نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

بدون عنوان

1391/12/2 0:07
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ناز من...

این ماه هم شروع شد ...

یه انتظار دیگه ... یه ماه دیگه ...

این ماه هم همه امیدم به لطف خداست , فقط اونه که میتونه بهم بده ...

خیلی دوست دارم این ماه سالم و صالح بیای تو دلم تا با هم مسافر کربلا بشیم ...

اما نمی دونم خدا چه چیزی برام رقم زده ,‌ میدونم اون همیشه بهترینهارو برام خواسته حتی حالا که منتظرم ...

نمیگم دلم نشکسته ...

اما اشکال نداره ...

خسته ام از دکتر و دارو ...

خسته ام از بعضی حرفهایی که زده نشه بهتره ...

خسته ام از نگاه های منتظر علی...

اما باز امید دارم ...

بیا التماست میکنم این ماه بیا تا نگاهی خوردم نکنه ...

تا حرفی شیشه نازک دلمو نشکنه ...

تا اشکهام از روی ذوق باشه نه از روی حسرت ...

می خوام بهت فکر نکنم اما نمیشه ...

تو همه ی باور منی ...

من تورو فقط و فقط از خدا می خوام سالم و صالح...

بیا و برای اومدنت دست به دامان خدا بشیم اون حرف فرشته هارو زمین نمیزنه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس
2 اسفند 91 18:19
زینب جان مگه تو بچتو کشتی عزیزم؟مگه تقدیر خدادست ما ادمهاست؟چرا بعضی ها نمیفهمن با یه حرف کوچیک دل ادمها رو بد میشکنن


چی بگم ...