نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

یه خواب...

1392/3/8 20:07
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه سیبم خوبی مامان ...

منم خوبم .. تو که باشی من همیشه خووووبم ....

دیشب خواب دیدم رفتم خرید واسه شما .... چقدر شیرین بود ... مثل عسل...

قسمت جالب این خواب این بود که همه ی لباسها هم دخترونه بودن خیال باطل

یعنی شما دختری ؟

البته برای من و بابایی اصلا فرق نمیکنه

همین که هستی ...

همین که سالمی ... برای ما کافیه ... جنسیتش مهم نیست ...

مهم برای ما وجود نازنینته ...

ولی مامانی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم بدونم دختری یا پسر تا بتونم برم برات خرید کنم ...

دونه سیبم ....

خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی چشم به راه
8 خرداد 92 21:01
مهم سالم بودن دون سیبه عزیزم.باران یاامیرعباس فرق نداره


آره واقعا ...
ديگه اميرعباس نميذارم زينب ...
اميرعباس يكي بود برام...
مامان ترنم
9 خرداد 92 13:12
ایشاالله که سالم باشه. خرید هم می کنی واسش ایشااله.


سلام . دوست خوبم . مرسي از اين همه مهربوني . انشالله
مامان منتظر
9 خرداد 92 13:12
انشالله که هرچی که هست هم خودت و هم نینی نازت سالم باشید


انشالله فرزانه جون . انشالله ني ني شماهم سالم باشه
ناهید
9 خرداد 92 15:42
سلام عزیزم انشاالله نی نی سالم باشه.هرچی باشه نعمته.رفتم وبلاگ طهورا آخرین مطلبشو خوندم.خیلی دلم گرفت.اگر پیام دادی حالشو پرسیدی منو بی خبر نزار.


منم خيلي ناراحت شدم . باشه حتما
مامان پسته
9 خرداد 92 16:15
سلام

چه جالب نی نی شما 1روز از نی نی من بزرگتره

خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
سارا
9 خرداد 92 17:06
احمق!
تو که قبلا بچه ات مشکل قلب داشته یه ذره هم عقل داشته باشی از کامپیوتر و اینترنت تا زمان زایمان استفاده نمی کنی
اینترنت و کامپیوتر مخصوصا 4 ماه اول نارسایی برای جنین ایجاد میکنه و بعدش نارسایی رو تشدید می کنه مقاله علمی اش هم به زبان اینگلیسی هست اگه بلدی آأدرسشو برات می ذارم

خیلی بی ادبی ...
به جای خوندن مقاله بهتره یه خورده فهم و شعورت و تقویت کنی ...
من نیاز به کمک انسان بی ادبی مثل شما ندارم ... تو اون وبم هم میای و چرت و پرت میگی ... چند بار من چیزی بهت نگفتم ... واقعا برای نوع تربیتت متاستفم
شاه صنم و مامان هانیه
9 خرداد 92 19:21
مامانی چون مهم سالم بودن هر دوتون
انشالا به موقش همه چی واسش میخری
راستی یه چیز جالب من تو بچه اولم خواب دیدم پسر ولی دختر شد
البته خدارو شاکرم من دخمل خیلی دوست دارم الانم فقط سالم بودنشو میخوام
مراقب خودت و نی نی نازت باش



سلام دوست خوبم ...
مرسی از اینکه همیشه با حرفهات آرومم میکنی
مامان نفس
9 خرداد 92 20:23
زینب ناراحتت کردم؟بعد از اون پست خصوصی


سلام نه مهسا جونم ... اصلا ...
ولی یکی یه پست داد خیییییلی ناراحتم کرد ...
خوندیش
sahar maman e elena
9 خرداد 92 21:08
سلام زینب جون خیلی خوشحالم برات انشاالله به سلامتی بیاد بغلت خدا بهت فرج خیر بده من این هفته وقت سزارین دارم دعا میکنم نینی جونت صحیح سالم بیاد و همه مامان هایی که نینی
میخوان به آرزوشون برسن

سلام سحر جون ...
به سلامتی انشالله نی نی نازت و بغل بگیری ...
خیییییییییییییلی ممنون حتما دعام کن خیلی استرس دارم ... انشالله این یکی سالم و صالح برام بمونه
مرمر
9 خرداد 92 22:14
آجی جون دختر پسر فرق نداره هر دو شیرنن.ایشالا این هشت ماه هم زودی بگذره من خواهر زادمو ببینم.آبجی مونا که حسرت گذاشته رو دلمون.من میخوام بشم خاله نی نی شما بااجازه


سلام مر مر جون ...
نی نی خیییییییییییلی دلش بخواد خاله به خوبی شما داشته باشه
شاه صنم و مامان هانیه
9 خرداد 92 22:51
زینب جونم خیلی متاسفم
توروخدا ببخش اگه یاداور کردم
ولی انشالا کوچولوی خوشگلت صحیح و سلامت سر موقعش دنیا بیادو زودی بگبریش بغلت
اونوقت که همه خوشی ها ملا شماست
تورو خدا فقط خیلی استراحت کن تا میتونی دراز بکش
دکتر من میگه نشستنم واسه زن باردار یعنی کار کردن
انشالا این چند هفته رو با سلامتی پشت سر بزاری

