نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

35 هفته و 1 روز

1392/9/25 9:35
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشالله دیگه بزرگ شدی خانومی شدی ورجه وورجت هم بیشتر شده ...

با یاری خدا دیروز 35 هفته رو به سلامتی پشت سر گذاشتیم و وارد 36 هفته شدی ...

23 آذر ماه رفتیم با هم مطب خانوم دکتر برای چکاپ که خدارو شکر همه چیز عالی بود ... نامه بیمارستان شما رو هم گرفتیم که اگه خدا بخواد تاریخ تولد شما افتاد برای یکشنبه 15 دی ماه 1392 . خانوم دکتر گفتن که ساعت 12 ظهر بیمارستان آریا باشم ... انشالله اگه خدا بخواد می خوام به جای بیهوشی از بی حسی اسپاینال استفاده کنم تا لحظه به دنیا اومدن شما رو ببینم و اولین کسی باشم که دختری گل و میبینه البته اگه خدا بخواد ...

دختر گلم دیگه به لحظه دیدار ما چیزی نمونده فقط 20 روز که انشالله این روزها رو هم , با کمک خدا به خیری پشت سر میذاریم ... لحظه شماری میکنم برای اون روزی که تورو سالم و صالح بذارن تو بغلم  و بگن اینم دختر ناز شما ...الانم که دارم برات مینویسم ماشالله داری شیظونی میکنی و هر از گاهی با تکونات دل مامانی و آب میکنی...

.

.

.

خدای مهربانم ...

چگونه سپاست گویم که تو لایق بهترینهایی ...

مهربانم من همیشه لحظه ها و ثانیه ها به نگاه تو محتاجم ...

