نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 15 روز سن داره

روزنه های امید

ورود به پنج ماهگی

1393/2/10 16:57
2,590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر طلای من ...

امروز 10 اردیبهشت 1393 ساعت 3:59 دقیقه  بعد از ظهر روز چهارشنبه شما خوابیدی و من با پاهام دارم گهوارت و تکون میدم البته الان بلند شدی و داری گریه میکنی کم کم داری می خوابی البته بالالایی من و غر غر خودت ، نخیر بیدار شدی انگار قصد نداری لالا کنی ولی مامانی از رو نمیرم ه دارم گهوارت و تکون میدم هم لالایی میخونم هم تایپ میکنم به این میگن یه مامان فعااالبوسمحبتخندونک حالا همم  داری ملافه ای که روت کشیدم و به همراه انگشت شصت دست چپت میکنی تو دهنت خیلی بامزه هست این صحنه بوس حالا هم داری ملافه رو با انگشتت و میخوری غرم میزنی به منم نگاه میکنی میخندی به این میگن یه دختر اکتیو خندونک قربون چشات که من و نگاه میکنی دلم و میبری ...

8 اردیبهشت که میشد دوشنبه صبح زود با بابایی رفتیم خونه پدر جون اینا تا با مامان جون فاطه بریم واکسن چهارماهگی شمارو بزنیم دست مامان جون فاطمه درد نکنه به خاطر شما مرخصی گرفت که مامانی تنها نباشم دست پدر جون هم درد نکنه زحمت بردن مارو کشید ... خدارو شکر واکسن شمارو هم زدیم اولش وقتی سرنگ و زد گریه نکردی فقط غر زدی فدای دختر گلم برم ن البته همین که دارو رو تزریق کرد فکر کنم درد داشت که جبغ زدی ولی قربون خانومیت برم که سریع تموم کردی گریه هات و میدونستی مامانی غصه میخوره تا دیدی اشک تو چشام جمع شده خندید منم بوسه بارونت کردم بعد هم با مامان جون نهار رفتیم خونشون شما بعد یه خورده بیحال شدی که بهت آستامینوفن دادم خوابیدی ولی تو خواب ناله میکردی و با گریه بلند میشدی  شب خدارو شکر تبت قطع شدو بابایی اومد دنبالمون که بیایم خونه تا صبح خوب بودی ولی ساعت 7 صبح بیدار شدی برای شیر بغلت که کردم از دمای بدنت دستم گرم شد بعد اون هرچی خوردی بالا آوردی داروهات و بالا می اوردی شیر بالا می اوردی خیلی ترسیده بودم زنگ زدم به مامان جون فاطمه گفت لباسات و کم کنم و با اب ولرم پاشویت کنم این کارم کردم مگه تبت پایین می اومد استامسنوفن اگه میخوردی می اومد پایین ولی بالا می اوردی خیلی ترسیده بودم مامان جون فاطمه با پدری که اومدن خدارو شکر تبت اومده بود پایین ... مامانی انشالله هیچ وقت مریض نشی خیلی غصه خوردم ...

8 اردیبهشت برای اولین بار اسباب بازیت و گرفتی دستت و مثل  مامانی تکون میدادی خیلی ذوق کردم ازت فیلم گرفتم که بابایی از سر کار اومد ببینه 3 دقلقه دستت بود بازی میکردی وقتی می افتاد رو شکمت بر یداشتی مجدد تکون میدادی که صداش در بیاد و ذوق میکردی ...

9 اردیبهشت هم برای اولین بار به پهلو شدی که غلت بزنی البته خسته شدی و ادامه ندادی ولی تا همینجاش خوبه انشالله امروز بیشتر تلاش میکنی ...

حالا دیگه کم کم میذارمت رو مبل برای چند ثانیه بدون کمک میشینی شکر خدا ولی اصلا دوست نداری رو شکم بذارمت امروز خیلی تلاش کردم بیشتر رو شکم بخوابی و سینه خیز بری که بعد 2 دقیقه زدی زیر گریه ...

یه 2 بار با کارت های تصویری که عمه برات خریده بود اعضای بدن و نشونت دادم که خدارو شکر 3تارو یاد گرفتی میگم زهرا جونم پاهات و ببر بالا میبری بالا میگم چشمات کو با دستات میمالیشون میگم دستت کو دستات و به هم قفل میکنی ماشالله باهوشی قربونت برم من ...

