نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

چقدر زيباست ...

1392/5/1 15:38
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ...

دخترم ... دخترم ... دخترم....

چقدر دوست دارم اينجوري صدات بزنم ...

خيييييييييييييييلي دوست دارم ...

ديروز يعني 31 تير 92  خانوم دكتر گفت خدا برات نگهداره بچت دختره و من با همين كلمه تو روياهام غرق شدم ...

وقتي به بابايي گفتم علي بچه دختره باورش نميشد ... هي ميگفت جون من ؟ راست ميگي ؟ منم هي قسم مي خوردم  .... تا اينكه آقا باور كرد دختري ... راستشو بگم چون تلفني بود متوجه ذوقش نشدم ولي 2 ساعت بعد كه اومد دنبالم تا بيايم خونه مامان جون اينا برق خوشحالي و ميشد تو نگاهش ديد ... از اينكه ميگه دختر بابا ذوق ميكنه و از اينكه خدا تورو بهش داده همش شكر ميكنه و الان همه دغدغش سلامتي شماست... منم از ديشب با صداي آروم دخترم صدات ميزنم و كليييييييي ذوق ميكنم ... دختر ... يعني وجود مادر ...

يه روزي قرار بود اگه خدا بهمون دختر بده اسمشو بذاريم باران... چون هم باران نعمت خداست و هم دختر نعمت خداست ولي ديروز تصميم گرفتيم اسم يكي از پاكترين و بهترين خانوووم هاي دنيارو روت بذاريم ... خييييييلي خوشحالم كه بابا به همين راحتي قبول كرد ...

حالا ديگه اسمت شده نازنين زهرا ...

ومن از اينكه مادر يه زهراي ناز هستم به خودم ميبالم ...

نازنين زهراي من ارزو ميكنم كه انشالله صاحب اصلي اسمت هميشه محافظت باشه و توهم مارو پيش حضرت زهرا رو سفيد كني...

نازنين زهرا خانومي مامان و بابا شمارو خييييييلي دوست دارن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مهسا(مامان نفس)
1 مرداد 92 15:43
خاله فداش.اصلا دختر یه چیز دیگست زینب مونس مادره همیشه میمونه برات.برامون دعا کن


سلام مهسا جونم انشالله خدا بهت بچه سالم و صالح بده
انشالله همين طور باشه
شميم
1 مرداد 92 16:21
اسمشم خيلي نازه زينب جون ايشالا نامدار باشه.ايشالا در پناه صاحب اسمش صحيحو سام به دنيا مياد براي تو دخمرت همش دعا ميكنم


محبت داري عزيزم
انشالله زهرا هم از اسمش راضي باشه
الهام مامان امیر علی
1 مرداد 92 16:39
سلام عزیزم
مبارکههههههههههه
خیلی خوشحالم که خدا داره بهت یه دختر ناز میده
خوشحالم که خوشحالی
انشالا خدا حافظش باشه
سلام الهام جونم محبت داري خدا اميرعلي و برات حفظ كنه

مریم.خوزستان
1 مرداد 92 18:25
ای جان ن ن ن ن ن ن ن ن خیلی اسم زیباییه بی بی فاطمه نگه دارش باشه انشاالله قوبونش بره خاله مریم بو س س س س سس س
مریم.خوزستان
1 مرداد 92 18:26
به افتخار نازنین زهرا گلی
مریم.خوزستان
1 مرداد 92 18:31
دوستان خوب برای سلامتی مامان کوچولو
ونازنین زهرا یه صلوات محمدی بلندی بفرستید
اللهم صل علی محمد وال محمدوعجل فرجهم


سلام مريمي . خييييلي محبت داري . انشالله خوشبخت بشي
ماماطهورا
1 مرداد 92 19:18
واااااااااااااااااااااااااااااااي قربون اون نازنين زهرا بشم من زينب جون خيلي خوشحالم الهي خاله قربونش برههههههههههههههه بي صبرانه منتظرم كه بياد و روي ماهش و ببينم
سلااام سعيده جان خييييلييي محبت داري
انشالله. ..

.::مادر خانومی::.
2 مرداد 92 1:54
عزیییییییییییزم!
من حدس میزدم دختر باشه!
انشالله نـــام دار باشه
دختر خیلی خوووووووووووووبهههههههه
جاااانم


سلاااااااااااااااام مادر خانمي انشالله از اين روز بهتر براي شما و زينب و شيما جون و بقيه دوستهاي خوبم
مامان امیررضا
2 مرداد 92 2:58
عزیزم مبارک باشه.چه اسم خوبی برای نی نی انتخاب کردی انشالله در پناه صاحب اسمش سالم و صالح.


