نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

دوستت دارم

1392/4/18 18:09
314 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم به بهانه همین ثانیه هایی که در درونم غلط میزنی ...

دوستت دارم به بهانه ی مادر شدن ...

دوستت دارم به همین سادگی ...

با همین صداقت  مادرانه ...

لحظه هایم با بودن تو شیرین میشود ...

و من هر روز را به انتظار دیدنت و در آغوش کشیدنت میگذرانم ...

دوستت دارم و این حس را خدا به من هدیه داده است ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بی تاب
18 تیر 92 21:58
سلام خوبی ؟ازخودت و حالت برامون بنویس خیلی نگرانتم اما دیگه روم نمشه زنگ بزنم شاید خواب باشی یا تو استراحت خودت از حالت برامون بنویس.
دونه سیبت هم دوستت داره


سلام سميه جونم . تو هميشه مراحمي خواهرر من . انشالله خدا به حق خوباش تقديرتو و فرشته نازتو به خير و خوشي رقم بزنه تو اين ماه
ضحی
19 تیر 92 12:12
سلام خدا را شکر حالت بهتر شد ؟


سلام دوست خوبم از اينكه جوياي احوالم هستي خيييلي ممنون شكر انشالله با ياري خدا من و اين فرشته بهترم ميشيم با دعاي شما
ماماطهورا
19 تیر 92 13:28
سلام قربونت برم خداروروزي هزاران بارشكرميكنم كه دوست عزيزم رو خوشحال كرده با هديه اي كه درونش پرورش داده ميشه

دوست دارم عزيزم هم خودت و هم فرشته كوچولوت و
سلام عزييييزم محبت داري انشالله به زودي خبر بارداريتو بخونم

ریحان
19 تیر 92 16:14
اومدن ماه مبارک رمضان وبهت تبریک میکم...ازخدا میخوام به هرجی که دلت میخواد برسی..برای ماهم دعا کن


سلام عزيزم انشالله خدا تو شب قدر برات بهترينهارو رقم بزنه فرزندي سالم و صالح
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 1:48
ایشالاه لحظات شرین و ناب با نی نی خوشگل


سلام عزيزم مرسي از محبتت . انشالله
سولماز
22 تیر 92 10:55
دونه سیب هم دوست داره مامانی حالت بهتر شده عزیزم ؟
منم دعا کن عزیزم


سلام سولماز جان خوبيم عزيزم با دعاي شما خوبيم . چشم اكه قابل باشيم
.::مادر خانومی::.
22 تیر 92 17:36
سلام زینب جان
خوبی؟
بهتری عزیزم؟


سلام مادرخانمي عزيز
مرسي از اينكه به يادم هستي شكر بد نيستيم .
شما چه خبر خوبي درمانت چطور پيش.ميره . 40 شب حديث كسا بخون خييلي حاجت ميده
شميم
23 تیر 92 2:01
سلام زينب جون خوبي؟نينيت خوبه؟زينبي هر شب سر سفره افطار واسه تو و نينيت كلي دعا ميكنم ايشالا كه صحيح و سالم به دنيا مياد؛بوس


سلام شميم جونم . مرسيءدووووست خوبم . انشالله توهم به حاجاتت برسي
مهدیه
23 تیر 92 14:33
سلام عزیزم
بیا و یه خبری از خودت و سیب کوچولو بده!
بوس


سلام مهديه جان زياد حوصله ندارم ولي چشم ميام انشالله
مامان محیا
23 تیر 92 16:36
کجای پس. خوبی? ی خبر از خودت بذار مامانی.مهربون, امیدوارم خودتو نی نی توراهی خوب و سلامت باشید,


سلام مامان مهربون . شكر خوبيم . ببخش نميتونم زياد پشت سيستم بشينم . انشالله بهتر شدم زودي ميام و مينويسم
ماماطهورا
24 تیر 92 8:56
سلام زينب جون چرانيستي يه خبري ازخودت بده نگرانتم


سلام خوبم فقط حال و حوصله نت ندارم . خودت چكار ميكني
مامان محیا
24 تیر 92 13:23
انشاالله مامانی, منتظریم