(‌خوب بعد کلی تلاش و با یه دست تایپ کردن و یه دست بغلت کردن خوابیدی عزیزم )‌بوس

دخترم خیلی دوست دارم تو بهترین و قشنگترین هدیه خدایی برای ما...

راستی قبل از اینکه شروع کنم به نوشتن داشتم برات لالایی می خوندم که بخوابی تو هم داشتی نگام میکردی یهو دل هوای کربلا و زیارت کرد اشک تو چشام جمع شد و شروع کردم به خوندن لالایی کربلا و علی اصغر و گریه کردن که دیدم شما هم بغض کردی و بدون صدا از گوشه چشمت داره اشک میاد و زول زدی به چشمهای خیس من ،منم که این صحنه زیبا رو دیدم اشکم بیشتر سرازیر شد که خدا همچین فرشته ناز و معصومی بهم داده که با خوندن و بردن اسم امام حسین بی صدا اشک میریزه تا آخر لالایی همین شکلی بودیم تا لالایی تموم شد خندید و آروم خوابیدی ...

دخترم دوست دارم همیشه عاشورایی زندگی کنی ...

دوست دارم همسیشه یه سرباز پاک و معصوم برای امام زمانمون باشی ...

مامانی من و بابایی که الکی اسم شما رو نازنین زهرا نذاشتیم که گل بهشتی من ...

دخترم من و بابایی و پیش حضرت زهرا رو سفید کن ...

دوست داریم به اندازه ای که اندازه ای ندارد ...

الهی مامان فدای ژست نشستنت ...

مامانی کجا دوربین که خوردنی نیست گلکم...

من فدای خنده هات من بمیرم برات ؟

گریه چرا مامانی ؟ من برای اشکات میمیرما ؟ مامانی طاقت گریه هات و ندارم قربون چشای سیاهت

انشالله همیشه با این پاهای نازت جاهای خوب و قشنگ قدم بذاری عزیزم

 

ببین چه با دقت برنامه کودک نگاه میکنی  ،‌عاشق برنامه کودک و آهنگی تو اوج گریه تا آهنگ شاد جایی پخش کنن ساکت میشی ...انشالله همیشه شاد باشی قربونت برم

اینجا هم 8 اردیبهشته تازه از مرکز بهداشت اومدیم واکسن زدی بیحالی منم گذاشتم رو تخت بچگی

هام لالا کنی

8 اردیبهشت وقتی برای اولین بار 3 دقیقه اسباب بازیت و تو دستت نگهداشتی و آخر سر داشتی تو دهنت مینداختی

آویز تشک بازیت و دوست داری وفتی آهنگ میزنه بهش خیره میشی دیروز یعنی 9 اردیبهشت تلاش میکردی بگیریش

اینم زمانی که داشتی تلاش میکردی غلت بزنی منم شکار لحظه ها کردم چیک چیک عکس گرفتم

بوسبوس

من و بابایی عاشقتیم

پسندها (4)

نظرات (59)

