نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

یه ماه دیگه و امیدی تازه

1391/11/26 12:05
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این ماه هم داره شروع میشه و من همچنان منتظر اومدنت هستم

از دیشب خوردن قرص و شروع کردم تا ٥ شب باید ادامه بدم امیدوارم این ماه دیگه خدا تورو صحیح و سالم و صالح بهم بده تا من هم طعم شیرین مادر شدن و دوباره بچشم و از داشتنت لذت ببرم.

فرشته ناز من ,‌اگه بیای زندگی من و بابایی خیلی قشنگتر میشه .

نبودنت هر دوی مارو آزار میده ...

برای اومدنت از خدا خواهش کن ...

برای اومدنت دست به دامان رباب بشو قسمش بده به  ٦ ماه...

شاید خدا دلش به حال من بسوزه...

خیلی خیلی خیلی دوست دارم ...

٢٤ بهمن یعنی ٢ روز پیش خیلی دلم گرفته بود ..

آخه پارسال تو همین روز متوجه حضور داداش امیرعباست شده بودم ...

اما به روی خودم نیاوردم تا که بابایی ناراحت نشه ...

مامان دورت بگرده خیلی دلم می خواد داشته باشمت...

برای اومدنت هر روز دست به دامان خدا میشوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس
26 بهمن 91 18:02
افرین زینب جانتو این همه غصه من یه لبخند اوردی رو لبام.برام دعا کن.احساس میکنم یه ترم عقب بیفتم از بچه دار شدن خیلی دور میشم


سلام عزیزم
نبینم ناراحتیت و ترم چندی ؟
انشالله که همه رو قبول میشی با یه معدل عالی
مامان نفس
26 بهمن 91 21:27
ترم اول کارشناسی ناپیوسته بودم.میرم ترم دوم.محمد کلافه شدهاینقدر ناراحتی میکنم


اي بابا غصه نخور درست ميشه عزيز دلم. جشم به هم بزني تموم شده
نرگس
27 بهمن 91 12:29
وای عزیزم. چه خوب که اومدی. توکل بر خدا . بوس از طرف منو ترانه.


سلام عزیزم فدای محبتت ترانه نازو ببوس
فسقلی مامان وبابا
28 بهمن 91 11:55
سلام گلم خوشحالم که دوباره آمدی


سلام عزیزم مرسی میری حرم خیلی دعام کن
فسقلی مامان وبابا
28 بهمن 91 15:14
سلام عزیزم باشه چشم من که همیشه بیادت هستم


فداي دوست خوبم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
28 بهمن 91 18:22
عزیزم ایشاالله که میری کربلا و یه هدیه از امام حسین میگیری


سلام عزیزم انشالله خدا از دهنت بشنوه ...
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
28 بهمن 91 21:24
عزیزم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


حتما عزیزم
مامانی چشم به راه
1 اسفند 91 19:07
وای خداااااااااا..الهی که این ماه مامان بشی عزیزم..وهممون روخوشحال کنی


سلام انشالله خیلی دعام کن
ایه
8 اسفند 91 22:54
سلام عزیزم خخخخخخخخخخخخخخخوبی یه خبر بده خیلی نگرانتم ازتتتتتتتتتتتتتته دل برات دعامیکنم


شكر عزيزم. جمعه دارم ميرم كربلا انشالله بهتر ميشم