نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

تولد

1392/9/4 17:48
495 بازدید
اشتراک گذاری

من (‌مامان نازنین زهرا )‌ و نازنین زهرای گلم از همین تریبون اعلام میکنیم که :

 

.

.

.

.

.

.

عمه فهیمه خانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم تولدت مبارک قلب

انشالله سالهای سال در کنار آقا سید با خوشی و خرمی زندگی کنی و تولدای بعدی و با نی نی های نازت جشن بگیری و مارو بسی خوشحال کنی ...

انشالله سال دیگه خودم ( خودم یعنی نازنین زهرا‌)‌میام شمع تولدت و فوت میکنم و با انگشت به کیک تولدت ناخونک میزنم ... ماچ

تولد تولد تولدت مبارک قلبقلبهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهتاب
5 آذر 92 0:19
به به تولد عمه جونه مبارک باشه ایشالا امین برای دعات
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی مهتاب جوووووونم
عمه جون فهيمه
5 آذر 92 16:53
سلااااااااااااااااااااااااااااام.ممنون عشق عمه جونيي.ايشاااالاااااااااااااااااااا ميدوني عمه عاشقته؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسي زيزي جونيم... دوستون دارم فراووووووووووووووووون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ماهم دووست داریم
مینا
5 آذر 92 21:17
چه خوبه که با خواهر شوهر اینقدر راحتی .. مثله خواهر... تولد عمه خانم مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم بابت تبریک. ما خدارو شکر مثل خواهریم
مریم.خوزستان
5 آذر 92 23:02
سلام عزیززززززززممممممممممممممم دلم براتون تنگ شده نازنین زهراچطوره؟انشاالله حالتون خوب باشه تولدت عمه جونی مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم ما شکر خدا خوبیم.
مریم.خوزستان
5 آذر 92 23:14
تولللللللدددددددددددددتولددددددددتولدت مبارک بیاشمعاروفوت کن که100سال زنده باشی انشاالله که 120ساله بشی ابجی جونم ازخدامیخوام دخملی سالم صالح بهت بده وهرچی ازخدامیخوای بهت بده الهی امین تولدت مبارک مهربون من این گلهاتقدیم به توکه خیلی گلی
دریا
6 آذر 92 0:15
نازنین زهرای عزیزم تولد عمه جونت مبارک ایشالله سال آینده به قول مامان زینب کیک عمه جونتو با دستای خوشکلت طراحیش میکنیی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی خااااله جون انشاااالله
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
6 آذر 92 1:22
و ما نيز از اين تريبون مراتب تبريك خود و دخملون رو به شما و دخملتون اعلام مي كنيم و تولد عمه فهيمه مهربون، عروس خانم نازنين و زينب بانو گل گلاب ، مادر صبور و با سليقه و هنرمند و دوست مهربون و عزيزم رو تبريك عرض مي نمايم . انشالا هميشه سالم و شاد باشيد ، هر دو تا تون نه ببخشيد هر سه تا تون ( شكوفه كوچولو رو داشتم از قلم مي انداختم ! )
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مارو بسی خوشحال و. شرمنده میکنیاااا
مهدیه ( مادر دختری)
11 آذر 92 13:55
فهیمه جون تولدت مبارک بوس