نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

دخترم ...

1392/5/1 15:39
1,764 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

چقدر اين وا‍ژه برايم زيبا تداعي ميشود ...

و من چقدر دوست دارمت ...

در آن لحظه كه تورا در آغوشم قرار خواهند داد و من به يك باره همه ي وجودم ازآن تو خواهد شد...

و تا اخر عمر تو دخترم باقي خواهي ماند ...

بارها شنيده ام كه دختر نعمت است و چه نعمتي زيبا تر از وجود نازنينت ...

برايم فرقي نميكرد دختري با گيسوان بلند داشته باشم يا پسري با بازواني توانمند ...

فقط و فقط بودنت در كنارم آن هم سالم و صالح مهم بود و مهم هست ...

ولي ...

ولي حال كه ميدانم درون وجودم موجودي در حال رشد است هم جنس من است به خودم ميبالم ...

از امروز من همه ي سنگ صبورت ميشوم ...

رازدار رازهايت ...

همدرد غمهاي نداشته ات ...

من مادرت ميشوم  و همه مرا با نام مادر آن دختر ميشناسند ...

چقدر زيباست مادر دختركي معصوم بودن ...

چقدر زيباست كه تو كنارم سجاده اي از عشق پهن كني و با هم به ميهماني خدا روانه شويم ...

چقدر چادر نماز سفيدت با آن همه گل  به تو مي آيد ...

سجاده ات را خودم پهن خواهم كرد فرشته زيبا روي من  ...

سجاده اي از عشق به خدا ...چقدر براي ديدين آن مه خوشبختي بي قرارم ...

خدايم را چگونه سپاس گويم از اين همه نعمت ...

................

مهربانم ...

خوبم ...

رب من ...

دوستت دارم ...

بيش از ديروزهاي از پس تاريخ گذشته ...

به داشتنت ميبالم ...

............

دخترم ... پاره ي تنم ... دوستت دارم ...

سلامتي تو آرزوي من است

و صالح بزرگ شدنت دغدغه همه ي ثانيه هاي عمرم ...

...........

خداي مهربانم دخترم را به تو ميسپارم كه تو بهترين حافظاني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهرا(ترنم عشق)
1 مرداد 92 2:00
مبارکههههههههههههههههههههههههه دخملت
عزیزم
به ما هم سر بزن زینب جون


سلااااااااااااااااااام ...
خوبي
مرسي عزيزم
چشششششششششششششم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
1 مرداد 92 2:13
به به زينب خانوم دختر دار هم كه شدي ! ديگه چي مي خواي خانوم ؟! حالا نازنين زهراست يا ياسمين فاطمه يا باران ؟ برام نوشته بودي فكر كنم اگر خدا بهمون دختر بده سر اسم بايد دعوا بگيريم ( ٩ آبان ٩١،) حالا برنده اين دعواي اسمي كيه؟ از كامنتي كه برام گذاشتي فكر كنم اسم گل دختر رو مامان خوش سليقه اش انتخاب كرده و البته يه حسي بهم ميگه باباييش هم كاملا موافق بوده !! ايشالا امام حسين عليه السلام زهرا جان را براتون حفظ كنه . ايشالا عروسش كني خانوم خانوما
سلام ... قربونت ... انگاري درهاي رحمت خدا به روي ماهم باز شد خدارو شكر ... انشالله خدال اين نعمت و صحيح و سالم و صالح بهم بده ...
درست حدس زدي من پيرووووووووووووز شدم البته خداييش همسري مخالفتي نكرد فقط هميشه ميگفت دوست دارم اسم دخترم باران باشه چون عاشق بارونه ... ميگفت بارون نعمت خداست و دخترم نعمت خداست ...
ديروز وقتي گفتم باباي دختري شدي كلي ذوق كرد و گفت باران بابا ... منم گفتم باشه توهم حق داري ولي من زهرا صداش ميزنم و هميشه دخترم و كنيز حضرت زهرا ميدونم ... يه چي گفتم كه غيرتي شد اين بود: ما خانواده مذهبي هستيم ... حيف نيست اسم به اين زيبايي البته همه ي اسم ها زيبا هستن ... ولي صاحب اصلي اين اسم خييييييييييييييييييلي خانومه ... بنده خدا هم گفت باز تو بردي ... حالا ديگه دخملي شده نازنين زهرا خاله جون ...
علي و زينب و نازنين زهرا ... خييييييييييييييلي خوشحالم ... انشالله دخترم هم از اسمش راضي باشه ...

