نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

روزنه های امید

36 هفته تمام و اربعین حسینی

1392/10/2 1:02
894 بازدید
اشتراک گذاری

دلم تنگ است ...

دلم برای حرمت تنگ است ...

دلم برای بین الحرمین , قطعه از بهشتت تنگ است ...

دلم برای همان پرچم قرمزی که بر فراز گنبدت دلبری میکند تنگ است ...

دلم برای ضریحت , برای دویدن تا حرمت با پایه پیاده تنگ است ...

برای همهن زیارت عاشورایی که زیر لب زمزمه میکردم تا به حرمت برسم , سلامش را روبه روی ضریحت میدادم ...

دلم برای در آغوش کشیدن ضریحت ...

برای لحظه اولی که دیدمت و اشکی که از روی شوق روی گونه هایم سر خورد ...

دلم برای تپش های قلبی که به عشق تو میزد تنگ است ...

دلم برای چادر خاکی ام که خاک حرمت را جارو میکرد تنگ است ...

دلم تنگ است و اربعینت نزدیک ...

ای کاش های روزهایم زیاد شده است ...

کاش من هم زائرت بودم ...

کاش من هم پای آمدن داشتم ...

کاش در طولانی ترین شب سال کنار ضریحت مینشتم تا ارام بگیرم ....

دلم تنگ است اقای خوبم ...

کاش برات کربلای امسالم را نیز در این شب تنهایی امضا کنی ...

کاش نگاهی به من عاشق هم بی اندازی ...

کاش اشکهایم امشب خریدار داشته باشد , و خریدارم تو باشی و مادرت ...

اااااااااااااااااااااااااخ مادرت ... مادرت ... مادرت ...

من فدای چادر خاکی مادرت ...

تورا به مادرت زهرا ...

تورا به پهلوی شکسته , تورا به دل خسته ...

تورا به دختر شبیه مادرت امشی برات کربلای مرا نیز امضا کن...

من برات کربلایم را از تو می خواهم ...

آقا نگاهی هم به ما بی انداز ...

صل الله و علیک یا اباعبدالله ...

سلام نازنین زهرای من ...

سلام دخترم ...

امشب شب اربعین ...

اربعین یعنی 40 ...

40 شب و روز که بی بی حضرت زینب بی حسینش داره روز و به شب میرسونه ...

40 شبه که زینب کمرش شکسته ...

40 شب کسی نیست که اشکهای بی پناهی زینب و پاک کنه ...

40 شب که همه دعای زینب شده کاش منم با حسینم میرفتم ...

دخترم امشب 36 هفته شما تموم شد و وارد هفته 37 شدی ...

خدارو شکر که هستی خدارو شکر که سالمی عزیز دلم ...

انشالله 13 روز دیگه شما تو بغل من و بابایی هستی صحیح و سالم ...

دختر گلم من شمارو بیمه حضرت زینب کردم ...

خانوم و به برادرش قسم دادم ... اطمینان دارم که تورو سالم و صالح حفظ میکنه انشالله ...

خیلی دلم می خواد آقا امشب برات کربلای من و شما و بابایی و امشب امضا کنه ...

آخه من پارسال کربلام و از اربعین گرفتم ...

اقا هم بنده نوازی کرد و برات و امضا کرد ...

فرشته ی پاک من دعا کن خدا به حرمت پاکی شما برات کربلای من و بابایی و شمارو هم امشب بهمون یده  تا با پدری که می خواد عید انشالله کاروان ببره بریم ...

خوش به حالشون امشب نجف هستن ...

کاش برات مارو هم امضا کنن ...

دلم کربلا می خواد ...

تو با اون دستهای کوچولو دعا کن ...

تو این شب برای همه خاله های مهربون که دلشون بچه سالم و صالح می خواد دعا کن ...

دعا کن خدا بهشون بچه های سالم و صالح بده ...

الهی آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یثنا
2 دی 92 17:40
سلام عزیزم منم دلم کربلا میخواد انشالله اقا براتمون را امضا کنن باورم نمیشه که نارنین دخترمون 13 روز دیگه زمینی میشه وااااااااااااااای خدا جونم شکرت شکرت زینب جان به خدا همش برات دعا میکنم دعا میکنم خدا به سلامتی نازنین زهراتو سالم و صالح بهت ببخشه باور کن به اندازه نی نی دار شدن خواهرم خوشحالم بخدا راست میگم با اینکه سخت درگیر درسام هستم ولی هر روز به وبت سر میزنم تا ببینم فرشته ما زمینی شده یا نه ؟ موقع زایمان مارو فراموش نکن میگن زمانی که مادر میشی همون لحظه گناهات میریزه و دعات مستجابه شاید نفس حق تو برای ما گیرا شد تو و نازنین زهرا را میسپارم به دستان پر مهر خدای مهربون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم خوووبی. اخه گلم مگه میشه یادم بره امروز نکاز بعد دعای اربعین و به نیت شما و زینب و مادرخانومی و شیما خوندم باور کن. . انشالله جواب میگیرم
مامی امیرحسین
2 دی 92 21:54
ما منتظر دخملی هستیم هیچ جا نمیریم همینجا هستیم!! اون پاپیونیه خودتی! ماروهم دعا کن. وسط وسط دایره رحمت خدایی...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم بابا چه عجب احوال مارو جووویا شدی مامان مهربووون. شما باید دعا کنید برای ما ولی چشم به رروی چشااام
مریم.خوزستان
2 دی 92 23:31
نفسم سلام... قربان این دختر... قلب خاله شه... صاحب الزمان نگهدارش اباعبدالله حسین نگهدارش باب الحواج نگهدارش فدای هردوتایتون ن ن ن ن ن
الهام مامی امیر علی
3 دی 92 0:03
سلاممممممممممممم عزیزم دلم برات تنگ شده بود ولی باور کن اصلا وقت نمی کنم بیام نت بس که این پسره بلا شیطونی میکنه دخملی چطوره چیزی نمونده دنیا بیادا شمارش معکوس شروع شده ایشالا که سلامت بیاد تو بغلت دوستون دارممممممممممممممممم
مامان راضی
3 دی 92 17:24
سلام مامان زینبانشاله که نی نی نازت سالم به دنیا بیادواسه نی نی منم دعا کن . دوست داشتی به وبم سر بزن عزیزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام عزیزم. انشالله دخملی گلت صحیح و سالم سر وقتش دنیا بیاد گلم
.::مادر خانومی::.
3 دی 92 23:55
سلام عزیزم دلمو بردی کربلا انشالله روزی هر سالمون باشه امیدوارم شما و همسری و گل دختر هم بزودیِ زووود طلبیده بشید
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام مادر خانومی گل... انشالله ... انشالله به حق 3 ساله کربلا , به حق باب الحوائج قمر بنی هاشم سال دیگه اربعین با همسرت و بچه ساالم و صالحت بری کربلا