نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

بدون عنوان

1392/9/18 17:10
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

الان که دارم برات مینویسم 6 اذر92 وشما 32 هفته و 3روز تو دل مامانی خووونه کردی هم تو دلم هم تو قلبم ... امروز تولد مامانی هم هست  24سالم تموم میشه و میرم 25 سال ... چقدر پیییر شدم چقدر زود بزرگ شدم و  چقدر زود عمرم گذشت ... روزهای خوب و شیرین در کنار روزهای تلخ گذشت و گذشت تا من امروز در انتهای گذر 24پاییز و در استانه 25 پاییز زندگیم هستم قشنگترین اتفاقات این روزها وجود نازنینی مثل توست که هر روز من و بیشتر شیفته خودش میکنه موجودی که با هر تکونش قلبم و با خودش میبره و من و بیشتر از قبل شکرگذار خدا میکنه ... میگن هر کی روز تولدش هر ارزویی کنه ارزوش و خدا براورده میکنه دروغ یا راست من ارزوم سلامتی و خوشبختی تنها دخترمه ... همه ی ارزوهام در وجود تو خلاصه میشه ... اشتیاقم برای دیدنت ,در اغوش کشیدن و بوییدنت هر روز بیشتر از دیروز میشه ... خدارو شکر که دیگه چیزی نمونده فقط 6 هفته دیگه تو کنار من و در اغوش من اروم میگیری تا من جون بگیرم ... انشالله سال دیگه کنار تو شمعهای 25 سالگیم و فووت میکنم و  تو با دستهای کوچولوت کیک تولدم و شکل میدی و من قربونت میرم ... من به امید همین روزها امروز شمع 24سالگیم و فوووت میکنم ...

دوووووستت دارم نازنین ترین دختر دنیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مریم.خوزستان
7 آذر 92 0:52
تولد تولد تولد تولدت مبارک بیاشمعاروفوت کن که100سال زنده باشی تولدت مبارک مهربون من نازنین خاله خیلی دلم تنگته زودی بیا ومنوخوشحال کن خدایا به حق صاحب الزمان(عج)نی نی ابجیمودرپناهت نگه داریاالله...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی مرمر جووونی
مامان محمدمهدي(ماماطهوراي سابق)
7 آذر 92 11:43
سلام زينب جونم تولدت مباركككككككككككككككككككككككك انشالله هميشه سالم و شاد و زنده باشي
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون
مرمر
7 آذر 92 14:57
سلام با تاخیر تولدت مبارک ایشالا به همه آرزوهای قشنگت برسی.نازنین زهرا هم سالم وخندون بیاد بغلت.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرمر جون خیلی ممنون انشالله گلم
مامان امیرحسین جونی
8 آذر 92 1:20
ای جانم زینب جون تولدت مبارک ایشاالله سالی دیگه با گل دخملمون روز تولدت و جشن بگیری هوراااااااااااااااااااااااااااااا پس 6 هفته ی دیگه عکس گلمون و میبینیم واسه نازنین زهرای عزیزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی دوست جونمانننننننشااالله
مامان امیررضا
8 آذر 92 1:22
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله سال دیگه در کنار دختر گلت و همسر مهربونت شمع هات رو فوت کنی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
انشالله دوست گلم
عمه جون فهيمه
8 آذر 92 12:43
بازم تووووووووووولدت مباااااااااااااااااررك عزيزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی گلم
آرام
8 آذر 92 23:19
سلام گلم تولدت مبارککککککک عزیزمممممممم انشالا سال دیگه تولدت رو در کنار دخمل نازت جشن بگیری خیلی برات خوشحالم که دیگه به آخرای راه رسیدی التماس دعا خانومی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خوبی ارام عزیزم. خیییلی خوشحالم که خوبی مرسی از اینکه پیشم اومدی انشالله. انشاللهشما هم رروزا و ماهارو به خوشی سپری کنی انشااااالله
مهسا مامان نفس
9 آذر 92 10:23
تولد بهتریییییین خواهر دنیا با تاخیر مبارککککککککککککخیلی دوستت دارم خواهر بزرگه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام کهسا خانومی چه عجب نگرانت شدم چرا وبت باز نمیشه.
یه دوست)
9 آذر 92 13:09
سلام عزیززززم.تولدت مبارک زینب جان.واسه تو و نازنین زهرای عزیزمون بهترین هارو آرزو میکنم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت دوووست خوبم
مادر منتظر
9 آذر 92 14:50
سلام مامانی مهربون و گل نازنین زهرای تو راهی عزیز دلم تولدتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککککک. از صمیم دلم از خدا میخوام که خدا یه دخمل کوچولوی خوشگل و سالم و سلامت و صالح بهت هدیه بده و چشم و دل خودت و همسرت روشن بشه عزیز دلم . خانومی سیسمونیات خیلیییییییییییی خوشگلن . خیلی خوش سلیقه ای . خوش به حال نازنین زهرا که همچین مامانی با سلیقه ای داره. عزیزم من آدرس وبلاگت رو از مامانی فاطمه سادات از وبلاگ مادر دختری دارم. من یه پست رمزدار داشتم راجع به کوچولوی شیرخوار از دست رفتم که سه سال پیش از دست دادمش , مامانی فاطمه سادات بعد از خوندن اون پست آدرس وبلاگت رو به من داد , هم این وبلاگ رو و هم وبلاگ پسر کوچولوی عزیزت امیر عباس عزیزم رو . من به هر دو سر زدم . از خوندن مطالب ویلاگ امیر عباس که فقط اشک ریختم و نتونستم اصلا اون روز کامنتی بزارم برات . احساست رو درک میکنم ولی اجر صبرت با خدا و خود سید الشهدا و حضرت علی اصغره , عزیزم میدونم چقدر سختی کشیدی چون من هم همون روزها رو به نوعی تجربه کردم . حسی که هیچ کس نمیفهمه جز خودت , حس و حالی که خیلی زود همه به فراموشی میسپرن و اصلا دیگه به یادشون هم نمیاد تو بچه ای داشتی یا نه , ولی برای تو انگار همین دیروز بوده و برات تازه است , ولی خدا بزرگه و با صابرینه. حتما که حکمتی بوده گلم. عزیزم از صمیم دلم برات آرزوی بهترینها رو دارم . انشاالله که این بار با دل خوش و به سلامتی فارغ میشی و از دیدن کوچولوی خوشگلت غم دلت سبک تر میشه. منم بعد از سه ایل که پسر کوچولوم رو از دست دادم , خدا یه دخملی بهم هدیه داده که منتظرم تا دی ماه به دنیا بیاد . برای سلامتی دختر کوچولوی من هم دعا کن با دل پاکتتتتتتتتتت. عزیزم بازم تولدت رو تبریک میگم و امیدوارم سال بعد شمعهاب تولدت رو کنار دختر و همسر مهربونت فوت کنی.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... مرسی بهم سر زدی ... از اینکه شما هم فرشت آسمونی شده خیلی دلم شکست ولی شکر که خدا یه دخمل گل و نازو و سالم داره بهت میده خدا نگداره براتون
مهسا مامان نفس
9 آذر 92 15:32
باز میشه یه پستی هم دارم با رمزه جدیده برات رمزو گذاشتم.سیسمونی نازنین زهرا رو دیدم خیلی قشنگ بود انشا.. به سلامتی استفاده کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
پس چرا میزنه مسدود شده. خیلی اومدم. نگرانتم شده
مهسا مامان نفس
9 آذر 92 20:19
از همون ادرسی که تو نظر قبلم گذاشتم بیا باز میشه
یثنا
10 آذر 92 23:15
سلام عزیزم تولدت مبارک گاهی خیلی دلگیر میشم که به من سر نمیزنی اما بعد بهت حق میدم شما که نی نی تو راه داری دوست داری تبادلاتت بیشتر با کسایی مثل خودت باشه نه ماها که منتظریم امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام. خیییلی از این حرفت ناراحت شدم خیلی. زود قضاوت کردی و بد. .. من هیجا نمیرم چون با گوشی ان میشم نمیتونم برم جایی میرم هم پیغام نمیتونم بذارم. ازت انتظار
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:16
