر 92 10:54
فدای اون محبتت


محبت چیه مهتاب جدی میگم. . خوب بگو چه رنگی دوست داری کلاه ببافم
˙·٠•●♥فاطمه مامان مطهره♥●•٠·˙
6 مهر 92 19:29
سلام زینب جون
خوبی دوست گلم؟نی نی گلمون چطوره؟
اینهمه بوسه از طرف من به شما وزهراجون
خیلی سفره عقد وحلقه ها قشنگن مبارکه انشاالله
کار دستتونم که عالیه!ماشالا خیلی هنرمندیدا

سلام فاطمه خانوووم گل ..
خییییییییییییییییییلی محبت داری عزیز دلم ...
هنرمند چیه بابا ... لطف داری
ناهید
6 مهر 92 23:30
سلام عشقم
چطوری زینب خانم گل؟
زهرا خانم در چه حاله؟
ایشالا همیشه دستتون به خوشی بند باشه.
خوشبخت بشن.




سلام ناهید جان ...
شکر خوبیم
با دعای شما بهترم میشیم ...
انشااااااااااااااااااااااااالله برای همه همیشه خوشی باشه
مهدیه ( مادر دختری)
7 مهر 92 9:30
من اینجا کامنت داشتم
کوووووووووووووو؟
مشکلی نیست
گفته بودم عمه فهیمه جونی عروس شدنت مبارک
ایشالا عروس نازنین زهرا خانوم
سفره عقد هم خییییییییییییلی شیک و با سلیقه بود
معلومه خوش سلیقه اینا!


سلاااااااااااااااااااااااااااام دستم خورده بود پاک شده بود شرمنده ...
خوبی
فاطمه گلم خوبه ...
مرسی خاله مهدیه انشالله یه روزی برای فاطمه ناز سفره عقد بچینیم
مامان مهسا
7 مهر 92 10:59
انشاالله همیشه به عقد و عروسی. ایشالا عروسی زهرا خانم گل


انشااااااااااااااااااااااااااااااااالله مهسا جونم
ضحی
7 مهر 92 11:49
سلام خانمی نازنین زهرا جون چه طوره امروز روز زیارتی امام رضاست رفتم حرم اگه قابل باشم سلامتی نازنین زهرا جان را از آقا خواستم مطمئن باش دخترت سالمه


سلام ضحی جان ...
شکر ...
چقدر من خوش سعادتم ... تو این چند روز خیلیا داشتن میرفتن پیش امام برام دعا کردن ... انشالله دخترم سالم باشه با دعاهای شما ... خدا عزیزات و برات حفظ کنه
یه دوست(حمیده)
7 مهر 92 12:13
عزیزدلم سلام.هروقت میام اینجا و میبینم ناراحتی دلم میگیره.انگار خواهر خودم ناراحته و .....توکلت به خدا باشه عزیزم.تو دلت پاکه و مطمئنم خدا جواب تمام خوبیهات بهت میده.من پس فردا اگه خدا بخواد دارم میرم مشهد.اگه قابل باشم امام رضارو به بزرگی و کرمش قسم میدم که نازنین زهرات سالم و صالح تو بغلت بذاره و ایمان دارم که همینطور هم میشه.اینقدر خودتو اذیت نکن خواهر گلم.ایشالا هرچی زودتر این روزها میگذره.

سلام حمیده جان ...
خیلی محبت داری دوست گلم ...
اسم امام رضا که میادا دلم پر میکشه ...
اشک تو چشام جمع میشه ... آقا کریمه خیلی چیزا بهم داده ... خوش به حالت ... خییییییییییییلی برای من و زهرام دعا کن ... بهش بگو انشالله زهرا که سالم به دنیا اومد اگه اجازه بده با دخترم میرم پابوسش ...
دعا کن زهرام هیچ مشکلی نداشته باشه ... جسم و روحش و مغزش سالم باشن .. هیچ بیماری نداشته باشه ... این چند روز خیلی برام سخت گذشته ایدم به رحمت خدا و نگاه اماماست ... دعا کن هیچ کدوم از مشکلاتی کهدکترا میگن و نداشته باشه
یه دوست(حمیده)
7 مهر 92 13:46
عزیز دلم من همونم که بهت گفتم دکترها به خواهر منم همین حرف زده بودن ولی خدارو صدهزار بارشکر خواهرزادم هیچ مشکلی نداشت.با همه وجودم درک میکنم که این روزها داره واست چه جور میگذره.خواهر منم تا بچش به دنیا اومد دقیقا همین حال داشت.خدا میدونه چقدر ناراحت میشم وقتی میبینم اینقدر بیتابی.چون این روزا رو با خواهرم لیلا گذروندم.شما ام مثل خواهر دومم.لیلای ما اینقدر تا زایمانش استرس داشت که که نینیمون هیچ وزن نمیگرفت.همشم به خاطر شرایط روحی خواهرم بود.ولی الان واقعا پشیمونه که چرا با اون همه استرس خودش و نی نی اینقدر اذیت کرد.به خدا این سونوگرافی های 3 بعدی بیشترشون اشتباهه.یه خانم دیگه ام تو اتاق خواهرم بود که به اونم همین حرف زده بودن ولی خداروشکر نی نی اونم کاملا سالم بود.به خدا نازنین زهرا سالمه سالمه.مطمئن باش دوست مهربونم.ایشالا به حق امام رضایی که بعد 8 سال من طلبونده برم پابوسش نینیتو سالم تو بغلت بگیری.توروخدا اینقدر خودتو نی نی خوشگلتو اذیت نکن.خدا خیلی مهربونه عزیزم


