نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

جمعه24 خرداد 92 حماسه ای زیبا

1392/4/18 18:10
303 بازدید
اشتراک گذاری

رای من ... یعنی ایران من .... همیشه استوار بمان ...

رای من ... یعنی جانم فدای کشورم...

رای من ... یعنی پاسداری از خون شهدا .... یعنی پاسداری از مقام علمداران 8 سال جنگ...

رای من ... بوسه ایست بر دستان مادران شهدا ....

رای من ... یعنی من هستم ... تا آخرین قطره خونم از این مرز و بوم پاسداری خواهم کرد ...

دلبندم ...

لالایی شبهایت زمزمه ی ای ایران است و بس ...

و من عاشقانه تو را پرورش خواهم داد تا سربازی باشی در راه اسلام و ایران ...

امروز اولینها را تجربه کرده کردی...

اولین رای تو به ایران در دل من و همراه من ...

................

دونه سیبم ...

امروز هم ملت ایران باز مثال همیشه حماسه ای زیبا آفرید و من و تو هم قطره ای از این دریای بیکران بودیم ...

تو این گرما صبح با هم رفتیم رای دادیم ...

مامانی مرسی از اینکه همراهیم کردی و اذیتم نکردی تا بتونم برم و رای بدم ....

..............................

ایران من خاک تو کفن من است ...

دوستت دارم ای میهن استوار من ...

آرامگاه پرندگان عاشق ...

پاسداری از تو و خون شهدا و جانبازان آرزوی من است ...

دوستت دارم و جانم فدای یک وجب از خاک تو ...

...................................

ای ایران ای مرز پرگهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

.::مادر خانومی::.
25 خرداد 92 12:51
حالا به کی رای دادی اگه راست میگی؟!


سلااااااااااااااااااااااااااااااام مادر خانمی گل ...
ما به تبعیت از رهبرمون رایمون محفوووووووووووووووووووظه
خاله شیرین
31 خرداد 92 13:52
slam madar kcanomy kceeh