نفیسه
10 اردیبهشت 93 22:06
ای جونم نازنین زهرا هم مثل حسام من گریه میکنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام انشالله همیشه بخندن عزیزم
هستی
10 اردیبهشت 93 22:51
ماشالا خیللللللللللللللللللللللللللللی خواستنیه الهی خدا براتون حفظش کنه. الهی عروسش کنیم. با فرشته ی نازتون برای من و نی نی دعا کنید..
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام هستی ناااز خوش اومدی گلم خدا نی نی نازت و برت نگهداره چشم عزیزم انشالله سر وقت راحت زایمان کنی و عروسی نی نی گلت و ببینی
مرضیه
10 اردیبهشت 93 22:52
سلاممممممممممم خوبی زینب جان؟ نازنین زهرا خوبه؟ واییییییییییی زینب جون الهی فداش بشم با چشمهای اشک آلودش خیلی با مزه میشه حتما واسش اسپند دود کن عاشقشم من خداروشکر که واکسنشو هم زدین و این یکی هم رد شد واسه نازنین زهرا و مامان مهربونش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
برااای دوست ذوستداشتنی خودم ...
مامان فاطمه
10 اردیبهشت 93 22:53
واااااااااااااااااااااااااااااای چه عسلی. منم دلم خواست. چه دلبرکی. خدا براتون نگهش داره. مامان زینب جون منم یه نی نی 5 ماهه تو راه دارم. خوشحال می شم به ما سر بزنید من لینکتون کردم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام فاطمه عزیزم محبت داری گلم الهی خدا نی نی نازت و برات نگهداره سر وقت ذنیا بیاریش انشالله
مریم خوزستان
10 اردیبهشت 93 23:41
سلامممممم جیگرام تعجب میکنم به این زودی اومدی ا÷کردی کاش همیشه اینجوری باشه... الهی دورت بگردم نازدارفدای دردکشیدنت.فدای گریه هات مامانی خواهش ازت میکنم دیگه ازعکسای دخملی که گریه میکنه رونذارلطفاطاقت ندارم که اینجورببینمش بابغض کردنش منم بغض میکنم قربون لبات که غنچشون کردی قربان تک تک مرواریدات امروزکه خوابشودیدم فقط بوسش میکردم نازی من داشت دردمیکشیدمن خوابشودیدم اماعجب خوابی بوددددددددددد ابجی جونم بعدازخداهمیشه مواظبش باش ازخدامیخوام هیچوقت هیچوقت یه خارهم تو÷ات نره نفسم دردت به جونممممممممممم دعاکن که دارم میام شمال ببینمت بیای خاله مریموازنزدیک ملاقات کنی نازی میدونی اگه دیدمت چکارت میکنم اول سیردل نگاه چهره معصومت میکنم دوم خودموبهت معرفی میکنم سوم اینقدرماچت میکنممممممممم که صدات دربیاداینجوری ازخدامیخوام این دیدارجوربشه وهمدیگه روملاقات کنیم انشاالله... راستی فرارسیدن ماه رجب روبهت تبریک میگم... خداوندابه حق قمربنی هاشم ابولفظل عباس(ع)به حق امام حسین(ع)نگهدارنازنین زهراوابجیم وخانواده ش باش... الهییییییییییییییییییییییییییییی امینننننننننننننننننننننننننننننننن شرمنده زینبی طولانی شدچه کنیم دیگه همش به عشق توواین وروجکه که منوبیشترازدیروزشیفته خودکرده دوستتون دارم تاابد...
مامان جون
11 اردیبهشت 93 1:28
وای عزیزم ماشاالله ماشاالله به وجودت خانومی از محبتت ممنونم
ترنم
11 اردیبهشت 93 15:13
ای وای من خاله نازم ،الهی قربون اون بغضت بشم فرشته نازم الهی هیچ وقت اشک ناراحتی گونه هایه خوشکلتو خیس نکنه و همیشه لبت خندون باشه شیطونکم ،زینب جان ما با اجازتون لینکتون کردیم
مامانی شهرزاد
11 اردیبهشت 93 18:21
فرشته کوچولوی ناز و دوست داشتنی پنج ماهگیت مبارک باشه عزیزم .
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی
11 اردیبهشت 93 21:32
مریم.خوزستان
11 اردیبهشت 93 22:56
5ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من انشاالله120سالگیت... خیلی دوست دارم یه دنیا... خودت گلی سمبلی تقدیم به توکه ازگلم پاکتری معصوم من. روانی چشاتممممممممممممممممممممم گل نازم...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خاله ی مهربون ... من این همه محبت چطور جبران کنم
مریم.خوزستان
12 اردیبهشت 93 1:14
هیچکارفقط بیای ببینمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون توودخمل نانازی روببینم ازنزدیک درخواست زیادی نیست این فرصت روازم نگیرابجی جونم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ببخش مریمی باور کن نمیتونم چون همسرم تا بعد رمضون مرخصی نداره. از رشت تا محمود اباد خیلی راهه و اینکه اوایل خرداد عروسی خواهرشوهرمه و دیگه اصلا نمیتونم رو شوهرم و کسی حساب کنم. انشالله رشت میای میزینمت اخه خیلی دوره یک ساعت راه هم میستث4 5 .ساعت