آره یه بار گفته بودی عزیز دلم ...
خیییییییییییییییییییییییییلی دعام کن تو حرم ... خیلی
مامانی چشم به راه
7 مهر 92 19:17
حالت چه طوره زینب جان؟
مراقب خودتو زهرا ناز باش


سلام زینب خانوم شما چطورین . شکر با دعای شما. کی باید بری ای یو ای
مامان دخملی
8 مهر 92 1:32
سلام
ای جانم الهی یه روز بشه و عکس سفره عقد دختر گلی رو بزاری
وای که چه سارافن نازی مامانی دستت درد نکنه خوش به حال دخملی الهی به خوبی و خوشی تنش کنه
مامانی زیاد فکر و خیال نکن حتما سوره والعصر رو بخون واقعا معجزه هست مخصوصا واسه نی نی و آرامش خودت


سلام عزیزم انشالله. چشات ناز میبینه دوست خوبم. . چشم حتما میخونم انشالله
مامانی چشم به راه
8 مهر 92 19:28
سلام...خوبی مهربونم..؟زهرا خوبه؟خوب تودلت شیطونی میکنه؟
زینب ..امروزرفتم سرخاک بابام


سلااام قربونت برم ...
ما خوبيم ...
شكر با دعاي شما خووب كاري كردي .. انشالله ايندفعه نتيجه ميگيري خيييييييييييلي منتظر اونروز هستم كه پيام بدي بارداري انشالله بهحق خون امام حسين اون هماه همين ماهه ... خدا بهت بچه ي سالم و صالح بده
ترنم
9 مهر 92 17:33
زینب عزیزم هر روز وبتو میخونم و چشم دوختم به تیتری که بنویسی نازنین زهرایه من صحیح و سلامت بدنیا اومد مطمئنم این انتظارم هم بزودی ختم به خیر میشه آرزو میکنم کوچولویه نازنینتو صحیح و سالم در آغوش بگیری غم به دلت راه نده که خدا با توست و همچنین یه فرشته بهشتی که نگهبان خواهر کوچولوشه


سلام عزیزم. خیلی لطف داری انشالله اخرای دی ماه زهرای منم سالم به دنیا میاد با دعای شما دوستای خوبت. . انشالله خواهر گلم
مامانی چشم به راه
9 مهر 92 18:35
زینب جون سلام
من اومدم..ماجراهای امروزم شرح دادم تو وبم...نمیدونی چقد حالم خوب شد برام دعاکردی...هرچی باشه هم دلت پاکه هم بارداری ...دعات مستجاب میشه ..زینب دعام کن نشه کم نیارم ابجی


سلااااام خواهر گلم. انشالله خدا تو همین ماه بهتون فرزند سالم و صالح میده من که منتظر اون روزم
مریم.خوزستان
10 مهر 92 0:57
سلاممممممممممممممم

دلم برات تنگ شده زینب جونم
چقددیرمیای اپ میشی
نازنین جونم چطوره فداش بشه خاله؟


سلام مریم گلم ...
ببخش زیاد حال و حوصله آپ کردن ندارم ...
سرم با بافتنی مشغوله ...
خوبه خاله با دعاهای شما خاله های مهربون مگه میشه بد باشه ...
مریم.خوزستان
10 مهر 92 11:47
فدای خودش وبافتنیهاش بشم الهی نی نی
زودزودسیسمونیشواماده کن عکسهاشوبذار
تاکیف کنیم
دخملی هواست باشه نیومده خیلییییی
دوست دارم زودی بیا دیگه دلم براتون تنگ شده عزیزدل خاله


سلام خاله انشالله سر وقت تو اواخر دی میام دیگه خاله جون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
12 مهر 92 0:41
انشالله اون باب الحوائجى كه مسيحيها رو از در خونه اش رد نمى كنه به حق سه ساله امام حسين (ع) دخترت رو سالم ميذاره توى بغلت
يا ابا الفضل العباس دخيلك
خصوصى[hr
سلام عزیزم. خدا تسنیم ناز و برات نگهداره
این دخیلک یا عباس دلم و لرزوند