نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره

روزنه های امید

عیدی پارسال مامانی ...

1392/8/2 13:53
949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم ...

سلام عزیز دلم ...

دختر گلم عیدت مبارک ...

انشالله سال دیگه عید غدیر سالم و صالح تو بغل من و بابایی هستی...

خییییییییییییییییلی دوست داریما دختر گلم...

ماامانی پارسال عید غدیر خیلی دلم گرفته بود ...

کلی دعا کردم ... همیشه از خدا بچه سالم و صالح می خواستم ...

خدارو شکر که الان تو دلمی و داری وول وول میخوری...

شما عیدی پارسال منی ...

امسال هم از خدا سلامتی شمارو عیدی میگیرم انشالله ...

انشالله خدا سالم و صالح تو آغوشم میذاردت ...

انشالله هیچ مشکلی نداری مامانی ...

دختری خیلی نگرانتم ... نگران سلامتیتم ... ولی با همه این نگرانیها پناه بردم به خدا ... انشالله خدا خودش سالم شمارو به من و بابایی میده ...

دخملی گلم یادت نره دوست داریما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهدیه ( مادر دختری)
2 آبان 92 14:16
نگران چرا؟؟!!
بهترین محافظ خداست
دائم دستتو بذار روی شکمت و بخون فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین


نگرانی که چاشنی مادرشدنه. حالا ماله من یه خورده بیشتر ولی خدا بزرگهچشم
مریم.خوزستان
3 آبان 92 12:07
سلام ابجی عیدت مبارک دلم براتون خیلی تنگ شده بود
بازم دلنگرانی؟الهی دورش بگرده خاله مریم
نازنین زهراخیلی دوست دارم


نگران که هستم مرمر جون ولی توکل هم دارمماهم دوست داریم
.::مادر خانومی::.
3 آبان 92 18:20
سلام عزیزم
خوبی؟ دخملی خوبه؟
عیدت مبارک
عزیزم چرا اینقدر نگرانی تو؟؟؟؟
خدا بزرگه
توکل کن به خودش


سلام عزیزم. چه عجب حال مارو هم پرسیدین شما سپردم به خدا خودش کمک کنه انشالله
بابام فردا میره کربلا دلم باز هوای بین الحرمین داره
.::مادر خانومی::.
4 آبان 92 15:19
خوش به سعادتش! تورو خدا بهش التماس دعا بگو منم 3سال پیش که رفتم 4آبان بود خداروشکر دوباره قسمتم شد انشالله به حق امیرالمومنین دوباره قسمتت بشه من شب عید غدیر تو جشن اینقدر گریه کردم که نگو! نه برای بچه! نه برای حاجت! نه!! فقط از سر دلتنگی برای حرمش خـــــــــــــــــیلی دلم میخواد بازهم برم آدم هربار که میره درکش بیشتر میشه. و عطش پیدا میکنه برای دوباره رفتن به پدرت از طرف من خیلی التماس دعا بگو خصوصا جلوی ایوان نجف... دلم هنوز اونجاس
یثنا
4 آبان 92 22:20
سلام عزیزم همون کسی که پارسال این عیدی را داده امسالم ضمانتشو میکنه
کاش به ماهم امسال عیدی بدن


سلام یثنا خانومی انشاالله خدا از دلت بشنوه.
انشالله میده به خدا اعتماد کن کاری نداره براش
معصومه
5 آبان 92 19:12
سلام عزیزم الهی به حق محرم و صفر به حق شش ماهه امام حسین و به حق محسنه فاطمه ی زهرا اینبار انقدر زیبا و آرام و خوش نازنینت رو بغل بگیری که تمومه موجودات و جنبنده ها زیر نظر خدا و در ناه خدا نتونن این خوشی ور ازت بگیرن آمین
راستی منو دعا کن


سلام معصومه جون. چقدر زیبا دعا کردی درحقم. انشالله خدای دعات و شنیده باشه. چشم اگه قابل باشم
دریا
7 آبان 92 10:42
زینب عزیزم ان شالله نازنین زهرا رو به سلامتی بغل میگیری
عمه فهيمه جوني
8 آبان 92 12:40
سلام عشق عمه جوني
عيدت مبارك نفس عمه
عمه جون خيلييييييييييييييييييييييييي دوست داره هااااااااااا گل من


سلام عمه جون ماهم. دوست داریم
آرام
10 آبان 92 17:10
سلام عزیزم انشالا سال دیگه عید غدیر رو سه نفری با دختر نازت جشن میگیرین..دخترت رو بسپار به خدا و امام زمان انشالا خودشون حافظشن

سلام ارام جان انشالله.
انشالله برلی شما هم همچنین
فرزانه مامان علی اکبر
11 آبان 92 16:48
سلام زینب جان شما خوبی دختر نازت خوبه؟ ممنون از اینکه جویای احوال ما هستی؛منوعلی هم خوبیم ‏2 روز دیگه ‏31‏ هفته تموم میشه من همچنان خونه مادرشوهرم در استراحت هستم انشاالله بزودی میایم آپ میشیم خاله زینب؛ شما چطوری اوضاع چطوره چند هفته ای عزیزم؟


سلام عزیزم خدارو شکر. منم خونه مامانم هستم ماهم خوبیم. من تازه امشب میرم 29 هفته
الهام
12 آبان 92 15:22
سلام زینب جون خوبید انشالله ببخشید از سمیه جو خبر دارید؟


سلام گلم بله عید غدیر زایمان کرد پسر گلش سالمه ماشالله خیلی هم ناز نازیه
فرزانه مامان علی اکبر
12 آبان 92 21:31
خاله زینب بیا که ما آپ شدیم


چچچششششم عزیزم
.::مادر خانومی::.
13 آبان 92 12:05
سلام عزیزم
خوبی؟
کجایی؟
چرا نمی آپی؟


سلاااام عزیزم خوبی قولبونت خوبیم با دعای شما حوصلم نمیشه. ولی چشم به زودی عزیزم
یاسمن
13 آبان 92 21:28
سلام دوست خوبم نگران نباش ایشالا سالم سالم دختر نازت به دنیا میاد و لذت میبری منم کاملا درکت میکنم من کیانمهرم تقریبا 80 روزته خیلی از این حسو تو رو درک میکنم اما چیزی نمونده توی نوشته هات نوشته بودی کلک رشتی؟از کجا میدونی رشتی هستی؟اخه من شمالی هستم رشتی ام اما ساکن کرمانشاه خوشحال میشم بهم سر بزنی و با هم دوست بشیم منتظرم تا اجازه لینک بدی


سلام عزیزم. انشالله که دخمل منم سالمه. اره گلم رشتی باتعصب هستم
مهدیه ( مادر دختری)
14 آبان 92 10:16
سلام عزیزم این شبا التماس دعا
خودت و زهرا خانوم خوبین؟
این شبا کجا میری؟


سلام عزیزم با دعای شما انشالله خوبه جایی نمیرم. برم میام مسجد شما
الهام
14 آبان 92 10:28
سلام عزیزم وای خیلی خیلی خوشحال شدم تولدش مبارک باشه انشاالله عزیز دلم با توکل به خدا این روز ها به سلامتی تمام بشه و شما خوش خبر باشی خانمی


انشالله با دعای شما
سحر مامان النا
14 آبان 92 12:11
سلام زینب جون خیلی کم پیداییپیش ما هم که نمی یای


سلام عزیزم ببخشید. حال مناسبی ندارم چشم میام