اشکال نداره گلم ...
من که فراموش نکردم تا شما یاداوری کرده باشی ...
همش دراز میکشم ....
نمیتونم کار کنم
خییییییییلی دعام کن

مامان نفس
10 خرداد 92 0:25
زینب جونم یه نظر سنجی گذاشتم تووبم بیا


چشششششششششششششششششم
مامانی چشم به راه
10 خرداد 92 17:50
سلام
درسته بی ادبانه گفته
ولی بخاطرخودت گفته.
منم نظرم اینه که زیاد باموبایل بخصوص کارنکنی


موبایل و از خودم دور میکنم ... زیادم باهاش کار نمیکنم ...
اما خوب همه ی همسایه ها اینترنت بی سیم دارن ماله ن اکثرا خامموشه اما به اونا که نمیتونم بگم...
تو کشور های اروپایی مثل آلمان اینترنت همه جا هست و فعاله .. منم سعی میکنم کمتر بیام نت واسه همینه ... آخه بدی کار من اینه که رشتم کامپیوتر و سرو کارم با لب تاپ ... این خانم محترم که کلا بی ادب هستن قبلا تو اون وب اذیتم میکردن حالا اینجا ... درسته بی ادابانه گفته اما بهم خیییلی استرس وارد کرده
مامان ترنم
10 خرداد 92 21:58
زینب جان درسته که اون خانم با لحن خیلی زشتی گفته ولی شما هم واسه اطمینان از دکترت سوال کن.
به هر حال الان مهم سلامتی خودت و دونه کوچولومونه. اگر دکترت گفت اثر داره چند ماه کمتر از نت استفاده کن ولی اگر بگه بی اثره که دیگه استرس نداره .
خیلی مواظب دونه کوچولو باش


سلام عزیزم ...
من پرسسیدم هم از این دکتر که فوق تخصص هم دکتر قبلیم هر دوتا میگن ایراد نداره
مامان فرشته
11 خرداد 92 2:30
واقعا که چه آدمایی پیدا میشن اصلا لازم نیست با این لحن برات دلسوزی کنه. انشالله که هدایت شه. امیدوارم خودت و نی نی کوچولو صحیح و سالم باشین و خدایی نکرده مشکلی نداشته باشین. دوستتون دارم


سلام منم خيلي ناراحت شدم استرسم هم زياد شد.
مرسي كه به يادمي
سارا
12 خرداد 92 19:38
درسته از من بدت میاد ولی از صمیم قلب دعا می کنم نی نی ات سالم باشه



من از شما بدم نمياد. اما شما با حرفهات دي ادم و ميشكني. كه خوبي من و مي خواي با لحن بهتر ميتوني نظر بدين. تو اون وب بهم كفتي مادر نيستم كه. حالا پسرم فرشته شده به فكر بچه هستم اما متوجه نشدي چقدر اين حرف تا چقدر قلبمو درد اورد. منم مادرم و پسرم و اين فرشته تو دلم برام تو دنيا از هر چيزي باارزشترن. انشالله خودت هم مادر ميشي. مرسي از اينكه دعام كردي. انشالله هميشه بخندي
مامانی چشم به راه
13 خرداد 92 13:51
سلام
زینب جواب آز ساعت 7حاصثرمیشه..سمنان اینجوریه
اومدم خونه بهت خبرمیدم عزبزدلم


جدی باشه عزیزم ...
انشالله خیره ...
انشاللللللهه.
انشالله خوش خبر بیای
مهدیه
14 خرداد 92 21:05
سلام زینبی
خوبی دوست نازنینم!
دلم خیییییییییییلی برات تنگ شده!
ایشالا هرچی هست سالم باشه!
دکتر ظهیری پایان ماه سوم خودش سونو میکنه و جنسیت رو میگه!


سلام دوستم منم دوست دارم نمياي پيشم كهاز اينكه خودشون سونو ميكنن ناراحتم اينا تخصصشون زنانه نبايد خودش سونو كنه
مامان نفس
15 خرداد 92 19:57
خواهر بزرگه دعوتت کردم به سرگرمیه وبلاگی


مرسي چشم
یثنا
16 خرداد 92 14:36
سلام زینب جونم خوبی حال دونه سیب خوشملم چطوره انشالله سال دیگه که این م.قع نی نی تو بغلته با خیال راحت و بدون استرس میای وب و عکس سیب کوچولوی مارو میذاری تا بخوریمش


سلام يثنا جان قربون محبتت. انشالله به زودي شما از ني نيت بكي
مهدیه
16 خرداد 92 16:51
فقط سونوی سلامت جنین رو انجام میده که بفرسته برای تست سلامت
والا هیچ چیزی از سونوش نمیگه!
اون بار هم من اصرار کردم بهم گفت!


اينجوري كه نميكه كه خيلي بده