مریم.خوزستان
12 اردیبهشت 93 14:23
عیب نداره...
مریم.خوزستان
12 اردیبهشت 93 18:28
بوسم نکن مامان بد
مریم.خوزستان
13 اردیبهشت 93 1:56
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستتون دارم.........ازاعماق قلبمممممممممممممممممم گفتم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ... بیشتر
دریا
13 اردیبهشت 93 11:46
سلام عزیزم چه عجب بالاخره اومدی اه خیلی فعالانه و اکتیو اومدی وبتو به روز کردی با کلی خبر ماجرا و خبر و عکس ان شالله همیشه شاد باشی و خوشی هاتو با نازنین زهرا تو وبلاگش ثبت کنی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دریا جونم خدا مهرسام گل و برات نگهدار ه انشالله
مامان یلدا و بابا ابی
13 اردیبهشت 93 12:26
سلام زینب جون مرسی که به خونه عشولانه ما سه تا سر زدی خیلی خوشحالمون کردی و نی نی هم پیغام داده که یه عالمه ممنون نازنین زهرای ناناز رو هم دیدم.خیلی دختر ناز و بانمکیه واقعا که اسمش بهش میاد ایشالا خدا براتون حفظش کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خدا نی نی نازت و برات نگهداره گلم ... می خواستم بگم خدا نی نی نازت و برات نگهداره اول به دهنم اومدخدا گل دخترت و برات نگهداره شاید دخمل باشه ها هر چی که هست انشالله سر وقت به سلامتی دنیا بیاد و لذت ببری از داشتنش
مامانی چشم به راه
13 اردیبهشت 93 21:10
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم فدات شم خاله ...الهی من قربونت برم...ازته دلم میبوسمت و میچلونمت....قربون اون چشای اشک آلودت عزیزم..الهی همیشه بخندی فرشته خوشگل راستی ابجی.. مادرخانومی که آپ کرده نخوندیش مگه؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خواهر انضالله عدا نازترش و بهت بده. چرا تازه رفتم وب قبلیش دیدن نمیدونستم این و اپمیکنه
ساناز
14 اردیبهشت 93 0:30
عزيزم ميتوني از مطالب با فشاردادن هر سه تا كليدهاي alt+ctrl+prtsc و در word با paste ذخيره كنيد .. بازم چيزي خواستي نتونستين بگين ادرسشو برات ميزارم .. نازنين زهرا كوچولوتونو ببوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی دوست خوبم محبت کردی. چشم
مامان لیلی
14 اردیبهشت 93 11:30
سلام دوست خوبم... فقط میتونم بگم الله اکبر من یه مدت میشه که به اینترنت دسترسی نداشتم و به وبلاگت سر نزدم در واقه 8 ماه میشه چون توی رخصی زایمان بودم... همیشه برات دعا میکردم خصوصا وقتی نی نی توی دلم بود از صمیم قلب برات دعا میکردم و البته قبل از اینکه برم مرخصی خبر خوب باردار شدنت رو توی وبلاگت خوندم و خدا رو هزار بار شکر کردم..... ولی چیزی که الان میبینم واااااااااای هزار الله اکبر به دختر نازت که واقعا ایمان پیدا کردم به این جمله: که "خدا میگه صبر کنید تا بهترین رو بهتون بدم" و تو نتیجه صبرت رو گرفتی عزیزم .. خیلی نازه ماشالله. الهی صاحب نامش همیشه نگهدارش باشه...... به وبلاگ آرسام من هم سر بزنی خوشحال میشم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم خیلی محبت داری عزیزم ... انشالله همیشه شاد باشی ... خدا پسر گلت و برات نگهداره انشالله عزیزم ... با اجازه لینک شدی
مامان شیما
14 اردیبهشت 93 11:34
ماشاالله بهش باشه .. چه فندق جیگری داریا ...آدم دوست داره دولوپی بخوردش یه عالمه بوس برای نازی جون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
بووووس برای دوستم و نی نی نازش
مامان شیما
14 اردیبهشت 93 11:35
راستی گلم لینکت کردم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلتم مرسی دوستم منم میلینکمت
مامان یلدا و بابا ابی
14 اردیبهشت 93 14:14
سلام زینب جون مرسی عزیز دلم برا من و باباییش فرقی نداره فقط هرچی که هست سالم و صالح و خوشگل و باهوش باشه بابت دعا های قشنگت هم یک دنیا ممنون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام یلدا جان انشالله همه خوبی هارو نی نی گلت یه جا داشته باشه
اعظم مامانه زهرا
15 اردیبهشت 93 12:02
سلام چه دخمل نانازی..به به خدا براتون حفظش کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست خوبم خدا زهرای ناز شمارو.براتون حفظ کنه انشالله به حق صاحب اسمش
