نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

روزنه های امید

سلام یه التماس دعای ویژه

1392/10/7 23:07
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای گلم ...

الان که دارم این پست و میذارم ساعت 23:03دقیقه شنبه 7 دی 1392 ...

و من فردا یعنی 8 دی 1392 انشالله میرم برای زایمان سزارین نازنین زهزام ...

تو این دوشب خیلی اتفاقات افتاد که سر فرصت میام و میگم ... فقط این و بگم که 24 ساعت بستری شدم و امشب اومدم که دوش بگیرم و برای فردا برم برای زایمان ... دعا کنید برای من و دخترم ... الان نازنین زهرام 37 7هفته کامل داره با وزن 2700 دعا کنید سالم باشه ... دعا کنید هیچ مشکل ذهنی و جسمی و روحی نداشته باشه ... انشالله میام و از خاطرات این چند روز مینویسم ... فقط دعا یادتون نره که خیلی محتاجم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

mahla
7 دی 92 23:32
واااي اخ جون نازنين عزيزم ايشالله سالمه سالم و راحت به دنيا بياي فدات شم كوجولو زينب جون از الان تبريك
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام. عزیزم مرسی گلم بوووس
سمیه مامان زینب
7 دی 92 23:44
انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم وفرشته کوچولوتم حالش خوبه خوب باشه از الان بهت تبریک میگم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مرسی گلم عزیزم
.::مادر خانومی::.
7 دی 92 23:58
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر زود!!! عزیزم انشالله که فرداشب اینموقع دخمل خوشگلت تو آغوشته نگران نباش ماهم برات دعا میکنیم تو هم مارو فراموش نکن.... از طرف من حــــــــــــــــــــتما دخملی رو ببوس خدا به همراهت
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم. عزیزم. مگه میشه فراموووشت کنم عزیزم مگه میشه. لایق باشم دعات میکنم تو دعام کن
مهتاب
8 دی 92 0:06
الهی فدات شم گلم ایشالا به سلامتی زایمان خوب و راحتی داشته باشی و نی نی صحیح و سالم باشه خدا پشت وپناهت عزیزم اگه قابل باشم برای و و نی نی نازت دعا میکنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مهتاب جان خیلی محتاجم به دعا خیلی.
مامی امیرحسین
8 دی 92 0:29
به آقا امام رضا میسپریمت. به حرمت مادرشون. انشالله سلامت نی نیت به دنیا میاد
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی دووست خوبم دم اذان سر نماز دعا یادتون نره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
8 دی 92 1:13
الهى ..... خدا به همرات عزيزم به اميد خدا با سلامتى كامل خودت و نازنين زهرات برگردى
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم. مرسی گلم انشالله
فاطمه مامان مطهره
8 دی 92 1:22
انشاالله که هردوتون سالموسلامت باشید میسپارمتون به خدا وحضرت زهرا(س) راستی پیشاپیش تولد نازنین زهرا مباررررررک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم مرسی گلم انشاااااالله
یه مامان
8 دی 92 4:59
از وبلاگ زهرا کوچولو. به اینجا رسیدم تقریبا بیشتر وبتونو خوندم براتون ارزوی یه زایمان راحت کیه فرزند سالم و صالح دارم ایشالا به زودی خبر سلامتی هر دو را. میدین یاد شب زایمان خودم افتادم خیلی لحظات سختیه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مامان مهربووون. خیلی ممنون از محبتتون انشاالله
mahtab
8 دی 92 9:06
انن شاءالله به حق جدم همه چیز به خوبی طی میشه و میایی و از سلامتی هر دوتون مینویسی
مامان راضی
8 دی 92 9:26
آخجوووووووووون یه نی نی ناز داره به دنیا میادتبلدش مبارک زینب جون ایشالا دو تایی سالم و سرحال باشین
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی راضی جون
لیلا
8 دی 92 9:59
عزیییییییییییییییییییییزم به سلاممتی .... خیره انشالله .... برات ارزوی بهترین ها رو دارم ..... میبوسمت .... التماس دعا ..... خیالت راحت باشه سالم سالم سالمههههههههههههههههه مبااااااااااااااارکه گلممممممممممم...... الهی با یه لبخند غم گذشتت رو از یادت ببره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام لیلای نازم ... مرسی گلم ...انشالله شما دلت شاد بشه با اجابت دعاهات
mahtab
8 دی 92 10:07
ببینم مگه هنوز نرفتی؟
شميم
8 دی 92 10:16
سلام ايشالا به سلامتي زينب جوني؛زايمان راحتي داشتي باشي ايشالا نازنين زهرا هم به سلامت به دنيا مياد كلي دعا كردم برات بووس
بهار
8 دی 92 10:54
سلام انشاء ا.. به سلامتی دنیا بیاد
مریم.خوزستان
8 دی 92 15:51
خداپشتوپناهت عزیزدل خواهر زودی بیا پستای جدید بذارعزیزکم
.::مادر خانومی::.
8 دی 92 16:46
