نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

روزنه های امید

نازنین زهرا

1392/7/11 1:32
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

امروز می خوام  دومین عکس من و شما و بابایی و بذارم ...

اولین عکس سه نفره ما زمانی بود که شما  یک ماه تو دل مامانی خونه کرده بودی و ما نمیدونستیم رفته بودیم کیش ... همونجا هم کلی عکس 3 نفره انداختیم ...

دومین عکس سه نفره ی ما هم 29 شهریور قبل رفتن به تالار برای عقد عمه فهیمه جون بود ...

شما تو این عکس 22 هفته هستی دختر گلم ...

انشالله از آخرای دی دیگه عکس های خودت و میذارم ...

انشالله سالم و صالح به دنیا میای...

دوست داریم دختر گلم ...

هر روز ثانیه هارو کنار میذاریم تا روزی که چشمهای نازت و به روی دنیای ما باز کنی ...

تو بعد خدا همه ی داشته های زندگی من و بابایی هستی ...

من و بابایی از اینکه یه زهرای ناز هستیم هر روز خدارو شکر میگیم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامانی چشم به راه
10 مهر 92 19:25
زینب سلااااااااااام
مرسی که به یادم بودی.... مرسی که برام نذر کردی.... مرسی برای همه چیز....
رمزندارم..زینب برام دعاکن ..من همیشه برات دعامیکنم ..نگران نباش


سلام تشکر لازم نیست تو مادر بشی من از ته دل خوشحال میشم.
یثنا
10 مهر 92 20:06
سلام عزیزم انشالله که خودت وگل دخترت خوب خوب باشین ماکه رمز نداریم چکارکنیم؟
زهرا(ترنم عشق)
10 مهر 92 21:44
منم رمز لطفااااااااا
فرزانه مامان علی اکبر
10 مهر 92 22:00
زینب جون من رمز ندارم
مهسا مامان نفس
11 مهر 92 0:42
ماشا.. چه قدر بزرگ شده عشق خالهههههه وای زینب چه قدر ذوقیییدم


سلام مهسااا جونم انشالله خدا به زودی به شما نی نی سالم و صالح بده
ماماطهورا
11 مهر 92 11:00
سلام خانومى خوبى؟
قربون نازنين زهرابرم که بزرگ شده 100000000000ماشالله به فرشته کوچولوى خاله بى صبرانه بى تاب اومدنش هستم
راستى خانومى به من رمزنميدى تامنم روى ماهتوببينم البته اگه صلاح بدونى


سلام عزیزم لطف داری. رمز و برداشتم گلم
نفیسه
11 مهر 92 13:16
جااااااااااااااااااان خوش به حالتون
چرا به ما سر نمیزنی


سلام نفیسه جان میام که عزیزم...
چشم بیشتر میام
ماماطهورا
11 مهر 92 20:51
سلام خانومى رفتم عکست وببينم ولى رمزداشت عيب نداره صلاح نيست اصرارندارم من همينطورى هم دوست دارم دوست خوبم


الان برات میفرستم
ناهید
12 مهر 92 13:00
سلام عزیزم ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید
فرزانه مامان علی اکبر
12 مهر 92 16:43
سلام زینب جان خوبی دختر نازت خوبه؟ اوضاع و احوالت چطوره؟


سلام خانووم ما که شکر خوبیم شما چطورید خبری ازتون نیست
مریم.خوزستان
12 مهر 92 20:59
ای جیگرخاله
ای فلب خاله
ای نفس خاله
ای عزیزخاله
ای وجودخاله
قربونت برم
عاشقتمممممممممممممممم


سلااام خاله جون چقدر.مهربونی کاش اینجا بودی بغلت میکردم ومیبوسیدمت
فرزانه مامان علی اکبر
12 مهر 92 21:41
ماهم خوبیم؛لپ تاپ دم دست ندارم؛ چند روز پیش هم خواستم پست بذارم یک ساعت نوشتم از همه مسائل اما متأسفانه موقع ثبت از اینترنت خارج شد و زحمتم هدر رفت؛ کلأ بخاطر وضعیتم روزهای پر استرسی رو پشت سر میذارم دیگه رعایت از ما و بقیه هم لطف و کرم خدای بزرگ؛ همه چی رو به خودش سپردم