مریم.خوزستان
1 مرداد 92 2:58
سلامممممممممممممممممممممممممممم
وای خداجونم نی نی دختره ؟
دیدی گفتم دختره وای یه دخمل ناز
بهت تبریک میگم ابجی جونم
خدایااااااااااااااااشکرت
خدیا این دخترمعصوم رو درپناه خودت نگهش دارصحیح وسالم وصالح انشاا...
من عاشق دخترممممممممممممممم
به افتخارششششششششششششششش
اسمشوچی میخوای بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام ...
عزيزم ...
آره خاله دخمله
انشالله سالم و صالح باشه
انشالله اگه خدا قبول كنه
نازنين زهرا .... كنيز حضرت زهرا (س)
مهسا(مامان نفس)
1 مرداد 92 3:21
وااااااااااااااااااایییییییی زینب نی نیت دخمله؟؟؟/؟چرا نمیای بهم سر بزنی/؟؟خخخخخخلی برات خوشحالممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممبیا خصوصی


سلااااااااااااااااااااااااااااااام ميام به خدا بيشتر با همراه ميام نميتونم نظر بذارم...
خوبيييييييييييييييييييي
آره خاله جون دختره ...
مامان شیرین عسلها
1 مرداد 92 11:19
عزیزم تبریک میگم انشالا همیشه سالم و صالح باشه
هیچ فرقی جنسیتش نداره میبوسمتون


مرسي عزيزم ...
واقعا فرقي نداره
مامان جون ترانه
1 مرداد 92 11:42
سلام دخترم از صميم قلب بهت تبريك مي گم دختر دار شدن لياقت مي خواد عزيزم كه شما داري در اين روز عزيز از خدا مي خوام به حق كريم اهل بيت خودت وني ني نازت رو در پناه خودش حفظ كنه


سلام ...
خييييييييييييييييييييييييييييييلي ممنون
شما لطف دارين
انشالله واقعا لياقت داشته باشم
مهتاب
1 مرداد 92 12:19
عزیزم خیلی خوشحالم که خوشحالی ایشالا خدا دخمل نازتو برات سالم نگه داره و سالیان سال سایتون بالای سر زهرا خانومی باشه الهی امین


سلام مهتاب جونم ...
انشاااااااااااااااااااااااااااااااااالله
مامان منتظر
1 مرداد 92 14:14
مبارکه ه ه ه ه ه زینب جون خدا دختر گلتو برات نگه داره؛ خیلی خوشحال شدم


سلام عزيزم ...
مرسي ...
خدا عزيزاي شمارو نگهداره
ناهید
1 مرداد 92 14:50
سلام عزیزم............نی نی دختره؟خیلی خوشحال شدم این پستو خوندم خدا حفظش کنه ایشالا



سلام عزيزم ...
مرسي ناهيد جون ...
آره دخمله
شميم
1 مرداد 92 16:05
اي جانم نينيت دختره خيلي خوشحال شدم زينب جوني من عاشق دخترم ايشالا كه اين چند ماه هم زودي ميگذره و دخمر نازتو بقل ميكني.خيلي خوشحالم برات زينب


مرسي شميم جان خيلي دعا كن برامون خييييلي . انشالله خدا سلامت بهم ببخشه
مامان سارا و کیان
2 مرداد 92 15:27
وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من عروس گلم ، قربونش برم .
باران عسلم قربونت برم که برای دیدنت لحظه شماری می کنم .


خيييييييييييييييييييييييييييييلي ماهي سارا جان