انا لله و انا الیه راجعون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم چرا این جمله رو نوشتی
مهدیه ( مادر دختری)
11 آذر 92 13:56
ماشاالله عروس و خواهر شوهر تولداتون کنار همه! مبارک باشه زینبم. ببخش نمی دونستم تولدته که زنگ بزنم و تبریک بگم شرمنده شدم دوستتدارم بوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی مهدیه جونم. چمن برای تولد فاطمه اس دادم جواب ندادی
فرزانه مامان علي اكبر
11 آذر 92 19:43
سلاااااااام زينب جون حال خودتو دختر گلت خوبه .خداروشكر كه همه چي روبراهه. ممنون از اينكه هميشه به ما لطف داري. واقعا ديگه پست گذاشتن برام سخت شده نه ميتونم بشينم حالت خوابيده هم ديگه خيلي برام سخت شده .انشالله اين چند وقت باقيمونده هم بسلامت برامون بگذره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام فرزانه جان خدا رو شکر. که خوبی خیلی نگرانت بودم. انشالله کی فارق میشی
مامان اهورا(شهرزاد)
12 آذر 92 10:15
مامان كوشولو تولدت مبارك باشه. من خودم 31 سالگي بچه دار شدم واسه همين احساس ميكنم شما خيلي كوشولويي واسه مامان شدن.انشاله كه كنار دختر نازت 120 ساله بشي
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی دوووست خوبم
مریم.خوزستان
13 آذر 92 0:44
دلم برات تنگ شده خواهر...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
قووولبونت
مادر منتظر
13 آذر 92 20:12
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرای عزیزم خوبی زینب جون؟ دخملی چطوره؟ هر دو خوبین؟ به تازگی سونو رفتی ؟ من که این ماههای آخر خیلی استرس دارم. امیدوارم کوچولوی خوشگلت به سلامتی به دنیا بیاد و همگیتون رو خوشحال کنه عزیز دلم. مراقب خودت باش خانومی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم. جدیدن نرفتم 23نوبت دارم شاید برام سونو. بنویسه. استرس نداشته باش توکل کن به خدا. نمیدونم تا کجای وب من و خوندی ولی دکترا خییلی به من استرس دادن اولش سخت بود بارداری که استرس داره منم که یه خاطره تلخ داشتم از اینور هم که حرفهای دکترا دیدم دارم دیوونه میشم توکل کردم به خدا و کمک ائمه خدارو شکر ارومم و اعتماد دارم به کرم خدا
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
15 آذر 92 23:42
زينب جونم من دائم اينجا در رفت و آمدم و دائم حساب كتاب مي كنم چند وقته ديگه تا زايمانت مونده ؟راستي بابام هم هميشه سراغ شما رو از ما مي گيره ! يه چيزي كلاه هندي كه چهل تيكه ياد داده بود براي زهرا بافتم ، اگر مودم اينترنتمون كه خانوم خانوما سر به نيستش كرده پيدا بشه عكسش رو مي ذارم . زينب جون اون أنا لله هم كه مامان بهاره نوشته در راستاي همون پست وبلاگ ماست .
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام فاطمه گلی. مرسی که به یادمی خانوم خانوما. جدی میییگی افرییییییین گل دختر بابا بی صبرانه منتظرما عکسش و ببینم.
مهتاب
16 آذر 92 1:23
یثنا جون غصه نخور زینب به منم سر نمیزنه میگه نمیتونه به کسی سر بزنه و اگر هم سر زد نمیتونه پیام بذاره اما نمیدونم چه جوریاست که به فاطمه جون مامان زهرا هم میتونه سر بزنه هم اینکه پیام بذاره من یکی که دلم ازش خیلی گرفته اما به بزرگی خودم میبخشمش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام مهتاب جونی وااای چه دل پری داری از من عزیزم. چشم از این به بعد با لب تاپ ان میشم
.::مادر خانومی::.
