نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

خرید برای نی نی نیومده

1391/11/2 14:29
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

خیلی برام ناز میکنی...

ایراد نداره من دوست دارم...

دیروز رفتم دکتر انگار یه کوچولو مشکل دارم ...

دعا کن زودی خوب بشم تا تو بیای...

ببین مامانی شما نیومدی اما من هر ماه به عشق شما یه چیز کوچولو هم شده برات می خرم ...

امروز رفتم بیرون و برات یه شلوار لی ناز خریدم ...

دیروز هم رفتم کلی کاموا ناز خریدم تا برات ببافم...

فعلا شروع کردم اما نمیدونم چی می خوام ببافمنیشخند

.....

این ترم  آخری هم تنبل شدم ...

دیشب بابایی تا میل و کاموارو دستم دید گفت مگه تو امتحان نداری ؟ مگه پروژه پایانی نداری , بعد این شکلی شد عصبانی منم این شکلی شدم نیشخند گفتم می خونم بابا بچه زرنگم...

واقعا هم بودم اما نمیدونم ترم آخر چرا بعد ٤ سال اینقدر بی حوصله شدم ...

مامانی دعا کن این ٢ تا امتحان آخر رو هم خوب بدم و استاد نمره پروژه رو کمتر از ٢٠ نده نیشخند...

خیلی دوست دارم

اینم عکس خرید این ماه برای عشق خودم...

الهی قربونت برم پس کی می خوای بیای ؟؟؟؟؟؟؟

 

مامانی میشه تا ١٢ اسفند انشالله سالم تو دلم باشی تا باهم بریم زیارت آقا امام حسین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نفس
2 بهمن 91 22:54
وای زینب چه کاموای خوشگلیییی..منم خیلی وسوسه شدمواسه نفسم سایت درست کنمچه مشکلی داری عزیزم؟


سلام .خوب شروع کن دوستم...
اینجا نمی تونم بگم...
من آدرس یاهو میذارم یه روز بیا چت کنیم..
pc131
مامان نفس
3 بهمن 91 18:12
من مسنجر ندارم عزیزم ای میلمو خصوصی برا میذارم.خصوصی داری


باشه عزیزم
مامانی چشم به راه
3 بهمن 91 19:44
آفرین زینبی..خوبه نمیدونی چی میخوای ببافی!!!!!!!!..من که اصلا بافتنی کردن بلدنیستم ..یعنی حسش نیست


شروع کن یاد میگیری من اولین بار برای امیرعباس بافتم عکسش تو وبش هست
saba
3 بهمن 91 20:31
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان بی تاب
3 بهمن 91 23:50
بیا یاهو
مامان سارا
4 بهمن 91 13:31
مبارک باشه خریدهای نی نی .
ایشاا.. تا قبل از رفتن به کربلا نی نی تو دلته و با اون همسفر می شی


سلام مرسی بهترین دعا بود برام..
انشالله
مامان محمد امين
5 بهمن 91 3:21
عزيزم مباركش باشه...ايشالله كه سال بعد اين موقعي شلوار خوجلشو با بافت ناز ماماني تنش كنه عكسشو ببينيم...


سلام عزیزم مرسی انشالله

فسقلی مامان وبابا
6 بهمن 91 20:21
سلام زینب جون سلام عزیزم الهی قربون اون دل مهربون وبا صفات بشم
الهی به حق این ماه عزیز خدا بهت یک نی نی ناز بده
بحق همون حسینی که می خوای بری زیارتش کنی دلت رو شاد کنه
عزیز دلم وما هم به شادیت شاد بشیم


سلام عزیزم ....
مرسی از این همه دعای زیبا ...
انشالله خدا همیشه دلتو شاد کنه