نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

سوغاتی

1391/10/27 14:40
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه امید من...

خیلی وقته که برات چیزی ننوشتم ...

نه اینکه حرفی برای گفتن نداشته باشم ، نه ،‌حوصله نوشتن نداشتم ...

ببخش که این همه افسرده هستم... اما دارم سعی می کنم شاد باشم...

بگذریم...

امروز خواستم از سوغاتی بابایی برات بگم...

بابایی یه چند روزی رفته بود مسافرت یه شهر خیلی دور...

دیروز وقتی اومد کلی سوغاتی آورده بود که بیشترش برای من بودنیشخند ...

یه سوغاتی خوشگل هم آورده بود که کلی نازش دادیمقلب...

اما نمی دونم چرا بابایی همش وسایل دخترونه میگیرهسوال ...

مثل این سوغاتی ...

هر وقت هم بهش میگم چرا وسایل دخترونه میگیری ، خوب یه چیز بخر که هم پسرونه باشه هم دخترونه میگه : من میدونم خدا بعد امیر عباس به ما دختر میده ...

جالبه نه ؟

تازه اسم هم انتخاب کرده ( باران ) ....

عزیز دلم هر چی باشی دختر یا پسر ما دوست داریم حتی الان که هنوز نیومدی پیشمون.... اینم عکس سوغاتی ... اگه دختر بودی که میتونی بپوشی اما اگه پسر شدی ببخش دیگه نگه میدارم واسه دخملتنیشخند ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نفس
27 دی 91 18:56
سلام زینب جون.وای چه خوشمل بود.مبارکش باشه ایشالا به سلامتی پاش کنه تا تی تاتی کنهمنم نمیدونم چرا حس میکنم نی نیم دخمل میشهاز اینجا اعلام میکنم هر چی بشه دوسش داللم


سلام آره خیلی نازه خووشم اومد..
اولین باره تو این 5 سال این کارو میکنه ...
حتما دلش خیلی بچه می خواد ...
سر امیرعباس تا من نمیگفتم نمی خرید...
برام خیلی دعا کن...
انشالله زودی خدا بهت نی نی ناز و سالم و صالح بده
مامان سارا
28 دی 91 10:01
زینب جون پس مطمئن باش نی نی دختر خواهد شود ، چون خدا فقط تو تعیین جنسیت به حرف این آقایان توجه می کنه نمی دونم را
قبلاً که با هم صحبت کرده بودیم باران عروس گل خودمه ، چه کفشاشم خوشگله


سلام عزیزم ...
انشالله سالم و صالح باشهدختر پسر فرق نداره ...
آره عزیزم باران و کیان دیگه
مامان محمد امين
29 دی 91 2:11
سلام گلم من هميشه بهت سر ميزنم ... خيلي خوشگله ايشالله باران جون باش بره تاب بازي...مهموني گردش و شادي...


سلام سلام عزيزم عزيزم خيلي لطف ميكني ي انشالله
مامانی چشم به راه
30 دی 91 14:56
سلام زینب جان..
چه همسرباحالی داری براش کفش گرفته ..!!خیلی خوشگله..!هم کفشش هم اسمش ..انشالله همه اینا به لطف خدا نوید اومدن دختر خوشگلتون باشه وماهم ازبودنش خوشحال بشیم...


اين جوري نبود نسبت به ني ني ني بي احساس بود اما حالا جونش ميره انشالله


مامان بی تاب
1 بهمن 91 17:47
انشالله که خدادلتو شادکنه هم تو هم اقاعلی رو .انشالله


فدات بشم انشالله دل همه ما شاد بشه
الناز
21 فروردین 92 15:33
عزیزم سلام خوبین
مث اینکه من و شما هم دردیم
elenaz.nanaz آیدی یاهومه



منم آیدیم pc131