16 آذر 92 11:24
سلام عزیزم خوبی/ چرا آپ نمیکنی؟ حالت خوبه؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام گلم شکر کمر درد دارم شدید شبا نمیتونم بخوابم. بوه روی چشم اپ میکنم مادرخانومی گل
مادر منتظر
16 آذر 92 13:21
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم به روی چشم
اقاقیا
16 آذر 92 13:57
سلام دوست عزیزم خوشحالم از آشنایی با شما. ایشالا به سلامتی فرشتت بیاد به این دنیا....منم الان 32 هفته هستم منم توی دلم یه دخمل دارم مث شما.... با کلی تاخیر تولدت هم مبارک باشه.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست خوبم. پس دخملامون زیاد باهم فاصله ندارن. انشالله دخملی شما هم سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاد
نیلوفر
16 آذر 92 14:10
سلام عزیزم من 40 روز با خودم عهد کردم دعای عهد و بخونم .اونروز وقتی خوندم اومدم نت و کامنتامو چک میکردم .فهمیدم بارداری ناخوداگاه گریم گرفت و موهای تنم سیخ شد .چون هروقت که این دعارو میخونم یه خبر خوش میشنوم و اونروز دیگه بهم ثابت شد.من لحظه به لحظه میخوندم که چقدر باسوز برای فرشته ی اسمونیت امیرعباس مینوشتی و خیلی ناراحت میشدم.من وقتی نیلوفرو حامله بودم قران و ختم کردم تو 9ماه.توهم این کارو بکن بزار خدا نگهدار بچت باشه.چه اسم زیبایی برای عروسکت گذاشتی.ببخشید سرتو درد اوردم چون خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بودم.مواظب خودتو کوچولیت باش .همیشه برای سلامتیتون دعا میکنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست خوبم خدا نیلوی گل و برات حفظ کنه و همیشه خبر خوش بشنوی و خوش خبر باشی. منم یه ددور ختم کردم دور دوم و شروع کردم ولی.خیییلی تنبلم هنوز جز 2 هستم خدا کمک کنه تموم کنم. دلت پاکه دعا کن نازنین زهرام.سالم باشه
مهتاب
17 آذر 92 0:04
اینجوری برات نوشتم که دلت برام بسوزه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
بیشتر دلم به حال خووودم سوووخت مهتاب
مهسا مامان نفس
17 آذر 92 0:30
ماها که نی نی نداریم تو نی نی وبلاگ هیچکی خریدارمون نیست هیچکی دوسمون نداره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
این چه حرفیه میزنی شما همییییشه عزیزی گلم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
17 آذر 92 11:21
سلام عزیزم وای ببخشید که دیر شد تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک انشاءا.. که 100000 ساله بشی عزیزم انشاءا.. سال دیگه روز تولدتون یه دخمل خوشگل و تپلی و نازنازی در کنارتون باشه ما هم عکسشو ببینیم و دلمون آب بشه از دور بازم تولدتون مبارک و التماس دعا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست خوبم خیلی ممنون از محبتت. انشالله دعات اجابت بشه
یثنا
17 آذر 92 19:17
سلام عزیزم منو ببخش باور کن گاهی اینقدر حساس میشم که نگو من معذرت میخوام که خاطر عزیزی چون تو رو مکدر کردم مراقب خودت باش این ماه اخری هم خیلی خودتو اذیت نکن به خدا از روزی که سیسمونی نازنین دخترتو دیدم مدام برای سلامتی تو و ناز گلت دعا میکنم نمیدونی اون روز که سیسمونی را دیدم چقدر اشک ریختم برای قلب شکستت زمان امیر عباس یاد خاطرات بارداری خودم افتادم یاد روزایی که فکر میکردم خوشبخت ترین ادم روی زمین خواهم شد زمانی که مادر باشم اما انگار ورق برگشت و اون مادر که خودشو خوشبخت فرض میکرد تبدیل به زن تنهایی شد که که نه مادر بود و نه خوشبخت دلم برای داشتنشون تنگه زینب جان دلم این روزا مثل اسمون شهرمون بارونیه دلم برای لحظه ای از ته دل خندیدن تنگه بعد از پرواز فرشته هام دیگه نتونستم خودم رو بازسازی کنم انگار هر تکه ای از قلبم همرا اونا زیر خاک رفته بود قسمت شاد قلبم الان سالهاست که نیست گم شده نمیخواستم ناراحتت کنم ولی دلم گرفته فردا هم باز دکتر رفتنم شروع میشه بازم روزای پر استرس و دلهره ! برام دعا کن بازم حلالم کن من اونقدرام بی ادب نیستم فقط کمی دلشکسته ام !!!!
بهار
18 آذر 92 8:02
سلام خانومی خوبی چرا نمی نویسی نی نی چطوره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام بهارجان چچشم امروز مینویسم انشالله
نفیسه
18 آذر 92 14:50
کجایی خانمی؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
زیر سسایه شما گلم