نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

یه بی بی چک

1392/2/24 0:45
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز مادر...

این دوتا خط بی بی چک یعنی الان تو دلم هستی...

خییییییییییییییییییلی دوست دارم عزیز دلم...

الهی قربونت برم ...

این ساعتها خیلی کند میگذره ...

فردا میرم آزمایشگاه تا اطمینان پیدا کنم که هستی...

بی بی چک حضورت و به من و بابایی ارمغان داد ....

نمیدونم چی بگم ...

خدایا شکرت...

امروز صبح هم باز بی بی چک گذاشتم + شد ...

اما نمیدونم این دلشوره کی دست از سر من بر میداره ...

مامانی اگه الان تو دلمی ... مراقب خودت باش ...

محکم بچسب به دل مامانی باشه قند عسلم ...

دونه سیبم ...

جوانه های امید تو دل من و بابایی کاشتی عزیز دلم...

.....

راستی من و بابایی 13 رفتیم کیش ...

انگاری تو دلم بودی و نمیدونستم ..

.........................

کلی سه نفری خوش گذروندیم ...

با بودنت زندگی با همه سختیهاش برای ما شیرینه ...

دوستت دارم عزیز دردونه من ...

........................

اینم سوغاتی مامانی از کیش ...

من که نمیدونم دخملی یا پسمل ...

واسه همین زیاد خرید نمیکنم ...

......................

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرضیه
21 اردیبهشت 92 0:08
سلام
من یکی از خوانندگان خاموش وبلاگتون بودم و از طریق وبلاگ آرمیتا جان شما رو شناختم و تقریبا یه 3 یا 4 ماهی میشه که هر روز به وبلاگتون میام و مطالبی رو که گذاشتید رو می خونم اینو بگم که اون وبلاگتون رو هم می خونم (اول اون وبلاگ رو دیدم و بعد این یکی) وقتی وبلاگتون رو خوندم همینطور اشک میریختم و واستون ناراحت شدم
اما همیشه یه امیدی تو دلم بود که بالاخره به آرزوتون می رسید و همیشه هم واستون دعا میکردم که زودتر به آرزوتون برسید تا اینکه پست خریدار دل شکسته رو خوندم وقتی خوندمش مطمئن شدم که حتما این ماه به آرزوتون می رسید و همش منتظر بودم تا این خبر رو توی وبلاگتون بخونم تا اینکه امروز خوندم و اشک تو چشام جمع شد و انقدر خوشحال شدم که انگاری به یکی از عزیزام خدا بچه داده
خیلی براتون خوشحالم و مطمئنم که فردا هم تو آزمایشگاه همینو بهتون میگن
مبارکه انشاا... که صحیح و سالم به دنیا بیاد و زندگیتون رو پر از خیر و برکت کنه


سلام مرضیه جونم ...
مرسی از لطفت ...
اب نبات
21 اردیبهشت 92 10:16
مبارکهههههههههههههههههههههه عزیزم جا لباس نازی ان شالله به سلامتی تن نی نی نازتون بپوشی


سلام عزيزم انشاااالله
نگاری
22 اردیبهشت 92 14:01
هوراااا نی نی داریم کلی خوشحالم
شیرین
7 خرداد 92 17:33
مبارک باشه عزیزم


مرسي عزيزم