نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

روزنه های امید

هنر دست مامانی برای دخملی ...

1392/10/4 23:23
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین زهرای 36 هفته ای و 2 روزی من ...

خانوم خانوما ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشالله هم سنگین شدی هم قدرتت بیشتر شدی ...

یه روزی این متن و یه جا خوندم خیییییییییییلی به دلم نشت :

تنها کسی که لگدش زدم و همیشه به من خندید مادرم بود ...

واقعا همین طور انشالله خودت مادر میشی درک میکنی این جمله رو ...

با اینکه با هر لگدد از شدت درد از جام نیمچه تکونی میخورم ولی با این حال میخندم و برام شیرینه ... این یعنی هستی و جات خوبه و اون لحظه منم صلوات میدم و خدارو شکر میگم ... دیگه دردام زیاد شده ولی همین که میدونم به روزهای پایانی این انتظار دارم نزدیکتر میشم دردها برام شیرین میشه ... دیگه انشالله کم کم داریم به شمارش معکوس نزدیک میشیم هم من هم بابا و هم خانواده هامون واقعا خوشحالن و منتظر , امروز پدری ( بابای مامان ) از کربلا زنگ زده بود آخه امروز تو کربلا اربعین بود و پدری خییییلی خوشحال بود که اربعین اونجاست , داشت با مادر جون صحبت میکرد همش از شما میپرسید ... خیالم جمع که پدری کربلاست و شمارو به آقا میسپاره , حتما برای سلامتی شما هم دعا میکنه و منم اطمینان دارم خدا به آبروی امام حسین و به آبروی دعای پدرم در حق شما حتما شمارو سالم و صالح توو آغوشم میذاره ...

راستی چند روز پیش با بابایی به سفارش مامان جون فاطمه رفتیم پارچه خریدیم و منم برای اولین بار برای شما روتشکی و رو بالشی و ملحفه دوختم اینقده خوووکشل شده  , البته مامان جون فاطمه قبلا دوتا برات با تشکش دوخته بود یکی برای خونه خودشون یکی برای خونه خودمون ولی گفتن اون بزرگه رفتن تشک خریدن می خواستن خودشون بدوزن من گفتم بذارید من امتحان کنم ببینم میتونم ... برای اولین بار خوبه قلب همین که با عشق دوختم خودش کلیه ...

اینم عکسش... برای یادگاری میذارم ...

راستی دختری اگه خدا بخواد انشالله بعد تولدت می خوام سی دی این وبلاگ و تا اینجا از نی نی وبلاگ بخرم برات تا یادگاری بمونه عزیزم ...

...

دختری دوووست دارم یادت نره ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
4 دی 92 9:49
واااااااااااااااااااااي كه چقدر خوشگل شده دستت درد نكنه ماماني هنرمند انشالله به سلامتي و دل خوش ازشون استفاده كنه نازنين زهرا جون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سعیده جون چشات قشنگ میبینه گللم. انشالله
یثنا
4 دی 92 14:44
سلام عزیزم چه خوشجله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سشلااام دوستم چشات قشنگ میبینه
دریا
4 دی 92 18:31
سلام زینب جونم ماشالله از هر انگشت یه هنری میباره هااااااااااااا من از همین الان دخملتو می خوام به مامانشم بره برا پسرم عالیه عزیزم خیلی خوشحال شدم برا فرزانه جون خدا جونم شکرت ان شالله خبر بدنیا اومدن زهرای عزیزمممممممممم ببوووس راستی من کلوب خیلی منتظرتما اما نمیایییییییییییییییییییییییییی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم خووبی. گلم. مرسی دوووستم. بابا خواستگارا دارن زیاد میشناا. حالا چقدرم دوختن روبالشی سخته نه خوااااهر. .. انشالله خبر به دنیا اومدن داماد گلم و بنویسم. بهت اس میدم گلم
مریم.خوزستان
4 دی 92 20:21
سلامممممممممممممم ای جونمممممممممممممممممممممم نگاه روتشکیش قربونش برم الهییییییییییییییی زودی بیا که روش استراحت کنی دختربانو خواهرخیلییییییییییی خوش سلیقه وماهرهستیا خوب چیزایی یادگرفتیا به عشق دخملی هااحسنت به تو خیلیییییییییییی نازشده دستت مامان جون دردنکنه خسته نباشی... دخملی ببین چه مامان خوب وزحمتکشی داری بزرگ شدی قدرشو بدون ازاعماق قلبم دوستتون دارم...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خاله جون چشات قشنگ میبینه
مریم.خوزستان
5 دی 92 0:31
نازنین زهرا............................... نی نی کوشولوی من دوست دارم...همین...
مهتاب
5 دی 92 19:31
مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نفیسه
5 دی 92 22:19
جمله ای که نوشته بودی کلی اشکم رو در آورد ا ما دیگه روزای آخری از 37 هفتگی هر روز منتظر لحظه دیدار باش این جور که تو واسه نازنین زهرا خرید میکنی اگه این 9ماه بارداری قرار بود 18 ماه بشه جهیزیشم تکمیل میشد
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام نفیسه ناااازم. واقعا این و خیلی ها بهم میگن دست خودم نیست خودم و فراموش کردم. پول اینارو مامان و بابام میدن. ولی کلا خودم و فراموش کردم. خدا همهه بچه هارو ببخشه به مامان باثاهاشون بچه های مارو هم بهمون ببخشه
نیلوفر
5 دی 92 22:48
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• ایول مامان هنرمند
فرشته مامان محمدرضا
6 دی 92 5:24
آفرین به مامان هنرمند
مهسا مامان نفس
6 دی 92 11:30
چه دشک نانازی!م.چه مامان با سبیقه ای.خوش به حال نازنین زهرا.زینب بیا خصوصی داری
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام عزیزم. عزیزم محبت داریی گلم چشم
مامی امیرحسین
6 دی 92 13:09
بابا من کف کردم........... تو چقدر با سلیقه ای!!!!!!!!!!!!!!! چقدر هنرمندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خلاصه آخرشی!!!!!!!!!!!!!!!!! خوش به حال نازنین زهرا و همسری
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااام دوست گلم. خانه دار و مهندس و خانوم یاذت رفت بابا مادیگه همینیم ده تا انگشت داریم از هر کدوم ده تا هنر میبارهوااااقعا خوش به حال همسری. کیه ایناروبهش بگه خوااااااااهر
مریم.خوزستان
7 دی 92 12:04
سه شاخه گل برات میفرستم یکی ازطرف خداوندکه نگهدارت باشه دومی ازطرف دلمه که دوستت داره سومی ازطرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده...