نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

دونه سیبم

1392/3/7 0:02
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ...

امشب رفتم دکتر تا شاید روی ماه شمارو ببینم اما نشد ...

آخه قربونت برم شما اینقدری کوچولو بودی که دیده نمیشدی و خانم دکتر به زور تونست شمارو ببینه...

و نتیجه این شد که شما الان 6هفته و  1روزته و هنوز خیلی کوچیک هستی و ضربان قلب نازت هنوز قابل دیدن نیست ... یه کوچولو نگرانت هستم ... البته خانم دکتر گفتن که اون ته مها یه چیزی میزنه اما واضح نیست و باز برای 20 خرداد بهم وقت سونو دادن .. مامانی من که جز دعا برای سلامتیت کار دیگه ای از دستم بر نمیاد ... خودتم برای سلامتیت دعا کن فرشته ی نازم ... انشالله 2هفته دیگه که رفتم قلب نازت صحیح و سالم بزنه برای همیشه ...

دونه سیبم ...

خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم ...

.......................

خدای خوبم .... باز هم منم ...

من رو سیاه و گنهکار ...

و باز هم تو همه ی تکیه گاه من ...

همه ی امید من در این روزهای دلواپسی...

مهربانم من راضیم به رضایت ...

اما اگر میشود رضایت شادی دل غم دیده ی من باشد ،‌ و فرزندم را برایم حفظ کن ...

مهربانم من همیشه ی لحظه ها محتاج تو هستم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شاه صنم و مامان هانیه
7 خرداد 92 1:22
عزیزم اصلا فکرای بد نکن فقط فکرای خوب کن بزار خوب برات پیش بیاد
عزیزم نی نیت هنوز خیلی کوچک
نی نی من که 9هفته و 4روزش بود دکتر نتونست صدای قلبش بشنوه چه برسه مال تو که خیلی کوچکتر
شایدم دکتر سونوت ناشی بوده


جدی ؟
دکتر سونوی من همون دکتر زنانمه اینجا ماه های اول خود پژشک زنان سونو میکنه که به نظر من خیلی بده ... آخه تخصصشون سونوگرافی نیست که
مامان فرشته
7 خرداد 92 4:04
انشالله که دونه سیب جونی صحیح و سالم تشریف بیارن بغلتون و وبتون با عکسای نازش پر شه.


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم ...
انشالله
مامان بی تاب
7 خرداد 92 14:59
خدای خوبیها رو شکر که همیشه محتاج نگاهشیم
شاه صنم و مامان هانیه
7 خرداد 92 18:00
اره عزیز دلم اصلا نگران نباش نی نی خیلی کوچولو انشالا 10هفتت که تموم بشه صدای ضربانشم میشنوی
هوراااااااااااااااااااااا
راستی کد.م شهری؟

سلام
حالا صداش هيچي دكتر كلا قلبشو نديد...رشت عزيزم . توكل به خدا ...
انشالله 20 ميببنت
مامان آتنا جون
7 خرداد 92 23:09
سلام زینبم خوبی
خدارو شکرررررررررررررر که نی نی جون خوبه
انشاالله 2 هفته دیگه ضربان قلبش رو می شنویی
هنوز زود عزیزم همیشه تو 8 هفته ضربان قلب با سونو دیده می شه
دوست دارم بــــــــــــــــــــوس

sسلام زهره جونم ...
مرسی از اینکه همیشه بهم روحیه میدی ... خیلیییی ماهی
ریحان
8 خرداد 92 14:30
گلم به زودی قلب نازنیتو هم میشنوی....
برای منم دعاکن....دلم یه ارامش میخواد...
ارامشی که فقط بایه نی نی بهم میرسه


سلام ...
به خدا ریحان همیشه به یادتم ...
به خدا توکل کن ...
40 روز سوره مریم و حدیث کسا بخون من دونه سیب و به واسطه همینا از خدا گرفتم
نسرین
8 خرداد 92 17:04
ایشالا همه چی به خوبی پیش میره نگران نباش عزیزم. توکل کن به خدا.


مرسی نسرین جون ... انشالله
شیدا
8 خرداد 92 19:15
انشاالله سالم میاد بغلت
من همه امن یجیبمو خوندم،حالش بهتره؟؟؟


سلام مرسی شیدا جووووونم ...
انشالله شما هم صحیح و سالم صبای نازتو بغل بگیری..
والا شوهرش که تو وبش نوشته خوبه و فقط فراموشی داره
ماما ترنم
8 خرداد 92 23:36
عزیز دلم از 8 هفته زودتر معمولا صدای قلب رو گوش نمی کنن. حتما دکترت دیده تو عجله داری واست سونو کرده.
خیالت راحت دونه کوچولو خوبه فقط خیلی کوچولوئه.


سلام انشالله همین زور که میگی باشه
مریم.خوزستان
9 خرداد 92 19:35
سلام زینب جونم باز که شروع کردی ازفکرای بد
عزیزدلم noفکربداوکی
توکلت به خدا باشه جونم
بعدشم خیلی عجولی خانوم گل
خدایا به حق علی اجیموونی نیشودرپناه خودت نگه دار
الی امین
به افتخارمامان کوچولوونی نی جون


سلااااااااااااااااااام چه عجب ...
مریم.خوزستان
10 خرداد 92 1:54
من زیاد نیستم اجی همش پیش امیرعباسم
اخه بینهایت بهش علاقه دارم زیادنت نمیام
ولی به محض اینکه میام اول به توسرمیزنم
مواظب خودت ونی نی باش اجی جون
میسپارمش اول به خدا بعدبه تو


مرسي عزيزم ...
خدا براتون نگهداره عزيزم
مریم.خوزستان
10 خرداد 92 1:57
برای سلامتی مامان کوچولو ونی نیش صلوات بلندی بفرستید
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم


مرسيييييييييييييييييييييييي