مامان نفس
15 اردیبهشت 93 23:17
سلام سلام زینب جونم و نازنین زهرای گلمممم.زینب این مدت اینقدر درگیر بودم که حد نداره بابابزرگم فوت کرد و منم خونه مامان بزرگمم دیگه دسترسی به نت نداشتم فدات شم.من میمیرم واسه دخملیت با این عکسااااای خوشملش خدا نگهدارش باشه حتما حتما براش اسپند اتیش کن چشم نخوره.بووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مهسا جونم خدا رحمت کنه پدر بزرگت و انشالله خدا نی نی ناز و باباش و خانوادتو برات نگهداره عزیزم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که خوبی نگران شده بودم گلم
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 15:51
من یاددل ودل یادتورامیگیرد@دل اگریادعزیزش نکندمیمیرد... بیادتونم هرلحظه...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 15:54
باهات میام نفس نفس تواسمان توی قفس ازاولش تا اخرش دوستت دارم همین وبس
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 15:57
اگه کل دنیا کنارت باشن بازدلتنگ کسی میشی ک نمیتونی کنارش باشی...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 16:02
1روزقشنگ1دل خوش1لب خندون1تن سالم.ارزوی امروزمن برای هرروزه توست...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 16:05
الهی غصه توقلبت بمیره الهی دشمنت عقده بگیره الهی هرکجایی مهربونم تنت سالم دلت روزی نمیره...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 23:14
تقدیم به عشقمکه به رسم جاده.خیلی دوره امابه رسم دل بااوفاصله ای نیست...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 23:15
اتل متل یه رویابه یادتم یه دریا خواستم اینوبدونی که توتکی تودنیا...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 23:17
دستت روروی قلبت بگذارقدفاصله دوضربان قلبت ازیادت غافل نیستم وروجک من...
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 23:19
گاه یادم می رودعزیزانم را یادکنم امایادم نمی رودچقدر
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 23:22
حکایت ماودوستان حکایت ماه است واب!*دورازهم امادردل هم*
مریم.خوزستان
16 اردیبهشت 93 23:24
دیدارت دلچسب ودوری ات دلگیراست دوری ات رابه شوق دیدارت سرمیکنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
با این اشعار مارو شرمنده میکنیا خاله ی ناز و مهربون
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 0:44
گاه یادم می رودعزیزانم را یادکنم امایادم نمی رودچقدردوستشان دارم
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 0:55
سلام الهی فداتون بشم خوبین؟انشاالله که سلامتین دلم براتون تنگ شده ابجی جون بیا پست جدید بذار بعدشم این اشعارقابل جفتتون رونداره این اشعارحرفای دلم به توودخملیه راستی امروزعصرخوابتون رودیدم انگاری توحرم امام رضاییم نازی جونواینقدربوس میکنم بعدش 3تابچه داری میام خونتون وای چه خوابی بودفک کنم ناهاردمپخت زیادخوردم ولی خوبیش اینه دخمل خاله رودیدم چقدنازبودمیخندیدبرام ازبس هرروزتوفکرتونم ولی کسی به فکرمن بدبخت نیست
مهتاب
17 اردیبهشت 93 9:36
وای خدا اون بغضش ادمو میکشه الهی فداش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مهتاب جونم همچین بغض میکنه دل ادم کباب میشه
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 13:56
حوصله نوشتن هم ندارم این همه دلتنگی دیگرنه باخواندن کم میشود نه نوشتن دلم لمس اغوشت رامیخواهد فقط همین
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:30
برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده برایت شور پاییزی ، که برگ غم فرو ریزی برایت یک غزل احساس ، دو بیتی های عطر یاس برایت هر چه خوبی هست ، دعا کردم دعا کردم • • •
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:32
از اینجا که هستم تا آنجا که هستی وجب به وجب دلتنگم ! • • •
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:36
اونی که گفته : دوری و دوستی یا طعم دوستی رو نچشیده یا درد دوری نکشیده • • •
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:48
