نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

بر سر دوراهی

1392/5/12 15:35
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زهرای نازم ...

خییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که تونستیم به راحتی بات اسم انتخاب کنیم  و مثل خیلی از پدر مادرها سر اسم کلی باهم کلنجار نریم ... از اینکه اسم زهرارو برات انتخاب کردم به خودم میبالم و این چند روز هر کی میپرسه اسم دخترت چیه با افتخار میگم زهرا خانوم ...

حالا این دوراهی من و بابایی واسه پیشونده اسمته اول که جفتمون با هم به تفاهم و توافق رسیدیم بذاریم نازنین زهرا که این اولین تفاهم مشترک زندگی ما بعد ٥ سال بودنیشخند هیچ وقت بابایی اینقدر زود کوتاه نمی اومد و...

داستان دوراهی ما از دیشب شروع شد دیشب دیشب که نه بعد نماز صبح هر کاری کردم خوابم نبرد ... توحید خوندم .. صلوات دادم و... همین جوری که چشمام بسته بود داشتم تو دلم باهات صحبت میکردم که یهو یاد گل یاسافتادم نمیدونم چرا به مشامم بوی یاس اومد با اینکه هیچ کس تو همسایگی ما یاس نداره و ماهم که طبق معمول درو پنجره خونمون بسته بوده و اگه هم احیانن کسی یاس داشته راهی نبوده تا عطره خوشش بپیچه تو اتاق و بعدم تو ذهن من ... به هر حال این شد سر دوراهی ما ... ما یعنی من بنده خدا بابایی تا چند ساعت پیش هم خبری نداشت ... وقتی نازنین زهرا صدات کردم از ته دلم لذت بردم ... ولی یهو یه چیزی دلم و شکوند بوی یاس یاد صاحب اسمت  یاد در و دیوار و مظلومیت ... یاد خانومی که بین این در و دیوار با محسن تو دلش مونده بود یاد دستهای بسته و گریه بی مادری ... پیش خودم گفتم چقدر این یاس به زهرا میاد چقدر باهم تفاهم دارن ... یاس و زهرا هر دو هم گلن هم خوشبو ... تو ذهنم چندباری یاس من زهرای من صدات زدم بازم دلم گرفت نه از اسمت بلکه از غریبی صاحب اسمت که مثل گل یاس پاک و معصوم بود...

دورو بر بعد از ظهر به بابایی گفتم : علی نظرت در باره ی یاسمن زهرا چیه ؟ بابایی هم گفت قشنگه و حالا من و بابایی بین ... نازنین زهرا و یاسمین زهرا موندیم ...

به قول این سریاله تو آنپاس قرار گرفیم ...

آنپاس نه ها آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآانپاسااااااااااااااااااااا....

آخه هر دو قشنگه هم نازنین زهرا  و هم یاسمن زهرا

حالا میشه فرشته من خودت من و بابایی و کمک کنیم تا یکی از این دوتا اسم و برات انتخاب کنیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مرداد 92 0:38
هر دو تاش قشنگه مامانی


سلام دوست جوني
اره ديكه چون هردوش قشنكه نميدونم كدوم و انتخاب كنم
sahar maman e elena
5 مرداد 92 1:12
سلام زینب جون تا امروز بهت سر نزده بودم نمیدونستم نی نی ت دختره ولی موقع دنیا اومدن النا یهو گفتم خدیا دختر زینب هم حفظ کن سالم بزار بغلش الان که اومدم یهو شوکه شدم خدا برات نگهش داره خیلی خوشحال شدم برا النا یه دوست جدید میاد
سلام سحر جونم . النا نازت خوبه انشالله . چه سعادتي من داشتم كه دعام كردي دستت درد نكنه خييييلي محبت داري

مریم.خوزستان
5 مرداد 92 10:27
سلاممممممممممممممممم
خوبی مامان کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی قشنگن
توش موندم[
ولی من ازصداکردن نازنین زهرا لذت میبرم
ای جانمممممممممممممممممممممممممم
نازنین خاله

تو این شبها برای ماهم دعا کن
مامان نازی
5 مرداد 92 16:26
از ته دل خوشحالم .خدارو هزاران بار شکر.


خیلیییییییییییییییییییی ممنون
نرگس
5 مرداد 92 19:32
سلام زینب جونم. به نظرم جفتش قشنگه ولی یاسمن زهرا کمتر کسی گذاشته بخاطر همین یکجورایی تکه راستی این شبهای قدر خیلی یاد ما باشین
مامان دوقلوها
6 مرداد 92 0:53
سلام عزیزم مبارک باشه انشاا... هردوتااسم قشنگن ولی یاسمن زهرا خیلی نازتر و تکه


سلام عزيزم . به نظر منم هردوتاش قشنكن چون بعدش زهرا دارن ولي اقاي پدر بيشتر تمايل رو نازنين زهرا داره
خاله شیرین
6 مرداد 92 1:50
سلام عزیزم چه اسم با معنی ودلنشینی از همه مهمتر ارزوی سلامتی تو و کوچولوی تورادارم


سلام خاله جان شمااا لطف دارين . هر وقت ميام ميبينم شما يا شهري برام پيام كذاشتين كلي خوشحال ميشم
فرشته مامان محمدرضا
6 مرداد 92 5:11
سلام زینب جون هر دو تاشون خوبن ولی یاسمین زهرا البته به نظر من قشنگتره چونکه اگه محمدرضا دختر بود قرار بود اسمشو یاسمین زهرا بذاریم.


سلام عزيزم اره ولي همسرم ميكه نازنين زهرا
محبوبه مامان ترنم
6 مرداد 92 23:51
الهی فداش بشم که همه اسمهای انتخابیش ناز و معنا دارن.
هر دو تاش زیباست.
ایشاالله که خوش نام و خوش قدم باشه.


سلام خدااا نكنه خاله ي مهربون ....
مامان مجیا
7 مرداد 92 1:05
زینب جون هردوش قشنگه , خودش بیاد اسمشم میاد مهم زهرای اخره, انشاالله صاحب نامش حفظش کنه برات ,راستی ماهم اسم محیارو شب قبل از دنیا اومدنش انتخاب کردیم


سلام اره واقعا مهم زهرتي اخرشه كه خودش يه دنيااااااست برام . انشالله زهرايي بزرك بشه . خدا محياي نازو برات نكهداره انشالله
مامانی چشم به راه
7 مرداد 92 9:05
مهم زهرا بودنشه عزیزم!
من که اسمش واسم چندان اهمیت نداره یعنی هرچی باباش بگه من قبول دارم ...باباش امیرحسن خیلی دوست داشت ..اولی رو گفتیم اگه پسربشه امیرحسن میذاریم


سلام ... مياد انشالله اين اميرحسن ناز ... مياد و مارو از چشم به راهي در مياره . من كه خيلي مشتاقم خدا خودش شاهده . انشالله تو اين شبها خدا برات بچه خاي سالم و صالح رقم ميزنه خدااا كريم بخشيدن يه بچه واسه يه زينب چشم به راه ديكه كه كاري نداره ميبخشه خواهر من اطمينان دارم . راستي من هروقت ميخوام برات رعا كنم تو ذهنم پسر مياد برات . انشالله هر چي هست سالم و صالح بياد راستي با مرام رمز ميذاري به ما نميدي ؟
مرمر
7 مرداد 92 13:01
سلام مامان نی نی .چه اسمای قشنگی هردوش قشنگن اما من نازنین زهرا دوس دارم.مگه خاله نی نی نیستم خواستم نظرمو بگم


سلام مرمر جان نظر شما بالاي سر خاله خانوم
یثنا
7 مرداد 92 14:50
سلام ببخشید دخالت میکنم ولی بنظرم یاسمین زهرا هم قشنگه ولی شما خودتون صاحب زهرا خوشکله اید و هر اسمی بذارید قطعا زیباست من همیشه بهتون سر میزنم وهمیشه هم برای سلامت خودتون ونی نی جونتون دعا میکنم


