نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

35 هفته و 3 روز

1392/9/27 18:17
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

جات راحته عزیز دلم ...

نمیدونی چقدر این روزا برام سخت میگذره هر روزش 1 سال طول میکشه ... دیگه 17 روز بیشتر نمونده ... بابایی که روز شماری میکنه و هی روزارو کمتر میگه دلش کوچیک شده و دیگه صبر نداره ... امروز که می گفت انشالله دخترم به دنیا اومد با خودم میبرمش محل کار فکرش و بکن بابایی آغوشی ببنده شمارو ببره محل کار ... نیشخند ماشالله با اون قد و هیبتش دیدنی میشه ها خنده... از دوست داشتن زیاده دیگه ... راستی دیروز تولد بابایی بود یعنی 26 آذر ماه ... امسال نشد سوپرایزش کنم و براش تولد بگیرم ولی انشالله سال دیگه دو نفری سوپرایزش میکنیم ... شب قبلش با هم رفتیم بیرون منم هدیه تولد براش کفش چرم خریدم به قول قدیمیا دشمن ریز پاهاش انشااااالله ...

بابای نازنین زهرا من و دختری از همین تریبون تولدت و تبریک میگیم ... انشالله سالهای سال سایت بالای سر من و دختری گلم باشه ...

شب قبلش تا ساعت 12 شب بیدار موندم که اولین نفر باشم که بهش تبریک میگه ولی بابایی از خستگی کار خوابش برده بود منم براش پیامک فرستادم که صبح که از خواب پاشد ببینه ...

اینم متن پیام من و دختری به بابایی...

دست های پرتوانت همیشه بزرگترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگی ام زورت مبارک مرد زندگی ام ..دوستت دارم  تولد تو تولد من است . من تمام طول سال را بیدار مانده ام که مبادا روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم تولدت مباااارک ... از طرف من و نازنین زهرا... انشالله سال دیگه سه نفری جشن بگیریم...

دختری من و بابایی خیییییییییییییییییییییییییلی دوست داریما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدمهدي(ماماطهوراي سابق)
27 آذر 92 19:10
سلام زينب جونم خوبي خداروشكرديگه چيزي به لحظه ي ديدارنمونده انشالله به سلامتي نازنين زهراي عزيزم و بغل بگيري و براش مادري كني كه واقعا برازنده تو راستي تولد همسرت هم مبارك انشالله سال ديگه جشن بگيريد زينب جونم توروخدا من و ببخش روبي معرفتيم نذار گوشيم دست مامانمه انشالله 28 صفرميخواد بياد پيشم اون موقع ديگه گوشيم و ميگيرم ازش همه ي دوستام از دستم كفرين كه چرا جواب نميدم خانومي خصوصيتو چك كن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم خداروشکر که خوبی. مرسی عزیزم. سعیده جان اسم من و مامانم و برای حدیث کسا بنویس
مریم.خوزستان
27 آذر 92 22:14
تولدهمسرت مبارک باشه ازخدامیخوام سایه ش همیشه بالای سرتون باشه سال دیگه انشاالله 3نفری جشن بگیرید دخملی خیلی میخوامت وهمینطورمامان مهربونتو
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم مرسی گلم کا هم دووست داریم
مامان امیرحسین جونی
28 آذر 92 18:12
تولد همسری مبارک سالی دیگه ایشاالله 3 نفری جشن بگیرین این روزای آخر خدایی خیلی کند میگذره من که دیگه کلافه شده بودم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست گلم انشالله با دعای خیر شما. واقعا دیگه کم حوصله و کم طاقت شدم
یثنا
28 آذر 92 21:52
سلام عزیزم تولد بابای نازنین زهرا مبارک راستی یادت نره ها که مارو بی خبر نذاری اخه بعضی بچه ها همین که نی نی جونشون به دنیا میاد اینقدر سرگرم این فرشته میشن که یادشون میره یه عالمه دوست وبلاگی منتظرن تا خبر زمینی شدن این فرشته ها رو بشنون و کلی ذوق کنن البته شما که جز این دسته نیستی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام یثنا خانومی گل. چشم عزیزم انشالله اگه زنده موندم در اولین فرصت میام بعد تولد زهرا خانومی. انشالله از این روزا قشنگتر برای شما پیش بیاد باور کن همش دعا میکنم
نفیسه
28 آذر 92 23:07
تولد همسری مبارک خوشبحالت 17 روز مونده من که هنوز دارم هفته میشمارم کی بشه روز شماری کنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... خییییییییییییییلی ممنون منم این روزارو گذروندما ... این روزا هم برای من خییییییییییییییلی دیر میگذره ... دعا کن به خیری بگذره
مهتاب
28 آذر 92 23:54
زینب جونی تولدت اقای پدر مبارک ایشالا که سایشون سالهای سال رو سر تو و نازنین زهرای گلم باشه دختر اینقدر روز شماری نکن سخت تر میگذره هااااااااااااااا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم واقعا پس چکار کنم
حبه قند
29 آذر 92 14:33
سلام گلم انشاله خدا هدیه خوبتو بزودی در دامانت میذاره منم یه نی نی تو دلم دارم انشاله با دختر نازت دوستای خوبی میشن.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی گل من خدا نی نیگلت و برات نگهداره انشااالله عزیزم. خیلی خوشحال میشم دوست خوبم
ریحان
30 آذر 92 16:56
سلام...ایشالله دخترت وسالم به اغوش بگیری...حتمابرام دعاکن..
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام. عزیزم مرسی گلم به روی چشم
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
30 آذر 92 17:32
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم یلدای شما هم مباارک