نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

2 روز مونده

1391/10/17 22:07
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه اميد من ...

همه لحظه هاي زندگيم براي توست...

فقط 2 روز مونده يا اومدي تو دلم يا اينكه ....

دلم خيلي خيلي مي خوادت ..

كاش خدا صداي ناله هاي يه مادر دلشكسته رو شنيده باشه ...

ببخش كه هميشه غمناكم ...

ببخش اگه شاد نيستم ...

اما دست خودم نيست جاي خالي امير عباس و تو خيلي آزارم ميده ...

هر روز گواهي براي نبودن و نداشتنتون ...

جمعه خونه مامان جون فاطمه (‌مامان ماماني ) مراسم بود ...

خيلي خوب و روحاني بود ...وقتي مداح شروع كرد به خوندن روضه حضرت زينب دلم آتيش گرفت...

وقتي اسم 6 ماه رو برد دلم آشوب شد ...

همه براي اومدنت دعا ميكردن ...

دلم به حال خودم مي سوخت همه ساكت بودن و ناله هاي بي جون من همه ي فضاي خونه رو پر كرده بود ...

چقدر سخت نگاه ترحم آميز مردم ...

اما اشكال نداره شايد خدا به من ترحمي كنه ...

شايد دعاي يكي از همون ها بگيره و تو زودي بياي تا سكوت خونه براي هميشه جاشو به خنده هاي شيرينت بده...

فقط 2 روز مونده ...

خدايا كمكم كن ...

يعني ميشه اومده باشي ...

يعنب ميشه من مهر 92 تو رو تو آغوشم داشته باشم ...

تا دلم آروم بگيره تا شايد يادم بره شهريور تلخ امسال و ...

آفتاب داغش قلبم و آتيش زد ...

جاي تاول هاش هنوز هم ميسوزه...

من تورو از خدا خواستم...

سالم و صالح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
18 دی 91 12:35
انشاا.... زینب عزیزم


واقعا انشالله دعام كن
مامان نفس
18 دی 91 23:29
هر چی خدا بخواد عزیزم


انشالله خدا نيكي . خير رقم بزنه برام
مامانی چشم به راه
19 دی 91 9:22
بی صبرانه روزهاروباتومیشمارم
یادته یه متن برات فرستادم که گریه نکنی برا فرشتت...من این متنووقتی واسه مامان الینا فرستادم همون ماه باردارشد..ایشالله که توهم مثل اونی ...توهم ایشالله به لطف خداجوونم باردارمیشی ومن وخوشحال میکنی زینبم


سلام...
الهی من فدای دل پاکت بشم زینب جونم ...
برام دعا کن همیشه خدا خیر برام رقم بزنه ...
انشالله خدا جواب این دل پاکت و بده به حق همه خوبان
مامان سارا
19 دی 91 13:00
سلام دوستم ،
یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com
و بهش رای بدید


سلام چشم 10 تا رای میدم به کیان
گلم