سلام مامان مهربون ... شما محبت داري ...
انشالله ...
خدا اميرنازو برات نگهداره
محبوبه مامان ترنم
2 مرداد 92 14:08
ای جانممممممممممممممم.
ای جانممممممممممممممم.
ای جانممممممممممممممم.
نازنین زهرای عزیز دوستت داریم کوچولوی ناز .
مبارک باشه زینب جون.
اسمش هم خیلی قشنگه. الهی که خانم فاطمه زهرا نگهدارتون باشه.
بهت تبریک می گم.
دختر و پسر هر دو شیرینه ولی دختر مونس مامانش میشه.
خیلی خوشحالم که دخترت سالمه.
عزیز خاله خوب بزرگ شو که منتظر دیدن روی ماهت هستیم.


سلام محبوبه جون ...
اينقدري با محبت نوشتي كه به ذوق اومدم دستت درد نكنه خدا ترنم نازو برات نگهداره تو سحر و افطار واسه اين دخمل ماهم دعا كنيد
مامان سارا و کیان
2 مرداد 92 15:29
عروس گلم اسمت هرچی باشه ما عاشقتیم .
نازنین زهرایی که بارون لطف خدایی منتظرتیم


سلاااااااااااااااااااااااام سارا جون ... نه چك زديم نه چونه داماد اومد به خونهه ... ديدي آخرسر كيان دامادم شد
مامانی چشم به راه
2 مرداد 92 15:48
به به خداروشکر زینبی....
تبریک میگم بهت.
اصلا همون قبل بارداریت معلوم بود دخترمیاری نه؟ازلباس وکفش های کوچولوی دخملونه معلوم بودش


سلام ... مرسي انشالله به زودي خبرهاي خوش از شما بشنويم خانوومي ...
آره واقعا با اون كفشي كه باباش از ماموريت و گيره هاييي كه من از استارا خريده بودم يه خورده معلوم بود... ولي بچم طفلي بيشتر لباساش پسرونه است چون لباسهاي اميرعباس دست نخورده مونده البته باز براش ميخريم اما خوب خييييييييلي لباس پسرونه داره
ناهید
2 مرداد 92 16:10
سلام عزیزم اسمش خیلی نازه مثل خودش و مامان نازش.ایشالا امام حسن به حق مادرش زهرا نی نی رو حفظش کنه سالم بزاره تو آغوشت



سلام ناهيد جان ...
شما لطف داري عزيزم ...
انشالله
نرگس
3 مرداد 92 2:21
عزیزم تبریییییییییییک. انشاالله زیر سایه پدر و مادر خوشبخت باشه.


سلام عزيزم مرسي از محبتت ... انشالله
ونوسی
3 مرداد 92 10:40
ای جاااانم مبااااارکه ممکنه منو نشناسی ولی من از وقتی امیر عباست تازه فرشته شده بود اینجا رو میخونم و همیشه همه جریانا رو دنبال می کردم و خدا میدونه وقتی نوشتی که دوباره بارداری چقدرررر خوشحال شدم ولی از همون موقع یه چیزی ته دلم میگفت نی نی دختره و الان که فهمیدم خیلی خوشحال شدم و بالاخره از خواننده خاموش بودن خارج شدم
شیرین عسلا و مامان هانیه
3 مرداد 92 16:45
عزیزم فدای نازنین زهرای ناز بشم
انشالا سالم باشه
انشالا 120 سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید(البته با نی نی های دیگتون)
خیلی خوشحال شدم زینب جون دختر نعمت
راستی زایمانت کی میشه؟
سلام مرسي عزيزم خييييييييييلي ممنون . والا دقيق نميدونم اواخر دي ماه اكه خدا بخواد عزيزم

فرشته مامان محمدرضا
4 مرداد 92 4:53
مبارکههههههههههههههههه زینب جان. انشالله خانوم فاطمه زهرا نگهدار تو و نازنین زهرای پاک و معصوم باشه. خوب مواظب خودت و خانومی کوشولو باش. منتظر دیدن روی ماه نازین زهرا هستیم.


سلام فرشته جان خيلي محبت داري خدا اميررضاي نازوبرات حفظ كنه خانومي . انشالله
بابای امیرحسین
4 مرداد 92 5:07
مبارکه انشالله
همسرم این خبر خوش را بهم داد
ما هم خیلی خوشحال شدیم
به آقای پدر هم تبریک بگین
اسمشم خیلی زیباست
ما همیشه دعا می کنیم. انشالله یه روز عکسشو بیایم ببینیم!


سلام ... خیلی ممنون از محبتتون ...
انشاااااااااااااااااالله
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
4 مرداد 92 18:21
چه خوشچله اسمش مبارکه...........


سلام اسما جان لطف داری
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مرداد 92 0:39
مبارکه مامانی