اتل متل. اتل متل ستاره، گلم دوسم نداره. نه اس ام اس نه یک زنگ، دلم شده تنگ...
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:50
غروب برات چه سخته وقتی غریبه باشی / وقتی عزیزی داری ولی پیشش نباشی
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:52
بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده دلبند بنده دلم برات تنگه
مریم.خوزستان
17 اردیبهشت 93 14:55
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک sms نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
مامان راضیه
17 اردیبهشت 93 15:52
سلام خاله چه کارهایی یاد گرفیااا
مامانی چشم به راه
18 اردیبهشت 93 12:00
قربونت برم فرشته کوچولوی نازم ..نازنین زهرا جووونم ...بوووووس زینبی ..نمیدونی که وقتی نازنین زهرا رو میبینم انگاردخترمنم هست ...انقددوسش دارم که قابل وصف نیست ..شاید واسه خاطرانتظاریه که باهم برای اومدنش کشیدیم.. دوستت دارم دوست خوبم ..ممنون که کنارمی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام زینب جونم. خوبی ابجی بزرگه. مگه خاله نازی زهرای من نیستی خوب بایدم.دوستش داشته باشی نازی منم خاله مهربونش و دوووووست داره. انشالله خدا یه نی نی گل به شما بده تا دل خاله زینب که من باشمم شاد بشه. میدونم که میده این همه منتظرت گذاشته که یه نی نی نااااز و سالم و صالح بده بهت
سعیده
18 اردیبهشت 93 16:17
سلام عزیزم چه دخمل نازی چفدر جیگره الهی فدای اون اشکات و لبای برچیدش برم که چه ماه گریه میکنه عزیزم با افتخار لینکت کردم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سعیده جون ... محبت داری خانوومم... منم شمارو با افتخار لینک کردم
مامانی باران خانوم
18 اردیبهشت 93 22:10
سلام زینب جون خدا دخترنازتون و براتون حفظ کنه ماشالا دختر خوشحال میشهتو لینک های شما باشه منم لینکتون میکنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم انشالله خدا عزیزای شمارو نگهداره براتون محبت کردی خانومم...منم با افتخاار لینکتون کردم
مامان پرنیا
19 اردیبهشت 93 16:19
نازیییییییییییی عزیزم
مامان پرنیا
19 اردیبهشت 93 16:19
وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸….. *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست خوبم با افتخار لینک شدی
مامان افسانه
19 اردیبهشت 93 17:23
سلام دوست خوبم هزااااااااااااار ماشالله چه دختر ناز و جیگری داری حتما براش اسفند دود کن چشم نخوره عاشق اون عکسشم که بغض کرده مثل ماه می مونه خدا همیشه شادی رو مهمون دلاتون کنه از طرف من کلی نفس خانم ببوس راستی با اجازه شما رو لینک کردم اگر دوست داشتید خوشحال میشم دختر منم لینک کنید مرسی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیییلی محبت داری دختر من به زیبایی فرشته شما نیست ... با افتخار لینک شدی
یگانه
20 اردیبهشت 93 12:28
دختر نازتونو ببوسین از طرف ما...بردیا جون ماهم وقتی بیداره روی تشک صدو هشتاد درجه میچرخه!!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
شما هم بردیا گل و ببوسن ماشالله خیلی ناز داره
یگانه
20 اردیبهشت 93 12:29
میخوایم با هم دوست شیم؟ من که لینکتون کردم،شما هم با بردیا جونمون دوست بشین لطفا...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم حتما الان لینکتون میکنم دوست خوبم
مریم.خوزستان
21 اردیبهشت 93 0:30
دلتنگتونم دلتنگه دلتنگ...
مامان افسانه
21 اردیبهشت 93 11:27
سلام خوشگل خاله روز بابای مهربونت مبارکباشه گلم همیشه سایه اش بالاسرت باشه عزیییییییییییییییزم بوس بوس بوس و همیشه این شکلی باشین
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام افسانه جون ... خدا همسر شمارو براتون مگهداره گلم ... انشالله شما هم همیشه کنار هم شاد باشین با دنیای گل
mojde
21 اردیبهشت 93 19:42
dokhtare khoshgeli khoda negah dare
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خدا گل پسر شمارو نگهداره براتون انشالله
مامان افسانه
30 اردیبهشت 93 1:13
سلام دوست خوبم خیلی وقته اپ نکردی دلمون برای نفس خانم تنگ شده گفتم بگم نگی نگفتی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم چشم به زودی انشالل