سلام يثنا جان اين چه حرفيه شما لطف كردي ...
من دقيق يادم نيست يا از وب مادرخانمي يا زينب مامان چشم به راه با وب شما اشنا شدم تو اين شبها با اينكه فقط يكبار به وبت سر زدم ولي خدا شاهده كه همش مياي جلو چشام بعد نماز صبح دعات ميكنم
مهسا مامان نفس
7 مرداد 92 15:36
جفتشون قشنگن مامانی


مرسي خاله جون
مامان منتظر
7 مرداد 92 16:51
سلام زینب جان ممنون از دلداری و دعاهای قشنگت باور کن تا هفته بعد چندبار میمیرمو زنده میشم عاجزانه ازت میخوام توی این شبها برای علی اکبرم دعا کنی که مشکلی نداشته باشه انشاالله شما هم حاجت روا بشی التماس دعا


سلااااام فرزانه جان نكراني حقته كدوم مادري هست كه نكران بچش نباشه ولي برات ضرر داره واسه بچت ضرر داره
ماماطهورا
7 مرداد 92 17:03
سلام قربونت برم هردوتا اسم خوشگلن مونده خودت كدوم و بيشتر دوست داشته باشي اسم كوچولو هرچي باشه من كه از الان عاشقشممممممممممممم قربونش بره خاله


سلام سعيده جون خييلي محبت داري
مرسي خاله جون انشالله خدا يه طهوراي ناز بهت بده سالم و صالح
رضوان مامان رادین
7 مرداد 92 18:51
هر دو تا اسمها خیلی قشنگن....منتها وقتی گفتید بوی یاس به مشامتون خورده...یه جورایی حس قشنگی به من داد...یاسمن زهرا هم واقعا زیباست


سلام عزيزم خييييييييييلي محبت داري ولي شوهرم ميكه نازنين زهرا
فاطمه
7 مرداد 92 22:55
چه اسم زیبایی ایشالا خوش نام باشه نی نیتون لطفا به وبلاگم سربزنید و به وانیا رای بدید کد 795 و به 20008080200 بفرستید زیاد وقتتون و نمی گیره التماس دعا
.::مادر خانومی::.
8 مرداد 92 18:11
منم کامنت گذاشته بودم!!!


اره فربونت برم با كوشي داشتم جواب ميدادم دستم خورد پاك شد ببخش
مامان تسنيم سادات
8 مرداد 92 19:58
سلام خصوصى داريد
مامان تسنيم سادات
8 مرداد 92 20:01
تبريك مى گم دختر دار شدنتون رو
ايشالله كه هر چى خيره
خيلى التماس دعا توى اين شبها


سلام عزيزم خييلي ممنون از لطفت
ما محتاج دعا هستيم
مامان پسر یکی یه دونه
9 مرداد 92 2:54

سلام عزیزم سایت خوبی داری. انشاا خدا بهت یه دختر نازنازی و سالم بده هراسمی که برا دخترت بذاری قشنگه عزیزم


سلام عزيزم مرررسي از محبتت
مهتاب
9 مرداد 92 17:38
سلام عزیزم به نظر من با توجه به اینکه بابایی به خواسته شما اهمیت داده و به جای اسم باران زهرا رو قبول کرده شما هم به خواسته اقای پدر اهمیت بده و نازنین زهرا رو قبول کن البته ببخش که دخالت کردم


دخالت چيه مهتاب خانومي خيلي هم خوشحال شدم و ميشم . خودمم تو همين فكر بودم و به نظرش احترام ميذارم
مامی امیرحسین
10 مرداد 92 18:32
فرشته کوچولو خودش بگه چون این اسما جفتشون قشنگن! اما من 1کوچولو نازنین زهرا رو بیشتر دوست میدارم


خاله جون ماهم همون نازنين زهرارو انتخاب كرديم
مامان چند تا فرشته
2 شهریور 92 16:37
سلام
تبریک میگم بابت نی نیانشاالله صاحب نامش حفظش کنه


سلام عزيزم مرسي از محبتت