نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

قشنگترین های زندگی مادر یک دختر...

1392/5/24 18:15
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ....

سلام نازنین زهرای ناز من ...

امروز می خوام از قشنگی های بودنت بنویسم ...

از اینکه هر شب تو ذهنم تورو مرور میکنم ...

از دلواپسی های من مادر ...

از دلواپسی های بزرگ شدنت و از خوشحالی بودن و داشتنت ...

از اینکه دختری و این یعنی همدم من ...

یعنی هر جا برم تو همرامی و مرزی بین من و تو نیست ...

خدارو همیشه شاکر بودم  به خاطر هر چیزی که از روی رحمت بهم داد و هر چیزی که با حکمتش از من گرفت یا اصلا بهم نداد ... به خاطر داشتنت و بودنت هر ثانیه خدارو شکر میگم که نعمتی مثل تورو بهم امانت داده ...

دیشب یعنی 23 مرداد 92 ساعت 22:30 شب با بابایی رفتیم پیش خانم دکتر برای چکاپ ماهانه ...

خدارو شکر که سالمی... دیروز برای اولین بار صدای تپش های قلبت و شنیدم حتی بابایی هم صدای ضبط شده ی ضربان قلب نازنینت و شنید و کلی لذت برد ... شاید چیزی به زبون نیاورد ولی شوق بودنت و میشد از تو برق چشماش خوند ...

تو این هفته بارها حرکتت و احساس کردم و هر بار تا تونستم دست روی شکمم گذاشتم و برات صلوات و ایت الکرسی خوندم و اطمینان دارم که میشنوی ...

همه ی اینها قشنگترین های زندگی مادر یک دختر میتونه باشه ...

دیروز به گفته خانوم دکتر شما با یاری خدا 17 هفته رو پشت سر گذاشتی و وارد 18 هفته شدی و انشالله 21 هفته دیگه سالم و صالح زمینی میشی ...

تا چکاپ ماه آینده که 23 شهریور هست باید یک بار برای اکوی قلب جنین ( اکوکاردیوگرافی،) و یک بار هم برای سونو بریم مطب پزشک هایی که خانوم دکتر گفت ... سونو که هیچ اما این اکوکاردیوگرافی خیلی مهمه چون داداش امیرعباس قلبش مشکل داشت و فرشته شد برای اطمینان از سلامت قلب شما باید بریم اکو ... انشالله که سالمی ... توکل به خدا ... ..

17 هفته و 1 روز که شما تو وجود من در حال رشدی و من از بودنت هر روز بیش تر از پیش لذت میبرم ...

نمیتونم بگم به اندازه ی خدا دوست دارم اما این عشق مادر به فرزند و خدا تو قلب همه ی مامانا گذاشته پس علاقم بهت کم نیست بلکه بینهایته ...

دوستت دارم فرشته ناز من ...

یه خبر خوب دیگه که دوست دارم اینجا ثبت بشه ... مامان شدنه خاله سعیده مهربونه همون خاله سعیده ای که همیشه با اسم مامان طهورا برامون نظر میذاشت بعد مدتها انتظار خدا بهش نی نی داده و الان چند روزی نی نی تو دلش خونه کرده ... فرشته نازم خیییییییییییلی واسه سلامتی خاله و نی نی تو دلش دعا کن ...

خاله سعیده جون ( مامان طهورا ) مامان شدنت مبارک ...

یه خبر خوب دیگه هم دارم که دوست دارم اینجا ثبت بشه درباره ی عمه فهیمه جونه که چون ازش اجازه نگرفتم فعلا نمیتونم بذارم انشالله اجازه داد اینجا ثبت میکنم ...

 

..........................

خدای مهربووونم دوووووووووووووووووووووووووووست دارم ...

همین هیچی ازت نمی خوام فقط می خواستم بگم این بنده گنهکارت با این همه بار سنگین گناهش با همه ی بدی هاش با همه ی زشتی هاش تو زندگیش یه قست قشنگ وجود داره اونم حضور توست ...

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا به بزرگیت قسم دوست دارم

 

پسندها (1)

نظرات (12)

خواب گو
24 مرداد 92 22:10
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


سلام خيلي ممنون
ماماطهورا
24 مرداد 92 22:34
قربون خودت و نازنين زهرا بشم من انشالله كه نازنين زهراي خوشگلم سالم و سلامت مياد تو بغلت مهربونم
وااااااااااااااااااااااااااي زينب جونم نميدوني وقتي ديم درباره ي منم تو وبت نوشته چه حالي شدم خيلي دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم
سلام قولبووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت انشالله صحيح و سالم بغلش كني

مامان امیررضا
25 مرداد 92 1:10
سلام عزیزم .انشالله که 21 هفته دیگه نازنین زهرا جون رو صحیح و سالم بغل کنی .به مامان طهورا هم تبریک می گم.انشالله همیشه خبرهای خوب بزاری تو وبت عزیزم


مرسي عزيزم انشالله
مریم.خوزستان
25 مرداد 92 1:37
سلامممممممممممممممممممممممم
خوبیییییییییی؟
دلم تنگ شده بودبرات مامان کوشولو
چه خبرایی وایییییییییی
خیلی خوشحال شدم واسه مامان طهورا
انشاالله که دوتایتون 2تانی نی تپل ومپل البته همراه باسلامتی میارید
بعدشم خانومی من نگران هیچی نباش خداوند به فریاد دل بنده ش میرسه
نبینمت نگران خواهر
اینجوری باش
چشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششم
فدات بشم الهییییییییییییییییییییی
این بوسمممممممممممممممم واسه گل دختر


خاله سوسکه
26 مرداد 92 13:04
سلام مامان زهرا جونی
نی نی خوبه ؟
تبریک به خاطر هدیه خوب خداوند بهت
ویبریک دوم به خاطر وبلاگ قشنگ وصمیمیت
چشم به راه زهرای گلمون هستم
سلام خاله جون خيييلي ممنون از محبتت

maman yasna
27 مرداد 92 12:29
mamnon.hamchenin
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:37
سلام عزیزم خوبی؟ توی دستام یه فانوسه یه کاسه اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی
لیلا
28 مرداد 92 22:40
خدا راشکر عزیزم
مامان آتناجون وتمشک کوچلو
30 مرداد 92 0:59
سلام عزیزم خوبی
نازنین زهرا خوبه
خداروشکر
عزیزم مرسی که میای وبهمون سر می زنی
ببخشید اگر دیر جواب دادم حالم خوب نیست
وپای نت نمی تونم بشینم
امیدوارم روزی برسه که عکس دختر جیگر رو بذاری و ما کیف کنیم
مواظب خودت باش


سلام زهره جان ...

خدا بد نده چی شده عزیزم
دریا
30 مرداد 92 15:15
سلام عزیز دلم
میگن جوینده یابنده اس اونقدر گشتم تا پیدات کردم
الهیییییییییییییییییی پس نی نی مامان زینب دخملههههه ان شالله خدا حفظش کنه دوست خوبم نی نی تو با پسر من همسننن
بوووووووووووووووووسسسسسسسس
سلاااااااام عقشم چه عجب بابا كلي بهت كفتم اكشال نداره . اره عقشم فكر كنم شما چندروز جلوتري

مامانی چشم به راه
1 شهریور 92 10:46
مراقب خودتو نی نی نازت باش زینب جووونم..
التماس دعا


سلام عزيزم چشم محتاج دعا هستيم
mahla
1 شهریور 92 15:18
ishala zudi migzareo nazanin zahra jun be donya miado sahiho salem man mibinamesh akhe kheyli dus aram bebinamesh


سلام عزييزم انشالله دعامون كن