اشکال نداره عزیزم. انشالله همه ما به سلامتی این چند ماهم پشت سر میذاریم و بچه هامونو به سلامتی و با دل خوش بغل میگیریم. راستی فرزانه جان زایمان و چندم زده برات سزارینی یا طبیعی ؟
مریم.خوزستان
13 مهر 92 10:43
تعریف ازخودم نباشه ولی خدایی خیلی خیلی مهربونم ودلم صافه همه میگن
ولی چه کنم که هرکاری میکنم اطرافیان قدرمنونمیدونن

ولی رسم این دنیا اینجوریه...

بیخیال دنیا نی نی خواهرموعشقه

ازته قلبم میگم نازنین زهرای من خیلی میخوامت...
منی که واسه اومدنت خیلییییییی دعا کردم ازخداخواستم که دل ابجیموشادکنه که قربون خدا برم که صدای منوشنیدوتوروگذاشت تودل مامانی خدایا خودت محافظ زهرای نازم باش امین
ببخش طولانی شد


سلام عزيزم
قربونت برم ... شما خييييييييييييييييييلي ماهي ماهم دوووست داريم عزيييييييييييييييزم
خيلي دعا كن برامون
یه دوست)
13 مهر 92 10:44
سلام زینب جان.خوبی عزیزم.امروز برگشتیم.به خدا کلی واستون دعا کردم.اولین چیزی که از آقا خواستم سلامتی شما و نازنین زهرا بود.میبومت عزیزم


سلااام دوست خوبم. زیارتتون قبول انشالله روزی هر سالتون بشه زیارت امام رضا. انشالله خدا برات کربلارو برات امضا کنه.
خوش به حال من و دخترم با اینکه اقا نطلبید مارو ولی.یکی بود بره برامون دعا کنه. دلم اروم میشه با دعاهای شما. انشالله خدا به حرمت دلهای پاکتون زهرارهوو سالم بهم میده
مهتاب
13 مهر 92 12:40
وای چه عکس قشنگی چقدر نازنین زهرا جونم خوش عکسه


سلام مرسي خييييييييييييلي خوش عكسه معلومه نو مهتاب جون نه
مامان بی تاب
13 مهر 92 23:20
سلام الهی.انشالله همونطور کهع خودت گفتی دی ماه عکس های عروس گلمو بزاری


سلااام انشااالله سمیه. انشالله شما ابان عکس طاهای نازم و بذاری
مریم.خوزستان
14 مهر 92 0:09
بهم اطمینان داشته باش
به عشقم امام رضاقسم فکری که میکنی نیست...
بیا وبم شمارتوبده اجی
جون من


باشه گلم
mahtab
14 مهر 92 12:23
سلام خانومی
ان شاءالله دختر گلتون به سلامتی به دنیا میاد و روزهاتون رو شادتر از الان خواهد کرد
مثل من دی ماهیه دخملتون


سلام خاله جون انشالله با دعای شما. ..
پس دخمل منم انشالله مثل شما مهربون هست
مهتاب
14 مهر 92 13:03
زییییییییییییییییییییییییییییینب جوووووووووووووووووووونم چرااااااااااااااااااااااااااا منووووووووووووووووووووووووووو لینک نکردییییییییییییییییییییییییییییییییی


سلام عزیزم ببخش به خدا منظوری نداشتم چشم با لب تاپ ان شدم این کارو میکنم
مهدیه ( مادر دختری)
14 مهر 92 20:04
سلام زینب جونم
خوبی گلم
لباست که ظاهرا خیلی شیک بوده
حتما باید نشونم بدیش!
بوس



سلام خواهر چشات شیک میبینه. مهدیه بیا پیشم بهت یاد میدم کار نداره باور کن به دختر عموم یاد دادم مادر شوهرم قواعد و یادم.داد.الان خودم طرح میندازمو مییبافم. تو این هفته میتونی بیای پیشم. فردا میام خونه
مریم.خوزستان
14 مهر 92 22:46
مریم.خوزستان
15 مهر 92 0:22
پس چی شد خواهر


