نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

بیا که من محتاج بودنت هستم

1391/10/5 16:01
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه امید من ...

نمی خواستم برات بنویسم تا زمانی که بیای و دل شکسته من و شاد کنی...

اما اومدم ... چون تنها نوشتن برای تو و برادر آسمونیت آرومم میکنه ...

روزهام می گذرن ,‌تلخ و شیرین و من از گذر این لحظه ها فقط انتظار تورا میکشم...

نمیدانم در کدامین روز تو از آن من میشوی اما میدانم آن روز من دوباره متولد میشوم...

داشتنت همه ی آرزویم شده است و من برای داشتنت خدا را هر لحظه صدا میزنم ...

بیا...

این همه ی خواسته ی من از توست ...

بیا ,‌پاک و سالم و صالح بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس
5 دی 91 20:53
خوب کردی برگشتی


قربونت عزيز دلم
نرگس
6 دی 91 0:45
انشاالله
عزیزم دلم برات تنگ شده بود. خیلی ماهی گلم.


سلام منم دلم تنگ شده فدات شم
مامان سارا
6 دی 91 10:47
فرشته آسمونی زینب خواهش می کنم زودتر بیا جات خیلی خالیه عزیزم . اگه بدونی مامانت چه کلاه خوشگلی برات خریده از اونا که کیان هم داره (به نظرت گولش زودم زودتر بیاد )