نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

صادقانه دوستت دارم

1392/5/1 15:39
320 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم ...

صادقانه و عاشقانه ...

شاید صادقانه ترین عشق ... همین عشق مادر به فرزنده ...

و من برای دومین بار این و حس کرزم با همه وجودم ...

ببخش ... ببخش دلم گرفته ...

ببخش یهو بی دلیل ... نه دلیل داره آسمون چشمام ابری شد ...

ببخش تو تو دلمی و من یاد امیرم افتادم ...

ببخش که تو گوشم همش صدای ناله هاشه ...

ببخش که یاد لب تشنش هر روز خیالم و نقاشی میکنه و من حتی نتونستم سیرابش کنم ...

ببخش که هنوز گرد و غبار اتاق امیر و نگرفتم و واسه ورودت آماده نکردم ...

ببخش که دلم یه دنیا گرفته ...

تو دلت پاکه مثل داداشت ...

واسه اینکه من بمونم اون با او جثه ریزش با اون قلب بطرگش ایثار کرد و جای من رفت ...

جای من ... تا من بمونم ...

ببخش از اینکه میترسم توهم تنهام بذاری واسه همین باهات حرف نمیزنم ...

ببخش که دارم خفه میشم و نمیتونم داد بزنم ...

ببخش ... ببخش که من مادرتم ...

ببخش اگه کم میذارم به دل نگیر حداقل تو به دل نگیر ...

داغ رفتن امیر هنوز ... هر شب قلبمو میسوزونه ...

هنوز تا اسمش میاد یه بغضی و تو گلوم خفه میکنم تا کسی نفهمه و فقط تو میبینی و میفهمی ...

ببخش اگه میخوام مثالی بزنم میگم من سر امیر اینطوری بودم ...

میدونم تو بزرگتر از این حرفهایی و باور داری که با همه وجودم دوست دارم ...

برای یه مادر بچه همیشه بچه است ...

چه یکی باشن چه ده تا همه رو به یه شکل دوست داره ...

و من صادقانه دوستت دارم نه به خاطر امیر نه به خاطر اینکه تورو خدا جای اون بهم داد واسه خاطر خودت ...

چون بچمی ... پاره تنمی ... همه وجودم ماله تو و خنده های تو واسه من ...

همه غمهای عالم واسه من و همه خوشحالی و خوشی ها برای تو ....

تو باشی تو بخندی همه دنیا به یک باره واسه منه میشه ...

من دوستت دارم حتی الان ...

حتی همین حالا که نبود امیر داره قلبم و آتیش میزنه حتی حالا که بغض کردم و از ترس اطرافیان اجازه ترکیدن بهش نمیدم ...

من همیشه دوست دارم ...

هر روز هر ثانیه خدارو شکر میگم که تورو بهم امانت داده ...

چون تورو بهم داده ...

 

عزیز دلم ...

عمرم ...

دوستت دارم ... خییییییییییییییییییییییییییییییلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان دخملی
29 تیر 92 1:23
مرسی عزیزم
خیلی برات خوشحالمممممممممممممممممم


مرسي عزيزم
مریم خوزستان
29 تیر 92 13:37
سلامممممممممممممممممممممممم خوبی اجی زینبم؟دلم براتون تنگ شده بود
تازه سیستممون درست شدو یه راست اومدم پیشت
این چه اتفاقی بود خیلی ناراحت شدم ولی خیلی خوشحالم
راستی ماه مبارک رمضانو بهت تبریک میگم حالا هم بازبون روزه ام دعامیکنم
خدایا به این ماه پرخیروبرکت خدایابه حق ابروی بی بی فاطمه زهرابه حق حضرت علی که 1هفته دیگه شبای قدره قسمت میدم که این طفل معصوم ابجیمو درپناه خودت نگه داری میسپامتون به خدای مهربون...


سلااااام مريم خانمي
خوبي ؟ خبري ازت نبود
شكر كه خوبي
انشالله خدا صداي دعاتو شنيده باشه
محبوبه مامان ترنم
29 تیر 92 17:36
سلام زینب جون. خدا را شکر که حال خودت و نی نی خوبه.
عزیز دلم ، این متنت خیلی من و ناراحت کرد. می دونم که یاد امیرت همیشه باهاته ولی .....
دل قوی دار سحر نزدیک است.
ایشااله که این دونه سیب ناز نازی میادو جای خالی امیر رو واست پر می کنه.
مواظب خودتون باش.


سلام عزيزم محبت داري. انشالله سالم و صالح باشه
مریم خوزستان
30 تیر 92 3:15
میشنوه موقع اذان وافطار دعات میکنم عزیزم
ولی هیچ غصه نخور که خدا دلش نمیاد بنده ش ناراحت باشه
بااینکه ندیدمت ولی خیلی خیلی دوستت دارم


سلام عزيزم
منم دووووووست دارم
الی
30 تیر 92 9:20
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام زینب جان

وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی وبت رو خوندم
ایشالا نی نیت صحیح و سالم دنیا بیاد و جای امیر رو برات پر کنه


سلام الي جان خوبي عزيزم ...
منم خيلي خوشحال شدم
انشالله ني ني ناز شما هم صحيح و سالم بياد تو بغلت
نگاری
30 تیر 92 17:42
سلام عزیزم
خوبی زینب جون؟ پست هایی که نخونده بودم و خوندم
خدا رو شکر که حال جفتتون خوبه
بابا زینب جون اینقدر غصه نخور فکرای الکی نکن واسه بچه ات خوب نیست
امیدوارم نی نی گولو سرحال و خوشحال و سلامت بیاد بغلت و زایمان راحتی داشته باشی.
سلام دوستم ...
مرسيءاز اينكه بهم سر زدي
اننشاااالله

فرشته مامان محمدرضا
31 تیر 92 2:20
خدارو شکر که حالتون خوبه انشالله هفته های باقیمونده هم به سلامتی طی کنی و نی نی عزیز رو بغلت بگیری.


سلام عزيزم مرسي انشالله
سولماز
31 تیر 92 9:57
عزیزم ایشالا که دونه سیب صحیح و سلامت بدنیا میاد مواظب خودت باش عزیز دلم


سلام مرسي عزيزم. .. انشالله با رعاي شما
مامی امیرحسین
1 مرداد 92 0:37
سلام زینب جونی نازنین زهرای گل چطوره؟تبریک خیلییییی زیاد.................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!رحمت خدا شامل حالتون شده که به خاطرش براتون حسنه می نویسن! خدا حفظش کنه!
من خیلی بهت سر میزنم هم اینجا هم اون یکی وبلاگ ولی نامحسوس بید!!
التماس دعا از شما


سلام مامان مهربون ... زهراي ماهم شكر خوبه و با دعاي شما بهترم ميشه انشالله ... انشالله همينطور باشه ... شما لطف دارين ولي بي زحمت محسوس بيا