سلام مریمی میام وبت نظر باز نمیشه یه بار دیگه تلت و بده
مامان زهرا ناز
15 مهر 92 1:35
عزیزم عکست خیلی قشنگ بود اولش فکر کردم عکس ژورنالیه بعد فهمیدم عکس خودته و امیدوارم به زودی عکس ناز دخترتو ببینیم و لذت ببریم


سلام دوست گلم خیلی محبت داری انشالله با دعای شما
مهدیه ( مادر دختری)
15 مهر 92 10:11
آره عزیزم هر وقت اومدی بهم اس بده منم میام
خیییییییییییییییلی دوست دارم یاد بگیرم خیلی!!
ولی مامانم وقت نداره یادم بده!
مدلای بافتنی رو که تو اینترنت میبینم خیلی حسودیم میشه که نمی تونم برا دخترم ببافم


سلاام عزیزم. خوب دوپس صبح زودتر بیا بذار فاطمه اینجا بخوابه داری میای کلاف و میل هم بیار من بهت یاد میدم باور کن کاری نداره من اصلا بلد نیستم یه بار مادر شوهرم گفت یاد گرفتم الان خودم تقریبا مدل میدم موندم یقه هارو برم از دوست مامانم یاد بگیرم. من بهت میگم ایرادات و از مامانت بگیر
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
15 مهر 92 15:08
زينب جان شنبه ، يك شنبه و دوشنبه بين ساعت ده و نيم تا يازده زنگ زدم خاموش بود موبايلت


سلااام خوااهر. من شبا خوابم نمیبره تا 12 می خوابم گوشیم و خاموش میکنم شب. ببخش از این به بعد روشنم. الانم روشنه
مهتاب
15 مهر 92 17:06
سالروز پیوند اسمانی حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س) و به عبارتی روز ولنتاین اسلامی بر شما عزیز دل مبارک


قربونت عزیزم به شما هم مبارک
مریم.خوزستان
15 مهر 92 17:22
اجی پ چی شداس بده دیگه منتظرتممممممممممم
مریم.خوزستان
15 مهر 92 23:50
نازنینم سلام...
امشب واسه اولین بار بامامانی حرف زدم
زهرا تویه مامان خوبی داری که وجودش پرازخوبی ومهربونی ومعرفته
باهش که حرف میزدم خیلی ارامشم میداد
دوست دارم همیشه بهش بزنگم واس بدم ازبس این مامانی خوبه...
(درگوشی راستی زهراچقدمامان صداش نازه!)
خیلیییییییییییییی دوستتون دارم
ماه اذر ودی ماهی من...


خاله جووون ماهم دوست داریم. ..
مریم.خوزستان
16 مهر 92 3:29
بیاپست جدید بذار عزیزکم ارامش بخشم


میام مرمری منتظرم این پیراهن سفیده امشب انشالله تموم بشه بیام
مریم.خوزستان
16 مهر 92 3:31
عکسموووووودیدییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطوربود
مریم.خوزستان
16 مهر 92 3:35
گل دخترم خداهمیشه نگهدارت باشه
دوستان برای سلامتی فرشته خانوم نازنین جون ومامان مهربونش یه صلواتی بفرستید



سلام عزیزم مرسی از محبتت. عکست باز نمیشد که مرمر
مریم.خوزستان
16 مهر 92 22:14
چقد دلم گرفته امشب ولی نمیونم چرا


سلام چرا عزیزم
مریم.خوزستان
17 مهر 92 0:45
چه کنیم دیگه دله اینقدرتوش غصه هست که ادم نمیدونه ازکجا بگه
بیخیال فدات بشم
خوب میشم


چرا ... دشمنت غم تو دلش باشه
مریم.خوزستان
17 مهر 92 1:11
ارامشم نمیخوام ناراحتت کنم حتی یه لحظه...
حالم بهترشده پست جدیدتودیدم
نازنین مثل مامانیش خیلی ارومم میکنه
هردوتاتونوخیلی میخوام خیلی...


قووووووولبووونت