قدم نو رسیده مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم زیر سایه ی پدر و مادر بزرک بشه انشالله
دریا
8 دی 92 19:20
عزیزممممممم خدا رو شکر که به سلامتی زایمان کردی و هزاران مرتبه شکر که نازنین زهرای عزیزم هم صحیح و سالمهههههه
سمیرا
8 دی 92 20:13
خدارو شکر که صحیح و سالم زایمان کردی زینب جون,إن شاءالله نازنین زهرا زیر سایه ی حضرت زهرا باشه.. عزیزم اگه به وبلاگ منم سربزنی خیلی خوشحال میشم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم ... مرسی ... انشااالله ..چشم روی چشام
مامی امیرحسین
8 دی 92 20:38
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه عزیزم!!!!!!! خیلی میخوامش................... از طرف من حسابی بچلونش ما عکس میخوایم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
8 دی 92 21:26
وای خدای من . چه حس خوبی داره اولین شب تولد فرزند. پیشاپیش از صمیم قلبم تبریک می گم. من همون دیشب پیامتون رو خوندم و دعا کردم برای سلامتی شما و نازنین زهرای عزیزمون. در پناه خدا باشید
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوووبم خییییییییییییلی ممنون خدا نی نی شمارو حفظ کنه
مرضیه
8 دی 92 23:35
واییییییییییییی همین الان اومدم وبلاگ و پستت رو دیدم الهییییییییییی دیگه الان فکر کنم نازنین زهرا کوچولو تو بغلت باشه امیدوارم که هر دو تون سالم و سلامت باشید خیلی ذوق زدم که هر چه زودتر با خبرای خوش بیای و مارو خوشحال کنی دست حق نگهدار هر دوتون باشه
مهسا مامان نفس
9 دی 92 0:47
ووووووووای مبارکه زینب حوونم.من دیر رسیدم احتمالا الان نازنین زهرا بغلته عزیز دلم.زینب بهترین ارزو ها رو برات دارم.
الهام مامی امیر علی
9 دی 92 1:50
سلام عزیزم بی صبرانه منتظر خبرای خوبت هستمممممممممممم دعای ما پشت سرته
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون
مامان چند تا فرشته
9 دی 92 3:12
قدمنو رسیده مبارک
mamanecheshmberah.blogfa.com
9 دی 92 5:41
ابجی حالت خوبه؟؟ اومدی خبر بده...
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
9 دی 92 8:23
زينب جون به آقا امام زمان ميسپارمتون انشالله دوتاييتون سالم و سلامت برگرديد خونه زودتر عكس نازنين زهرامون و بزاركه دل تو دلم نيست
نیلوفر
9 دی 92 18:37
سلام اصلا ناراحت نباش به سلامتی زایمان میکنی و با دختر خوشکلت میای خونه .نیلوفر منم 2/700 بود به دنیا اومد .توکل به خدا.بی صبرانه منتظر دیدن عکس دختر کوچولوتم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم خدا نیلوی نازو برات نگهداره انشااااااااااااااااااااااالله
نرگس
10 دی 92 14:59
سلام امروز 10 دی هست. پس نازنین زهرای ناز به دنیا اومده.. ان شاالله که به سلامتی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست گلم مرسی عزیزم
مریم.خوزستان
10 دی 92 17:21
دخملییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مامنتظرروماهت هستیم فدات بشه خاله مریممممممممممممم
.::مادر خانومی::.
11 دی 92 9:06
سلام عزیزم کجایی تو بیا دیگه دلمون آب شد....
مامان مهسا
11 دی 92 11:19
انشاالله به سلامتی سپری کنی عزیزم. امیدوارم هردوتون صحیح و سالم باشین.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 دی 92 11:25
وای عزیزم به سلامتی مبارک باشه من اولین نفری هستم که به نازنین زهرا میگم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک انشاءا.. 100 ساله بشی عزیزم من که منتظرم عکسهای خوشگلتو مامانی برامون بذاره انشاءا.. شما و مامانی با سلامتی کامل به خونه برگردید
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام مرسی خاااله جونی
مامان آروین (مریم)
11 دی 92 11:37
سلام عزیزم من از خواننده خاموش وب امیرعباس و این وب هستم . الان خیلی نگرانتم و لحظه شماری میکنم که بایید و خبر بدین. امیدوارم مادر و دختر صحیح و سالم باشند
مامان آروین (مریم)
11 دی 92 11:39
از این به بعد میخوام از خاموشی دربیام و براتون روشن باشم امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم بی صبرانه منتظر عکسای دختر خوشگلت هستم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مریم جون قربووونت ... انشااااالله عزیزم
نفیسه
13 دی 92 21:13
خیلی شوک شدم وقتی عکس رو دیدم فکر کردم تو عمه شدی !!!!!!اما دیدم نه !مامان شدیخیلی خوشحال شدم واقعا سوپرایز شدم .سوپرایز خوبی بودامیدوارم که دعا برای من فراموش نشده باشه . خیلی جوجو نازی داری. بازم تبریک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی ... قربووونت عزیزم ... انشالله پسر گل شما سالم صالح به دنیا بیاد از غذا یادت آوردم