نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

خدای مهربانم

1392/1/27 0:24
292 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا آغوشت را همین حالا نیاز دارم ...

همین حالا که در کنج ویرانه های این دنیا با یک بغل حسرت نشسته ام ...

آغوشت را حالا در پس تنهایی این روزهایم نیاز دارم...

دستانت را که باز کنی و‌هر کجا باشم خودم را به آغوشت میرسانم ...

تو که باشی دنیا با هه تاریکیهایش برایم زیبا میشود ...

تو که باشی همه ی لحظه های ناب زندگی به یکباره از آن من میشود...

مهربانم صدایم کن ... صدایم کن که صدایت همچو لالایی مادرانه برایم شیرین است ...

گریه های شبانه ام را اجابت کن ...

گلایه هایم را نادیده بگیر...

توخود خوب میدانه که من جز تو کسی را ندارم ...

رب من و‌خدای من آغوشت را برایم باز کن که من محتاج محبت تو هستم ...

من در کنار تو آرام میگیرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دوقلوها
27 فروردین 92 17:04
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان با پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین