نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره

روزنه های امید

باز باران با ترانه

1392/7/17 0:58
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

باز باران با ترانه ...

می خورد بر بام خانه ...

سلام دختر گلم... سلام نازدانه ی من ، دردانه ی تنهایی های من ...

الان که دارم برات مینویسم ساعت 44 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 17 مهر 1392 بابایی بیرونه ... من و شما هم تنهایی خونه هستیم ... تو کوچه هم بارون میاد ... مامانی عاشق بارونه ، شما که هستی بارونم که میباره نمیدونی چه کیفی میده ... صبح با صدای بارون از خواب پا میشم شبم با چیک چیک ناودون خوابم میبره ... راستی نازنین زهرای نازم ژاکت قرمزه هم با سارافون زیرش تموم شد ... خیلی ناز شدن ... انشالله دی ماه که به دنیا اومدی میپوشونمت با هم میریم بیرون ... شبها وقت خواب همه ی لحظه های با تو بودن و تصور میکنم و تو رویاهام باهات بازی میکنم ... دیگه کم مونه مامانی الان تو 26 هفته هستی ... انشالله 13 هفته دیگه به امید خدا تو آغوش من و بابایی هستی ..

 

اینم عکس لباسای ناز دخملی که براش بافتم ...

سارافون دخملی

البته از عکسش قشنگتره ها دخملی ...

ژاکت دخملی

اینم از ژاکت و سارافون با هم ...

انشالله سر وقت سالم و صالح به دنیا بیای و بپوشی و من بابایی لذت ببریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مریم.خوزستان
17 مهر 92 1:06
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
برممممممممممممممممممممم
الهییییییییییییییییییییییییییییی
چقدنازشدن
ماشاالله خانوم هنرمنداحسنت...
خاله جون دی که به امیدخدااومدی اینوتنت کن که سردت نشه
جون دلم.قلبم عاشقتممممممممم نی نی


بابا هنرمند چیه مریم ...
انشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله
مامان امیررضا
17 مهر 92 1:07
سلام به مامان هنرمند .چه لباس های نازی براش بافتی .
ایشالله عکس خودش رو توی این لباس ها بزاری.
منم عاشق بارونم .مامانی بارون میاد جای ما رو هم خالی کنین.
باروووووووووووووون می خوام


انشااااااالله دوووست گلم ... انشالله با دعای شما ...
چششششششششششششششششششششششم من که به خاطر زهرا خانومی نمیتونم برم بیرون ولی همین که صداشو میشنوم کلی کیف میکنم
فاطمه مامان زهرا
17 مهر 92 1:10
مثل بافتنی قبلیت حرف نداشت !


دیگه شما تعریف نکنی کی تعریف کنه خواااهر
مریم.خوزستان
17 مهر 92 1:21
راستی گفتی هوارشت سردشده
ازدیشب تاحالاهواخیلی تغییرکرده وشباش سرد شده
وازاین بابت خیلللللللللییییییییی خوشحالم
چون من عاشق فصل سرماوزمستونمممم
کاش زودتربگفتی هواسردشد
بابامردیم ازبس کولرگازی توسرمونه...


جدی لفظم سبک بود نه ؟
انشالله دلت هیچوقت سرد نشه
مریم.خوزستان
17 مهر 92 1:44
اره فدات بشم الان سردشده هواکه پنکه هم نمیزنیم
زینب جونم میشه اپلودکردنویادم بدی
خودم انجام دادم ولی نمیشه


بستگی داره کجا می خوای اپلود کنی. .. برو گوگل سرچ کن سایت اپلود. کلی سایت میاد بعد.عکس یا هر چیزی که می خوای و اپلود کن
مامان آتناجون وتمشک کوچلو
17 مهر 92 7:00
الهیییییییییییی چقدر ناز شده
زینب جون دستت درد نکن
خسته نباشی عزیزم
خداوند انشاالله دختر نازتو سالم وصالح
بهت میده واینها رو می پوشی وازش عکس می گیری میذاری ما هم لدت می بریم از هنر خدا جون
وهنر مامان جون
نازنین زهرا خاله جون مبارت باشه گلم
انشاالله به شادی بپوشی گل خاله

سلام زهره جون. خیلی محبت داری که بهم سر میزنی. خدا نی نی های گلت و برات نگهداره. انشالله با دعای خاله های مهربون زهرای منم به سلامتی. سالم به دنیا میاد انشاااااالله
فرزانه مامان علی اکبر
17 مهر 92 10:22
مبارک باشه عزیزم؛ چه کار خوبی میکنی خودتو سرگرم کردی؛ هم سرگرمی هم واسه نازنین زهرا لباس میبافی انشاالله به خوشی تنش کنی؛ من عاااااشق بافتنیم


سلام فرزانه جون اره اگه این کارم نمیکردم.رسما دیوانه میشدم. تنها کاری که سرگرمم میکنه و نمیذاره فکر و خیال کنم
مامان نغمه
17 مهر 92 11:15
ای خدا... مبارک گل دخترمون باشه الهی... مامان هنرمند دست گلت درد نکنه


سلام. مرسی خاله جون. قوووولبوووونت لطف داریگلم
یه دوست)
17 مهر 92 11:37
مبارک باشه عزیزدلم.چه مامان هنرمندی داری نازنین زهرای گل.ایشالا به سلامتی و شادی تنت بکنی عزیزم


سلام مرسی گلم. انشااااااااالله
مهتاب
17 مهر 92 12:32
وای عالییییییییییییییییییی بود
زینب جون خیلی خوشگلن خوش بحالت که اینقدر هنرمندی من که به کل ادم بی هنری هستم طفلی حلما با این مامانی که داره بهت حسودیم شد


سلام محبت داری مهتاب جونم. هنرمند چی خانوووم کو تا هنرمند. خوش به حال حلما که مامانش مهربونه
عمه فهيمه جوني
17 مهر 92 12:49
الههههههههههههههههههههيييييييييييييييييييييييييييييي من واسه جانش بميرم
خيلي زيبا شده ماماني جون
دست طلا
ايشالا به سلامتي بيادو به شادي بپوشه


سلام فهیمه جن. واقعا خوب شده ؟ انشاللله
نفیسه
17 مهر 92 17:48
عزیزم چه خوشگلن خوش به حال دخملیت
سالم وصالح دنیا میاد و به شادی ها میپوشه

انشاا....


مرسی عزیزم انشالله گلم
مریم.خوزستان
17 مهر 92 17:55
فدات بشم میشه واسم توضیح بدی
واسه خودت اپلود میکنی روواسه منم بگی مرسی گلم


این نی نی وبلاگ خودش عکس و.اپلود میکنه نیاز نیست بری تو سایتی. پیشنهاد من اینه تو گوگل سرچ کن اموزش اپلود عکس از طریق سایت همه رو بهت میگنبا اسم سایت
مریم.خوزستان
17 مهر 92 21:39
زهراگلی...











































































عاشقتمممممممممممممممممم





















قشنگ خاله.وجودخاله.زندگی خاله.جیگرخاله


دریا
18 مهر 92 13:43
سلام زینب عزیزم خوبی خانومی دخمل نازت خوبهههههههههه
واقعا هنرمندیااااااااااااااا خیلی نازن خوش به حال دخملی که مامانش یه هنرمنده منم دوس دارم ببافم اما بلد نیستم


سلام دریا خانومی. . خوش به حال پسر شما که مامان ماهی مثل شما داره. اسونه باور کن کافیه اراده کنی یاد میگیری. به نظر من شروع کن خیلی میچسبه برای نی نیت خودت ببافی
ماماطهورا
20 مهر 92 20:28
سلام به مامان زينب هنرمندواقعادستت دردنکنه خيلى نازشدن .
نازنين زهراى گلم مبارکت باشه عزيزدل خاله انشالله روزى برسه که سالم وسلامت بياى وچشممون به جمال نازت روشن کنى فرشته ى نازم


سلام عزیزم مرسی خاله مهربونم.
انشااالله
یاسمین
21 مهر 92 11:05
خیلی قشنگ بافتی انشاله به سلامتی زودتر بیاد


سلااام عزیزم شما محبت داری. انشالله این دی ماه زود برسه دخمل منم سر وقتسالم به دنیا بیاد