نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

عیدی برای نی نی نازم

1392/1/17 14:29
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ...

شما که نیستی منم برای دل خوش کنک خودم برات وسایل میخرم...

قبلا گفته بودم که خرید اینترنتی کردم .

امروز به دستم رسید عزیز دلم ..

خیییییییییییییییییییییییییییلی نازن .

انشالله زودی بیای تا تنت کنم ...

خودم عاشق این شدم ...

انشالله زودی بیای تا با بودنت زندگی من و بابایی هم بهاری بشه...

راستی پریشب که رفتم بی بی چک بخرم این قورباغه های نازم خریدم ...

فرشته نازم بیا دیگه عزیز دلم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی چشم به راه
17 فروردین 92 18:44
وای چه لباس های خوشگلی عزیزم..مخصوصا اون غورغوری ها
نی نی ببین چه مامی خوش سلیقه ای داری این ماه بیا دیگه


واقعا قشنگن ؟
انشاللله نمیاد که خاله جون
مامان نفس
17 فروردین 92 20:50
وای چه خوشملن...ان شاا.. میاد.این لباسا رو میکنی تنش.زینب تو چرا منو لینک نمیکنی؟


انشاااااااااااااااااااااااااااالله راست میگیا ببخش منظوری نداشتم الان لینک میکنم
زهرا(ترنم عشق)
19 فروردین 92 1:54
لباساش که خیلی خوشگلن
ایشاالله که خودشم به زودیه زود میاد عزیزممممممممممم


انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله