نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

روزنه های امید

35 هفته و 6 روز و شب یلدا ...

1392/9/30 20:16
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

انشالله فردا 36 هفته شما تموم میشه ...

قربونت برم 15 روز بیشتر نمونده  به دیدن روی ماهت ... همه لحظه شماری میکنن که شما رو ببینن ...

پدر جونی ( بابای مامانی) دیروز رفتن کربلا و امروز زنگ زدن که نجف بودن ... خوش به حالشون خادم زائرای امام حسینن ... پدر جونی خییییییلی نگران شما بودن و گفتن دعای ویژه میکنن برای نازنین زهرای گل مادر ... امشب شب یلداست انشالله سال دیگه این وقت تو بغل ما هستی و داری دلبری میکنی انشالله ...

نازنین زهرای گلم , عزیز دلم این روزای آخر خیلی برام سخت میگذره ... ولی همه دردارو به عشق شما تحمل میکنم ...

دوووست دارم نازنین زهرای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بی تاب
1 دی 92 3:07
سلام گلم.من فدای این انتظار شما بشم.انشالله به زودی نی نی تو بغل کنی و تازه شب بیداری هاشو و دل شوره هاش اما شیرین شروع میشه.ارزوی بهترین ها رو بای دل دریایی ات دارم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سمیه جان مرسی گلم. انشااالله. گل پسرت خوبه جواباس که نمیدی. رمزم که نمیدی
مریم.خوزستان
1 دی 92 3:50
سلامممممممممممممممممممممم به مامان کوچولوخداقوت یلدایت مبارک خواهرگلم یلدای توهم مبارک نازنین زهراجونم انشالله سال دیگه 3نفری شب یلداروجشن بگیرید دخملی هم انارمیخوره ای جانم قربان این دختر زودی بیا دیگه صبرم لبریزشد جات خوبه اره فقط بخوروبخواب ای شیطون تنبل
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی مرمر مهربووون. جای دخملی که خوبه فقط امون مامانش و بریده. هر ان حس میکنم قفسه سینم داره خووورد میشه کمرم که نپرس دارم میمیرم
مهسا مامان نفس
1 دی 92 11:15
ایشالا نازنین زهرا صحیح و سالم به دنیا میاد.زینب جونم منو دعا کن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مهسا خانووومی مگه میشه فراموووشت کنم. چشم به روووی چشام. تنبل خانوم دررست تموم.شد / ؟پس کی می خوای اقدام کنی؟
مادر منتظر
1 دی 92 12:51
ماندگارترین نوا ، آهنگ مهربانی است . زیبایی ، در مهربانی است . پاکترین آرزوها ، در سینه مهربانان است . حکیم ارد بزرگ
مهسا مامان نفس
1 دی 92 21:16
یه ترمم مونده.ایشالا از تابستون میرم تو اقدام
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم انشالله انشالله هر وقت اقدام کردی منتظذ نمونی