نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

اولین های زندگیت 2

1392/9/18 18:18
2,261 بازدید
اشتراک گذاری

اسم این پست و گذاشتم اولین های زندگیت چون قرار عکس ساک بیمارسان و لوازم داخلشو برات بذارم ...

خیلی لذت بخش بود وقتی داشتم لباسات و انتخاب میکردم و از مامان جون فاطمه نظرش و میپرسیدم  و اونم عاشقانه بهم جواب میداد ... شاید اون لحظه که داشت من و نگاه میکرد یاد 25 سال پیش افتاد که داشت لباسهای من و آمادو میکرد ...

الهی قربونت برم مامانی , چقدر ناز میشی وقتی اینارو بپوشی ... تصورشم دلم و آب میکنه ...

 

این یه سره گرم و انشالله زمانی که می خوایم از بیمارستان بیایم خونه مامانی فاطمه میپوشی...

اینم کیسه خواب گرم و نرم الهی قوبونت بشم مامانی

اینم که لوازم مورد نیاز تو بیمارستان

و در آخر ساک و لوازم داخلشقلب

انشالله از همه به خوشی استفاده کنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شميم
18 آذر 92 22:11
سلام زينب جوني خوبين؟اي جانم همه كادو ها و سيسموني ها خيلي نازن ايشالا نازنين زهرا جوني به شادي و سلامتي از همشون استفاده ميكنه؛ما هم بيصبرانه منتظريم تا روي ماه اين ناز دخترو ببينيم الهي من قربونش برم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام شمیم جان خیلی مممنون انشالله گلم انشالله
مامان امیررضا
19 آذر 92 0:51
عزیز دلم چقدر وسایلت خوشملن مثل خودت .به به مامانی خوش سلیقهیاد خودم افتادم اشکم دراومد چه حس خوبیه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام مرسی دوست گلم چشای قشنگت خوشگل میبینه خدا گل پسر نازت و برات حفظ کنه انشالله
فاطمه مامان زهرا
20 آذر 92 1:30
خصوصي عزيزم
مهدیه ( مادر دختری)
22 آذر 92 10:30
دخترم خیلی هول شدیا! پستونک و پیشبند و شیشه شیر که تو بیمارستان استفادهنمیشه. اگرم بشه گل سر که به کار دخملمون نمیاد!!!!!!!!! یه وقت دیدی مثل فاطمه ی من کچل بود و تا یک سالگی گل سر بی گل سر!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام هاااا حسووود چیه دیدی گل سر دارم میبرم حسووودیت شدشاید دخمل من پر مووو باشه. ... مهدیه سر امیر عباس رفته بودم بیمارستان دیدم دارن به یه نی نی با شیشه شیر شیر میدن گفتم شاید نیاز بشه. پستونک نبرم.گریه کنه چه کنم
مهدیه ( مادر دختری)
23 آذر 92 19:36
آخه دختر خوب اگه بچت پستونک خور باشه هم باید دوسه روز روش کار کنی تا پستونک خوردن رو یاد بگیره. اینکه اصلا بتونه تو دهنش نگهش داره! البته وزنی هم نداره که بخوای از تو ساک درش بیاری!! ولی خب واسه گل سر خداییش حسودیم میشه!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
همین و بگووو واقعا. .. گل سر و حالا ببین میشه استفاده کرد. واسه خالی نبودن عریضه میبرم
مریم.خوزستان
27 آذر 92 1:23
ای جانمممممممممممممممممممممم مبارکت باشن خاله به سلامتی ودلخوشیی خدایا به حق 14معصوم قسمت میدم که نگهداراجیم ونی نیش باشی یا الله...