نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره

روزنه های امید

برای تنها دخترم نازنین زهرا...

1392/7/21 0:14
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

انشالله که جات خوبه ...

از امشب وارد هفته 27 شدی ایعنی 26 هفته تمام  ...

ماشالله برای خودت خانومی شدی دختر گلم ...

امروز وارمر پایی که 2 روز بود شروع کرده بودم به بافتش خدارو شکر تموم شد ...

البته اگه می نشستم یک ضرب یه روزه تموم می شد ...

دختر گلم با اینکه از بافتنی خوشم نمیاد ولی با عشق برات میبافم و تصورت میکنم ...

خیلی خوشحالم که خدا دختر گلی مثل شمارو به من و بابایی داده ...

دلم می خواد این چند ماه باقی مانده زود بگذرن و برسن به اواسط دی ماه تا شما سالم بیای تو بغلمون انشااااالله ...

نازنین زهرای گلم ... خیلی دوست دارم ...

خیلی دلواپسم ...

البته دخملی هر وقت دلواپست میشم خدارو صدا میزنم و تورو با همه وجود و اعتماد به دستهای توانمند اون میسپارم...

انشالله خدا به ابروی ائمه به ابروی حضرت زینب که شمارو بیمش کردم صحیح و سالم تو آغوشم میذاره...

اینم عکس وارمر پاهای نازت ...

الهی قربونت بره مامان ...

دخملی تا یادم نرفته این گلهای خوشگل رو خاله معصومه (‌دختر عمه مامان) با قلاب بافته آخه من قلاب بافی بلد نیستمخجالت ... البته واسه خاطر شما دوست دارم یاد بگیرم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم.خوزستان
21 مهر 92 20:58
سلامممممممممممم من اومدممممممممممممم چقدباسلیقه ای خیلییییی نازن قربون اون پاهای کوچولوت بره خاله مریم الهی بگردم
مهتاب
22 مهر 92 10:55
اخههههه عزیزم چقدر نازن چیزی نمیتونم بگم در وصف این همه سلیقه و هنر ماشالا ماشالا بش بگین ماشالا صد قل هوالله بش بگین ماشالا هر کی نگه ماشالا ........


این ماااشالله هارو میگیا قند تو دلم اب میشه (ایکون خنده در حال غش)