نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

این متن مخصوص دوستان عزیزم

1392/5/14 2:53
732 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي خاله هاي نازنين زهراي نازم كه چشم انتظار ني ني هايم سالم و صالح هستند ...

داشتم تو نت دنبال فضيلت هاي حديث كسا ميگشتم كه با اين متن رو به رو شدم ...

اينجا ميذارم كه هر كي ني ني مي خواد انشالله با خوندن اين حديث خدا به زودي بهش فرزند سالم و صاله بده انشااااااااااااااااااااااااااااااااااالله

حضرت ايت الله سيد علي گلپايگاني : براي فرزندار شدن از شب مجامعت تا مشخص شدن بارداري هر شب حديث كسا را بخوانيد ...

انشالله همه حاجت روا بشن ...

البته خيلي هم سفارش شده بود براي شفاي بيمار و برآورده شدن حوائج چله حديث كسا بگيريد يعني 40 روز يا شب پشت سر هم بخونيد...

اين دعا خيلي فضيلت داره ...

التماس دعا ...

براي سلامتي زهراي منم دعا كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فاطمه مامان وانیا
14 مرداد 92 3:23
دخمل من تو جشنواره نینی شکمو شرکت کرده خیلی خوشحال میشم اگه بهش رای بدید باید کد 795 و به 20008080200 اس ام اس کنید زیاد وقت نمی گیره،یادتون نره فقط تا آخر ماه رمضان وقت داریم اگه رای دادی برام کامنت بزارید
مهسا
14 مرداد 92 16:36
انشالله که خدا حاجت همه رو بده


انشالله
مامان امیررضا
16 مرداد 92 2:33
سلام مامانی منم تو شرایط واقعا سخت با حدیث کسا آروم شدم.و 3 ماه آخر بارداری رو تا لحظه ای که رفتم بیمارستان حدیث کسا خوندم. راستی خانمی لینکتون کردم
مامان نازنین زهرا
16 مرداد 92 14:15
زینب جان برات اونقد خوشحالم که اندازه نداره . ایشالاسال بعد نازنین زهرای گلتو بغل میکنی یه دخمل نازی میشه مثل دخمل من.


سلام عزيييزم مرسي انشالله . خدا دخمل نازتو برات حفظ كنه عروسش كني . خاله جون براي دخمل منم دعا كنيا
*مریم خوزستان*
17 مرداد 92 0:41
سلامی به زینب جوننننننننننننننن خودم
درچه حالی
دخملی چطوره؟اذیت که نمیکنه؟
قربونش بره خاله مریم

سلام مرمر جان مرسي خاله شكر عزيزم
عيدت مبارك
مامانی چشم به راه
17 مرداد 92 21:19
مراقب خودتو و زهرا جونی باش عزیزدلم..بوس


سلااام عيدت مبارك چشم عزيييزم
فرزانه مامان علی اکبر
18 مرداد 92 11:48
سلام زینب جان خوبی دخترت خوبه؟ سونوی داپلر رفتم خدارو شکر پسرم سالم سالمه؛ ببخشید که انقدر دیر جواب دادم به اینترنت دسترسی نداشتم؛ مواظب خودتون باشید خاله جون التماس دعا؛ بزودی میامو وبمو آپ میکنم


خوب خدااااااارو شكر انشالله سالم و صالح به دنيااا بياد
مریم.خوزستان
18 مرداد 92 23:55
سلاممممممممممممممممم
عیدت مبارک نمازوروزهات قبول باشه
دلمممممممممممممممممممممممممممم
برات تنگ شده بودددددددددددد
خاله ناراحت نشی ها توکه عزیزدل منیمن


سلاااااااااااام سل عزيزم از دل به دل راه داره
مریم.خوزستان
21 مرداد 92 0:23
نازنین زهرا...

هیچی

خواستم صدات کنم...
سلام خاله جانم

مامان تسنيم سادات
21 مرداد 92 15:34
چه جالب ....! از چه سايتى پيدا كردين ؟
خودت خوبى ؟ نازنين زهرا خوبه ؟
خيلى مراقب خودت باش


سلام مرسي دوستم . درباره ي فضيلت حديث كسا و چلش براي حاجات خيلي شنيده بودم يه روز كلا درباره ي حديث كسا تو نت سرچ كردم چيزهاي جالبي پيدا كردم كه يكيش اين بود
مریم.خوزستان
21 مرداد 92 16:52
دوستان برای سلامتی مامان کوچولو
ونازنین زهرا یه صلوات محمدی بلندی بفرستید



سلام عزيييزم مرسي خاله ي مهربون
مریم.خوزستان
21 مرداد 92 16:55
کوچولو نیومدی هنوز ولی خیلی دوسسسسسسستتتتتتتتددددددااارررممممم...

خاله جون ماهم شمارو دووووست داريم

مامانریحانه ناز
23 مرداد 92 21:44
سلام زینب خانم,اسمتون هم اسم منه
نی نیتون مبارک ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد
به ما هم سر بزن دوست داشتی لینک کنیم


سلام عزيزم اين سعادتي براي من كه هم نام شما هستم . انشالله با دعاي شما خوبانء. با كمال ميل حتما الان با موبايل ان شدم نميتونم انشالله با رايانه وصل بشم حتما
ماماطهورا
24 مرداد 92 11:45
سلام زينب جون خوبي چه خيرا خانومي يه سربه وبلاگم بزن يه خبردارم برات


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی رفتم دیدم مبارک باشه ... سعیده اس دادم بهت جواب ندادی ... خیلی خوشحال شدم خییییییییییییییییییییییلی انشالله سالم و صالح بغلش بگیری ...