نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

من و انتظار

1392/2/24 0:44
296 بازدید
اشتراک گذاری

انگاری من و انتظار با هم یه نسبت خانوادگی داریم...

کلا از بدو تولدم همش صبر کردم  و انتظار کشیدم ...

اینم مدل زندگیه منه دیگه...

آخه نی نی جون چرا مامانی و اذیت میکنی ...

حالا چی میشد بتا 200 بود مثلا ...

سخته برام تا 3 شنبه صبر کنم ..

خدا جوووونم شکرت ...

همینم یه امیدیه دیگه 2 تا بی بی چک +++ یه آزمایشی که بتاش 0 نبود ...

همینم برای آرامش قلب شکستم خوبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

اب نبات
21 اردیبهشت 92 15:13
عزیزم بابت رمز ممنونم ..ان شالله به زودی زووووووووووود مامان یه نی نی ناز بشی گلم
مرمر
21 اردیبهشت 92 19:02
نظرمو خصوصی گذاشتم نیومد زینب جون.دلم رمزو میخواد اما وبلاگ ندارم.شمارمو چه چوری بدم بهت


چرا بهت اس دادم نیومد
مامان اتنا
21 اردیبهشت 92 19:31
زینب جون خدا بزرگ
میدونم که هست
عددش هم خوب بوده

انشاالله سه شنبه با شیرینی بیا تو وب


انشاللللللللللللللللللللللللللله
مرمر
21 اردیبهشت 92 20:57
نه فدات رمز نیامد.زینب جون یعنی سه شنبه میفهمی بارداری.یعنی مطمن نیستی.نمیشه مگه زودتر دکتر بری


شاید شمارت و اشتباه دادی
میگن بالای 20 یعنی بارداری من زود رفتم باید 1 روز بعد زمان پ برم من 3 روز جلوتر رفتم واسه همین بتا پایینه
مسیحا بانو
21 اردیبهشت 92 22:46
خدا رو هزار مرتبه شکر
ایشالله پست بعدیت با یه هووووراااای اساسی شروع بشه


انشااااااااااااااااااااالله عزيزم
نگاری
22 اردیبهشت 92 14:07
وای وای
دل تو دلم نیست
خدا کنه دفعه دیگه که می یام اینجا خبر فسقلیه وروجکت رو بدی


انشالله نگار جونم ...
خیلی دعام کن
مونااااااااا
22 اردیبهشت 92 19:43
وقتی دوتا ++ بده که حامله ایی دیگه انشالله که ما رو خوشحال میکنی عزیزم


مرسي عزيزم انشالله