و تو چه خوب خدایی هستی که هیچ گاه مرا نادیده نگرفته است ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فرزانه مامان علي اكبر
25 آذر 92 11:13
سلااااااااام زينبي جون خداروشكر به روز ديدار شما هم چيزي نمونده بعد از خوندن كامنتت كلييييييييي خنده روي لبام نشست باشه ه ه ه چشم بازم زودي اپ ميشم در ضمن جهيزيه نازنين زهرا رو زودي اماده كنيد تا پسرم پاشنه درتون رو از جا نكنده بعد اينكه ارتباط با شما مايه افتخار منه اگه دوس داشتي بهم خبر بده تبادل Tel داشته باشيم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام منم گفتم تا بخندی دیگه. ... چشششم جهیزیه هم جور میکنم شما خونه و ماشین و باغ و وییا جووووووووور کن. ... حتما عزیزم میام خصوصی برات میذارم
مرمر مامان محیا
25 آذر 92 11:49
سلام.وااای اینجا چقدر حس قشنگ داره.ایشالا با دل خوش. و به سلامتی ا در صحت کامل دخترتو تو بغل بگیری و ی عکس خوشمل از این نعمت خدادادی برامون بذاری.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم مرسی که اومدی. خدا دختری گلت و برات نگهداره عزیز دلم. مرسی از دعاهای قشنگت
مهتاب
25 آذر 92 11:58
عجب بابا تو دیگه کی هستی من حتمن باید برات از اون مدل کامنتا بذارم که به ما سر بزنی دیگه شوخی کردم گلم من چون خیلی دوست دارم فکر میکنم تو هم ما رو دوست داری ای بابا عشق یه طرفه دمار از روزگار ادم در میاره راستی میبینم که بالاخره ما رو لینک کردی ممنون عزیزم ببخشید که زورگوام من کلا این مدلی ام (یکی یدونه زور گو خونه )راستی ممنون که منت رو سرمون گذاشتینو تشریف اوردین بازم از این کارا بکنین البته نه به اجبار هر وقت که دلت خواست عزیزم ایشالا که این 20 روز مثل برق و باد بگذره به سلامتی و زودتر نی نی نازتو بغل کنی خیلی کار خوبی میکنی که میخوای زایمانت با بی حسی باشه اخ نمیدونی چه کیفی میده وقتی نی نی رو همون لحظه میبوسی من که اون موقع بلند بلند میگفتم خدایا شکرت خدایا شکرت و هق هق گریه میکردم و قیلفه پرسنل اتاق عمل دیدنی بود دقیقازیباترین لحظه زندگیت ما رو فراموش نکن خیلی دوست دارم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام مهتاب خانوم. بابا عشق یه طرفه چیه دو طرفه کااااااامل. ما نیز دووووست داریم بی نهایت به خدا قبلا هم می اومدم با گوشی.می.اومدم الان با لب تاپ اومدم برات پیغام.گذاشتم. .. خوب حالا دوتا یکی یدونه به هم بخورن چی میشه هاااااااا
مرمر
25 آذر 92 14:51
وااای خاله قربونش بره.بووووووووووس واسه نازنین زهرای ناز
فرشته مامان محمدرضا
25 آذر 92 17:24
به سلامتی انشالله نازنین زهرا رو بغل بگیری عزیزم. همیشه به یادتونم و هیچ فقط فراموشتون نمیکنم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مرسی دوووست گلم خیلی ماهی
.::مادر خانومی::.
25 آذر 92 19:31
عسیسم! چقدر زود گذشت!!!!! الهی به سلامتی بیاد بغلت فقط یادت نرههههههههههههه لحظه ی تولد گل دخترت برای منم دعاکنی!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست مهربووونم. .. زووود نگذشت که پدرم در اومد به خدا. .. اخه مادر خانومی ناز مگه میشه یادت نکنم خدا شاهده بیشتر وقتها به یادتم انشالله به زودی همه این لحظات و خودت امتحان کنی
فاطمه مامان زهرا
25 آذر 92 19:52
به سلامتي عزيزم ؟ گوشي من باز باتريش تموم شده فعلا نمي تونم اس بدم برات خصوصي مي ذارم .
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام باشه عزیزم. این گوشی هم داستانی شده ها
mahtab
25 آذر 92 22:02
سلام ان شاءالله به سلامتی چه جالب! من متولد 16 دی هستم و اتفاقا در یکشنبه روزی به دنیا اومدم ان شاءالله به سلامتی به دنیا میاد و ورزهاتون رو زیباتر زا قبل میکنه براتون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
واااسه همین دی ماهی بودنت دوووست دارم دیگه
نفیسه
25 آذر 92 22:51
عزیزم به سلامتی زایمان کنی مارو هم فراموش نکنی میدونم که بعد از همه این سختی ها خدا بهمون بهترین پاداش رو میده یعنی یک نی نی سالم و صالح
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مگه میشه فراموشت کنم عزیزم. باور کن تو دعاهام برای سلامتی نازنین زهرا برای تو هم دعا میکنم که بچت سالم سر وقت به دنیا بیاد انشالله
darya
26 آذر 92 16:19
سلام زینب جون به سلامتی ان شالله نازنین زهرا رو به سلامتی بغل میگیری عزیز دلم من میخام طبیعی زایمان کنم برا همین دکتر بهم گفت از 15 دی به یبعد آماده باشم برا اومدن مهرسام ان شالله هم شما هم فرزانه هم فاطمه و هم بقیه دوستان زایمان خوبی داشته باشن و به سلامتی نی نی ها رو بغل بگیرن برا من دعا کن زینب جون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دریا جان. چه کار خوبی میکنی عزیزم. من اگه به خاطر زایمان اولم که اجباری سزارین شدم مجبور نبودم حتما طبیعی زایمان میکردم. انشالله شما هم ببه سلامتی زانوی خیر زمین بذاری گلم
یه دوست)
26 آذر 92 16:59
عزیزدلموخداروشکر که فقط 19 روز دیگه مونده.مطمئنم نازنین زهرا ام بیتابه تا بیاد پیش مامان مهربونش.همیشه به یادتم دوست گلم.ایشالا 3 هفته دیگه بیام اینجا و عکس نی نی نازتو ببینم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام دوووست.گلم. خیلی محبت میکنیکه میای به ما سر میزنی. انشالله با دعای شما دختر منم سالم باشه. انشااالله خاله ی مهربون
مامان امیرحسین جونی
28 آذر 92 18:09
ای جانم قربونش برم دیگه چیزی نمونده به سلامتی ایشاالله کار خوبی کردی منم بی حسی رو انتخاب کردم خیلیم راضیم چون اولین کسی هستی که صدای قشنگ نی نی تو میشنوی خیلی خوشحالم برات واسه دخمل گل خاله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی دوووست مهربونم. خیلی محبت داری دعا کن سالم باشه و صالح انشاااالله
مامان بی تاب
1 دی 92 3:20
عزیزم خوب کاری میکنی بی حسی .